Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Ajattelin tässä olla ovela ja hiukan säästää rahaa, joten ostin paikallisesta kaupasta leaderin maustamatonta heraproteiinia. Oli niin halpaa että otinpa toisenkin pussin samalla. Siinä samassa ostin Fastin Malto 6 pusssin. Kävin sitten eilen salilla ja heitin vettä palautusjuomaan ja hetken sekottelun jälkeen purkissa ei ollut kuin vaahtoa. Lisäsin hiukan vettä sekottelin taas hetken ja taas pelkkää vaahtoa. Jätin vaahdot pukuhuoneeseen ja kävin saunassa ajatellen että kyllä ne vaahdot sieltä kaikkoaa sillä aikaa. Mutta kun tulin katsomaan niin purkin pohjalla oli noin 2 senttiä nestettä ja loput oli edelleen sellaista kovaa vaahtoa. Se nestekin oli sellaista kusen väristä litkua ettei uskaltanut edes maistaa... Onko valmistajalla tullut joku kämmä vai kuuluuko tuon olla tuollaista hirveän väristä vaahtolitkua? Elikkä kannattaako lähettää valmistajalle takaisin vai itkeä ja heittää roskiin?

Kannattaa jättää vaahtoutumista aiheuttavat tekniikat vähemmälle ja sekoitella johonkin lusikoitavissa olevaan tatinaan kuten juuri em. puuroon. :kuola:

Elikkä ei muuta kuin takaisin kauppaan ostamaan erikseen jotain palautusdrinkkiin sopivaa heraa. Taas onnistunut yritys säästää rahaa :jahas: Ihmettelin vain sitä että ostin aiemmin tuota leaderin heraa vaniljan makuisena eikä ollut mitään ongelmia sen kanssa. Sekottu yllättävänkin hyvin ja maistu siedettävältä. Mut kait siinä on muitakin eroja kuin vain maku koska hintakin on kaksinkertainen verrattuna tähän maustamattomaan.

Well, you live and learn. Osasin odottaa sanoinkuvaamattoman hirveä makuista litkua. Mutta en sitä että se pitäisi lusikalla kauhoa mukista... Kai mä sitten viskelen sitä ruoan sekaan jollei kuulosta siltä että valmistuksessa olis tapahtunu joku kämmä. Päiväys on meinaan ihan kohdillaan.

Itsekkin olen käyttänyt samaa tuotetta ja ihan hyvin sekoittui ilman vaahtoja. Maku nyt oli mitä oli vaikka kaakaota lisäsin.. Kyllä jenkkihera on jenkkiheraa :kuola:

Salomaa sanoi:
Itsekkin olen käyttänyt samaa tuotetta ja ihan hyvin sekoittui ilman vaahtoja. Maku nyt oli mitä oli vaikka kaakaota lisäsin.. Kyllä jenkkihera on jenkkiheraa :kuola:

Eli voi olla jotain vikaa satsissa vai? Minkä väristä omastasi tuli sekoitettuna?

Kokeile huvikses sekoittaa se ilman maltoa... Mulla joskus joku paskahera vaahtosi törkeesti malton kanssa ja ilman ei niinkään pahasti.

itse muinoin ostin myös tota leaderin heraa, joka oli sellasessa 3 kg purnukassa. Ananaksen makuista ja ihan hyvää oli, mutta just toi vaahtoaminen oli aika runsasta. mutta onko sillä sitte jotain väliä jos se nyt hieman vaahtoaa, siis siten että voi vielä juua.

Itula sanoi:
mutta onko sillä sitte jotain väliä jos se nyt hieman vaahtoaa, siis siten että voi vielä juua.

Mutta kun ei voi :itku: Enkä halua kauhoa sitä lusikalla sieltä purkista. Taidanpa heittää kuolleen hiiren pussiin sisälle ja vien takaisin kauppaan, ja kyselen että miksi tuota hiirtä ei otettu huomioon ravintosisällössä...

Itula sanoi:
itse muinoin ostin myös tota leaderin heraa, joka oli sellasessa 3 kg purnukassa. Ananaksen makuista ja ihan hyvää oli, mutta just toi vaahtoaminen oli aika runsasta. mutta onko sillä sitte jotain väliä jos se nyt hieman vaahtoaa, siis siten että voi vielä juua.
Eipä ole mulla 3 purkin jälkeen vaahdonnut, ehkä sä et vaan osaa sekoittaa :rock:

Eipä tuo vaahtoa minullakaan suuremmin, mutta itse en sekoitakaan maltoa tuohon joukkoon, joten ehkä syy on siinä. Sellaista jotakuin kusen keltaista siitä kuuluu tullakin veteen sekoitettaessa. Omasta mielestäni maku on jopa hyvä ihan sellaisenaan ja siedettävä vielä silloinkin, kun seassa on n. 7g arginiinia ja 15g glutamiinia ;).

Jylli81 sanoi:
Eipä tuo vaahtoa minullakaan suuremmin, mutta itse en sekoitakaan maltoa tuohon joukkoon, joten ehkä syy on siinä.
Kokeilin eilen illalla ilman maltoa, ja tulos oli sama. Iso läjä vaahtoa. Nyt lähtee kyl nää pussit mäkeen. :curs:

Driamer sanoi:
Kokeilin eilen illalla ilman maltoa, ja tulos oli sama. Iso läjä vaahtoa. Nyt lähtee kyl nää pussit mäkeen. :curs:

Kokeile ennen mäkeen heittämistä laittaa vaikka 1:1 suhteessa sekaisin hera80:n kanssa. Kaseiinin vaahtoamiseen tällainen setti ainakin auttaa.

Itellä on tota Leaderin 100% Whey protein+:aa joka on siis instantoitua eikä vaahtoa yhtään palautusjuomassa tai pelkilteen.

Mä oon ostanut noin parikymppiä / kilo maksavaakin heraa, joka on ollut aivan käyttökelvotonta vaahtoamisen takia. Asiakaspalvelusta vastasivat, että on ihan normaalia, koska toimittaja voi muuttaa raaka-aineiden koostumusta. Kyselin että miksi pussissa silti lukee, että "sekoittuu helposti lusikalla", ei kuulunut vastausta. Ja lopetin ko. firman ihan toimivan palkkarinkin käyttämisen siihen, siirryin Hera80+Malto6:een.. :thumbs:

Back
Ylös Bottom