Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Salomaa sanoi:Itsekkin olen käyttänyt samaa tuotetta ja ihan hyvin sekoittui ilman vaahtoja. Maku nyt oli mitä oli vaikka kaakaota lisäsin.. Kyllä jenkkihera on jenkkiheraa![]()
Driamer sanoi:Eli voi olla jotain vikaa satsissa vai? Minkä väristä omastasi tuli sekoitettuna?
Itula sanoi:mutta onko sillä sitte jotain väliä jos se nyt hieman vaahtoaa, siis siten että voi vielä juua.
Eipä ole mulla 3 purkin jälkeen vaahdonnut, ehkä sä et vaan osaa sekoittaaItula sanoi:itse muinoin ostin myös tota leaderin heraa, joka oli sellasessa 3 kg purnukassa. Ananaksen makuista ja ihan hyvää oli, mutta just toi vaahtoaminen oli aika runsasta. mutta onko sillä sitte jotain väliä jos se nyt hieman vaahtoaa, siis siten että voi vielä juua.

Kokeilin eilen illalla ilman maltoa, ja tulos oli sama. Iso läjä vaahtoa. Nyt lähtee kyl nää pussit mäkeen. :curs:Jylli81 sanoi:Eipä tuo vaahtoa minullakaan suuremmin, mutta itse en sekoitakaan maltoa tuohon joukkoon, joten ehkä syy on siinä.
Driamer sanoi:Kokeilin eilen illalla ilman maltoa, ja tulos oli sama. Iso läjä vaahtoa. Nyt lähtee kyl nää pussit mäkeen. :curs: