Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Tuli bongattua tollanen proteiini lettu resepti johon laitetaan heraprotskua ja vettä sen verran että muistuttaa lettutaikinaa, ja sit pannuun, toimii kyl hyvin, en olis uskonut jos en olis itse kokeillu. Tuli myös kokeiltua maidon kanssa, täytyy sanoa että kyllä maistuu kun laitto makeutusainetta sekaan kun makuna oli vielä cookies and cream. Tässä vielä kuva maitoon tehdystä.
FoBBLy

- - - Updated - - -

13109453.t.jpg
[/URL][/IMG]

Mun henkilökohtainen mielipide on, että kaikki nämä proteiiniletut, proteiinikakut, proteiinikonvehdit sun muut alkaa mennä jo vähän syömishäiriön puolelle.

Mun henkilökohtanen mielipide ei kyllä ihan noin radikaaliin suuntaan menisi, mutta maku näissä ei kyllä omia mieltymyksiä hivele yleensä ja täten jatkossakin taidan tehdä letut lettuina.

Letun kanssa tuolla ei ole sitten yhtään mitään tekemistä, jos ei etäisesti letun ulkonäköä ota huomioon. Tästä versiosta puuttuu kaikki mikä tekee letusta letun, vehnäjauhot, voi, kananmunat (ja maito).

Maistamatta voin sanoa, että nuo on aivan hirveän makuisia. Noh, kun siihen laittaa helvetisti makeutusainetta päälle niin kyllä siitä sellainen puolipakolla syötävä esanssikasa saadaan aikaiseksi.

Mut jos laittaa vitusti hilloa ja kermavaahtoa päälle, niin voi ehkä kuvitella syövänsä oikeaa lettua?

Kyllähän nämä kaikenmaailman proteiiniletut yms pannarit maistuu täysin paskalle vaikka tunkis mitä steviaa tai vastaavia litkuja sekaan. Jos niitä lettuja haluaa syödä niin sitten tehdään ehtaa kamaa eikä tämmösiä. Ainoa bodyresepti josta oikeasti tykkään on gymlog letut mutta niissä nyt onkin jotain ideaa sentään mukana, eikä jotain herajauhoja ja vettä sekaisin. Mutta antaa aloittajan naatiskella näistä jos hymysuissa pystyy syömään.

Tämä ei ole mikään korvike tavalliselle letulle vaan yksi tapa saada proteiinia. Hyvä vaihtoehto ruokavalioon, kivempi heraprode syödä kiinteänä juomisen sijaan.

Tämä ei ole mikään korvike tavalliselle letulle vaan yksi tapa saada proteiinia. Hyvä vaihtoehto ruokavalioon, kivempi heraprode syödä kiinteänä juomisen sijaan.
Mmm. Tuo mun mielipide oli vähän offtopic tähän tietoon nähden, mutta tuli vain hyvään saumaan thread kun just salin aulassa lueskelin jotain Fastin reseptivihkosta, jossa kaikkiin mättöihin tuli sitä heraa jossain muodossa jonka jälkeen yleensä koko komeus peitettiin suklaalla tai kermavaahdolla. Siinä vaiheessa se on syömishäiriö, jos ei voi syödä kakkua ihan kakkuna vaan sinne sekaan pitää tunkea jotain cook-bake-cake-proteiinia.

Mä en ainakaan jaksa heraa alkaa syömään kun muutenkin syöminen tiukkaa jostain syystä, helpompi vaan ruuan päälle / välipalana vetästä heradrinkki. Ehkä välillä kun illalla chillailee niin joku tän tapanen on kiva väsätä.

Kyllähän nämä kaikenmaailman proteiiniletut yms pannarit maistuu täysin paskalle vaikka tunkis mitä steviaa tai vastaavia litkuja sekaan. Jos niitä lettuja haluaa syödä niin sitten tehdään ehtaa kamaa eikä tämmösiä. Ainoa bodyresepti josta oikeasti tykkään on gymlog letut mutta niissä nyt onkin jotain ideaa sentään mukana, eikä jotain herajauhoja ja vettä sekaisin. Mutta antaa aloittajan naatiskella näistä jos hymysuissa pystyy syömään.

Mitään proteiini lettuja yms. ja muitakaan protsku ruokia ei yleensä syödä maun takia vaan ravintosisällön, eikö sitä voi jo tajuta. Syö vaikka esim. suklaapatukkaa jos haluat makua. Ja voihan niihin resepteihin lisätä aina mitä ite haluu.

Hämmästyttää tuo kun sanotaan, että tämmöiset reseptit yms. ovat aivan turhia. Itse miettinyt jotakin proteiinievästä aamuksi joka olisi nopea napata suuhun ja siitä saisi hiilaria, rotskua, rasvaa ja kuitua. Joskus tulee syötyä pastaa jauhelihakastikkeella+ruisleipää aamuisin, mutta ei aina ole valmiina jääkaapissa. Aina ei jaksa sitä rahkaa syödä.'

Tämä olisi välipalaksi oikein kätevä jos vain sietää makua. Itsekkin mielummin syön kiinteätä ruokaa kuin nesteitä, mutta kukin tyylillään.

kyllä noi prodepitoiset mätöt imo toimii ja monesti peseekin originaalin. ite diggailen tehdä lettuja kananmunista ja banaanista. 2:1 munat ja banaani. taikinan kokoa voi kasvattaa miten lystää. blenderii,pannulle ja ääntä kohti. On prodea, hyvää rasvaa , hiilaria eikä Pistele vatsaa ja turvota niinkuin normi letut :)

kyllä noi prodepitoiset mätöt imo toimii ja monesti peseekin originaalin. ite diggailen tehdä lettuja kananmunista ja banaanista. 2:1 munat ja banaani. taikinan kokoa voi kasvattaa miten lystää. blenderii,pannulle ja ääntä kohti. On prodea, hyvää rasvaa , hiilaria eikä Pistele vatsaa ja turvota niinkuin normi letut :)

Toi kuulostaa kokeilun arvoiselta. Nii toi vehnäjauho onkin aika huonoa suolistolle. Itellä on ruvennu gluteeni aiheuttaa vatsavaivoja nii en käytä enää ollenkaan viljatuotteita.

Mitään proteiini lettuja yms. ja muitakaan protsku ruokia ei yleensä syödä maun takia vaan ravintosisällön, eikö sitä voi jo tajuta. Syö vaikka esim. suklaapatukkaa jos haluat makua. Ja voihan niihin resepteihin lisätä aina mitä ite haluu.

Kyllä mä ainakin ruoastani teen hyvää ja syön myös maun takia. Ei tän tarvi olla niin säkrifaissii kuten jotkut kuvittelee... Jos mulla tekee mieli jotain fucking lettuja niin teen sitten vaikka viikonloppuisin oikeat letut enkä ala tommosia kuivia heralettuja tekemään jotka maistuu paskalta aina. Tää on mun tyyli ja sun on siihen turha vinkua yhtään mitään. Eikä mun tarvi mitään twixiä syödä jos haluan makua, hyvänmakuisia protskupatukoita on pilvinpimein, tosin patukoita ostan erittäin harvoin. En tee tämmösillä protskuletuilla hölkäsenpöläystä, fastin suklaa puddingia tulee vedettyä monesti välipalaksi ja vetää vertoja oikeelle suklaamousselle toisinkun tämmöset säkrifais-kuivat-hera-letut.

Syökää letut lettuina tai olkaa ilman, ei oo niin vaikeeta. Taitaa olla joku kauhea makeanhimo näillä jotka joutuu jokaisesta oikeasta herkusta tekemään jonkun ultimate fitnessversion.

Back
Ylös Bottom