Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Mä nyt en ymmärrä..... :wtf:

Eikö nyt kannata mennä niitten grammojen mukaan mieluummin kuin desien mukaan? Grammoja kun seuraat tiedät mitä ja miten paljon saat sitä itse roheiinia kehoon.. Noi desit kerro mitään..

Kertoo ne sellaselle, jolla ei oo ruokavaakaa. Mä laitan aina n. desin heraa ja maltoa saman verran. Kyllä lievästi vituttaa jos nyt kerrotaan, että se on puolet siitä mitä oon kuvitellut.

No mä mittaan aina aluksi vaa'alla koska sisältökin on ilmoitettu aina per/100g...

Sama kun torimyyjän litrat.. Onhan toi kyllä jo räikeä heitto koska kyllä tukun herat on pitäny kutinsa suunnilleen niin että desi on sen ~40g

Mä laitoin ton ~ aka. noin merkin, koska en aina kovin tarkkaan katso miten ne jauhot sinne mittaan asettuu.. Hyväksyn sen +/- 5g

Käytän whey 80:stä...

Tuossa herassa vaikutaa aika paljon paljonko sitä on kuljeteltu ja sekoitusprosessi. Esim kun käy tehtaalta niin purkki on juuri sekoituksen jälkeen aivan täys, mutta kun se rekan lavalla vähän tärisee ja siiretään tehtaalta tukkuun ja parhaimillaan toiselle mantereelle kontissa ja taas rekalla eteenpäin, niin se vajuu tiiviimmäksi. Siksi samankin tavaran kanssa voi purkkien kanssa olla eroa. Esim itsellä piti töistä viedä kesällä kaverille herapurkki mutta jostain syystä homma jäi ja purkki unohtui takakontin perälle 2kk ajaksi. Siellä oli tiivistynyt tärinässä että kun duunissa juuri tehtaalta tulleisiin vastaaviin niin sisältöä olisi tilavuudeltaa yli kolmasosa vähemmän vaikka paino oli ihan sama edelleen.

Karppaajan Suositukset: Paras heraproteiini - Hera konsentraatti vai isolaatti? - "Tälläinen whey proteiini on hyödytöntä"

En ole törmännyt täällä foorumilla aiheeseen. Siitä kyllä puhutaan mikä on halvinta heraa, mutta ei niinkään siitä mikä ois luultavasti tärkeintä, eli laatu. Tälläkin sivustolla hifistellään mielin määrin ravinto asioilla ja viilataan pilkkuja aivan käsittämättömillä pikkuasioilla, mutta samalla se ruuan ja lisäravinteiden laatu on aivan toissijaista..

Eli mitä mieltä olette noista väitteistä että jollei hera ole "aitoa" kannattaa jättää kokonaan ottamatta ja näistä muista heroista on pikemminkin haittaa?

Pysytään aiheessa. Joten ei kiinnitetä huomiota ton bloggaajan välillä vähän yliampuviin lietsontoihin ja hehkutuksiin.

Huonosti kirjoitettua ja täyttä paskaa jonka perimmäinen tarkoitus on kerätä kirjoittajalle itselleen rahaa lähinnä iHerbin affiliate-linkkien kautta.

Onko aloittajan oma bisnes? En voi suositella linkkiä kenellekään.

Jäätävää paskaa täynnä asia- ja yhdyssanavirheitä. Muutenkin surkeasti kirjoitettu. Vai ei proteiini imeydy "isoloidussa muodossa" :D ja kaikki tärkeät "ravinto aineet TUHOUTUU!". Perustelujahan tosta oksennuksesta oli turha etsiä yhtään mihinkään.

lopeta hyvä mies tollasen paskan lukeminen ja eti parempaa tekemistä. Vai olikohan julkasijan lanka kyseessä..

En pystynyt lukemaan loppuun asti.

En minäkään.

Minä luin kokonaan...

528x397px-LL-a2e23a6a_that-post-gave-me-cancer.jpeg

Näin :)
No just tällaisia vastauksia ootinkin :)
Yritetäänpä uudestaan.. Eli pointtina tossa itellä lähinnä oli että onko heraproteiineissa eroja? Esim markettihalpaherassa vs. aivan puhdas kuumentamattomin menetelmin valmistettu hera?
Tää siis lähinnä oli pointti, ei kirjoitus virheet ym:t. Ja jos ois itellä jotain pisnistä asian suhteen, tuskin ehkä kuitenkaan tulisin markkinoimaan niitä "pakkikselle" :)
Ei ehkä paras paikka yhtään "mainstreamista" poikkeaville jutuille.

Chad Waterbury mm. jakaa tän tyylisiä ajatuksia herasta. Jos sillä nyt mitään väliä on?

Peace

Yritetäänpä uudestaan.. Eli pointtina tossa itellä lähinnä oli että onko heraproteiineissa eroja?

Ens kerralla kun haluat laatukeskustelua, niin ei kannata aloittaa Tri Moreaun ja jonkun supermallin proteiinisuosituksia käsittelevällä luomukarppaajien propagandablogilla... se on aina yhtä yllättävää, että joku tohtori pitää juuri sitä parhaana mitä itse valmistaa ja markkinoi.

Mutta onko heraproteiineissa eroja ?? No totta kai on... onhan niitä valmistusmenetelmiäkin kymmenen erilaista (ionivaihto, ristivirtaus mikrosuodatus, mikrosuodatus, ultrasuodatus, nanosuodatus...). Konsentraattia, isolaattia, hydrosylaattia...

Kun halutaan vaan lisää proteiinia ruokavalioon niin näkisin että merkitystä on vain sillä onko tuotteessa luvatut määrät proteiinia/aminohappoja.

Eri homma on sitten nuo ns. sub-fraktiot minkä kerrotaan edistävän terveyttä jollain tavalla. Sanotaan että käsittelyt kuten ionivaihto tuhoaisi noita sub-fraktioita. En ole ite jaksanut sen enempää perehtyä tuohon väitteeseen kun tulee kuitenkin vedettyä konsentraattia. Se tukee elämää.

Back
Ylös Bottom