Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Niin kai se on tehtävä. Muuten olo on kuitenkin ollut mitä mainioin, ja haluan kuunnella sitäkin puolta, enkä tuijottaa pelkkiä lukemia. Olen ollut todella energinen (monen mielestä vähän liiankin...) ja treeni kulkee. Olen urheillut monta vuotta jo aika kovaa mutta tämä dieettaaminen on uusi asia. En ole tarkoituksella syönyt vähempää kuin kulutan ja nää hienosäädöt mietityttää, kun mulla on kuitenkin niin vähän sitä ylimääräistä. Painonpudotustahti muuten on ollut maltillinen minun mielestäni. Onkohan noi lihakset jotenkin "nesteiset" ton heran takia, mulla on tosiaan sellainen "paksu olo" ja maha vetää vähän huonosti ruokaa - tänään on ollut tosi vaikea syödä lautasia tyhjäksi, puuro ei millään aamulla uponnut kokonaan ja kanaakin sain alas vaan 70g kun normaalisti syön sen 150g. Yritän korjata kalorivajeen myöhemmin tänään, tiedostan kyllä että liikaa ei saa miinuksille päästää. Kai se kroppa on vähän tosta herasta ihmeissään!

Muista myös, että peilistä näet muutoksen laadun, vaaka ei kerro ihan kaikkea. Jos käy niinkin ihanteellinen tilanne että lihasmassa kasvaa ja rasva palaa. Aineenvaihduntaa voi myös boostata syömällä yhden päivän hiukan yli kulutuksen ja jatkaa sen jälkeen miinuskaloreilla.

:wtf:Jep, näin olenkin tehnyt. Ja ottanut ylimääräisen kalorin kerran viikossa ihan karkkipussista (150-200g). Kalorit menee plussille 200 karkkipäivänä. Ja tulee ihan glukoosia itseään. Olen tosin ajatellut että jättäisin näitä pois, tai harventaisin kerran kahteen viikkoon. Karkki ei oikein maistu enää. Kumma juttu, että tänäänkin olen syönyt 1800kcal (liikunnat pumpissa ja 1,5h reippaassa kävelylenkissä) ja nyt on rehellinen nälkä, vaikka olen syönyt kunnolla mielestäni koko päivän. Protskujakin tullut 190g! Jotain tää kroppa ny hakee. Ootellaan, näin se vaa täytyy tehdä :).

Olen 18-vuotias urheilija ja pelaan aktiivisesti lentopalloa. Treenikertoja lentopallossa tulee viikossa 3-5 ja punttikertoja tulee n.2-4 riippuen treenikaudesta...
Ruokavalio koostuu ihan normaalista kouluruoasta jne. ja punttien jälkeen heraproteiini juomaa.
Kysymys onkin, että pitääkö minun lisätä tiettyjä vitamiineja, tehonlisäyksiä jne. normi ruoan lisäksi, koska tarkoitus olisi saada rasvoja alaspäin ja lihasmassaa nostettua kesäksi?

Läskin karistaminen ja lihaksen kasvatus samaan aikaan on melkosen haastavaa, hidasta ja monesti myös lähes mahdotonta. Läski lähtee kun syöt vähemmän kuin kulutat, noin tiivistettynä. Lihas taas kasvaa kun sitä rasitetaan ja ruokitaan riittävällä määrällä ravintoa. Tehonlisääjiin on turhaa haaskata rahaa, jos koet ihan virkeästi pystyväsi treenaamaan ilmankin. Kofeiinitabletit/kahvi on halpaa ja toimivaa. Kannattaa ottaa jatkuvaan käyttöön joku monivitamiini -valmiste, omega3 ja vielä j oku d-vitamiini lisä. Treenin jälkeen heraa ja jotain nopeaa hiilihydraattia(maltoa, dextroa, tai vaikka ihan banaania). Sekaan voit heittää myös kreatiinia.

"Läskin karistaminen ja lihaksen kasvatus samaan aikaan on melkosen haastavaa, hidasta ja monesti myös lähes mahdotonta."

Voin kertoa yhteensä säännöllistä treeniä vuoden tehneenä, että lihakset kasvavat kyllä dieetilläkin. Mutta ei se lihasmassa järkyttävästi kasva,
edes bulkilla... Porukat vaan luulee että tulee lihasta kun nestettä/läskiä kertyy kroppaan.

Ehkä toi läskin karistaminen ja lihaksen kasvatus samaan aikaan ei onnistu pitkään reenaanella kunnolla, mutta ap on 18v, ja hyvin todennäköisesti ei mikää lihaskimppu.
Ja noista vitskuista että syöt monipuolisesti myös hedelmii ja kasviksii niin kyllä se siitä paino tippuu, kun et turhaa sokeria sun muuta herkkua vetele.

"Läskin karistaminen ja lihaksen kasvatus samaan aikaan on melkosen haastavaa, hidasta ja monesti myös lähes mahdotonta."

Voin kertoa yhteensä säännöllistä treeniä vuoden tehneenä, että lihakset kasvavat kyllä dieetilläkin. Mutta ei se lihasmassa järkyttävästi kasva,
edes bulkilla... Porukat vaan luulee että tulee lihasta kun nestettä/läskiä kertyy kroppaan.

Ehkä toi läskin karistaminen ja lihaksen kasvatus samaan aikaan ei onnistu pitkään reenaanella kunnolla, mutta ap on 18v, ja hyvin todennäköisesti ei mikää lihaskimppu.
Ja noista vitskuista että syöt monipuolisesti myös hedelmii ja kasviksii niin kyllä se siitä paino tippuu, kun et turhaa sokeria sun muuta herkkua vetele.

Noh salireenausta pari vuotta takana. Enimmäkseen kyykky rive painotteella. Tarkoitus ei olisikaan varsinaisesti lihasmassan kasvatusta, vaan saada kroppa "tip top" kuntoon. Painoa on 84 kiloa ja rasvaprosentti 11,5 (inbody testi). Noh normaali ruokavalio pysyy vielä, koska dieettamaan ei ole mahdollista vasta kuin kolmisen viikon päästä.

Lidlissä oli fastin heraproteiini noin 1,5kg paketti hieman päälle 20€. Halpa siis. Ostin pari pakettia suklaanmakuista. No se maistuu aivan kuralle. Halvemmissa jauheissa tulee aina sellainen outo sivumaku, mutta ennen tuossa Fastin herassa tätä sivumakua ei ole ollut. Onko kukaan muu huomannut? Ennen kun sekotti maitoon tuota suklaan makuista, luuli sitä paremmaksikin kaakaoksi.

Yritin katsella Fastin sivulta yhteystietoja. Aika hämärät sivut kun ei etusivulta löydy mitään yhteystietoja... No sieltähän se koostumus kysymys selviäisi, mutta enpähän noita jauheita voi palauttaa eikä ne sieltä todellakaan mitään hyvityksiä antaisi.

Yritin katsella Fastin sivulta yhteystietoja. Aika hämärät sivut kun ei etusivulta löydy mitään yhteystietoja... No sieltähän se koostumus kysymys selviäisi, mutta enpähän noita jauheita voi palauttaa eikä ne sieltä todellakaan mitään hyvityksiä antaisi.
Tuosta.

Func Food Finland Oy
PL 381
33101 Tampere

Puh. 0201 557 755
Fax 0201 557 759
info@funcfood.com

Func Food Finland Oy

Miksi eivät hyvittäisi, jos lähetät jauhepussin takaisin lähes käyttämättömänä.

Minä olen valitellut monesti eri tuottajille viallisista elintarvikkeista ja yleensä aina on tullut hyvitys. Ei noi nyt rahallisesti niin isoja juttuja ole etteikö ne kannattaisi firman hyvittää, koska tyytymätön asiakas tekee helposti kuten sinä ja pistää sanan kiertämään huonosta tuotteesta.

En ole vähään aikaan ostanut fastin suklaata mutta muistaakseni se maku on vähän vetistä, se mikä on kenellekkin normaalia proteiinijauheen makua onkin sitten makuasia.

Ite huomasin samaa kans.. erikoisen "rakeista ja huonosti" sekottuvan olosta toi tuntuu olevan.. Vähän kuin nuo star nutritionin halvimmat kuravellit. Tuntuu ettei noi edes imeydy mihinkään,(??) koska ei tule kuohkeaa sekotusta niin tuntuu ettei tuu "turvoksiinkaan" tai edes nälkä lähde niinkuin pitäisi....

Fast.fi etusivun alareunassa keskellä on kohtuullisen kokoisilla kirjaimilla YHTEYDENOTTO

Ei muuten näy firefoxilla, paitsi tuolla yhteydenottosivuilla. :D

6Xoz1K9.jpg

Osaako joku sanoo mikä voi vaikuttaa noihin näppylöihin mitää tulee ojentajiin.. tollasia pikkusia punaisia, ihotautilääkäri totesi että se on keratosis pilaris ja vaikea hoitaa.. tuli vaan mieleen että voiko joku ruoka-aine vaikuttaa noihin.. yli vuoden jo kärsinny

Back
Ylös Bottom