Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Käytän täsmälleen samaa proteiinia ja ei ole ollut mitään ongelmia. Kyseinen protsku sekoaa sheikkerissä vallan hyvin ja jos viitsii käyttää sitä verkkoa, niin täydellisesti.
Olisiko kyseessä jollain tavalla pilalle mennyt pussi (liisn kosteassa pidetty), vai käykö noin jatkuvasti ?

Originally posted by Nitsku
...
Olisiko kyseessä jollain tavalla pilalle mennyt pussi (liisn kosteassa pidetty), vai käykö noin jatkuvasti ?

Ensimmäinen pussi kokeilussa, en tiedä sitten olenko liian malttamaton, mutta olen tottunut kokkareettomiin ja lähes välittömästi sekoittuviin protskuihin. Voepi hyvin olla että vika on minussa, dunno.

Ja IsoDino, köyhällä opiskelijalle muutamankin euron ero / kilo tuo vaikkapa 50 kilon määrissä jo jonkinmoista säästöä. Ehkä sitten kun olen rikas, ostelen laadukkaampia proteiineja, nykyään pitää valitettavasti kuitenkin hieman laskeskella proteiinigrammojen hintoja. :nolo:

Originally posted by IsoDino
Miksi ostatte kaikenlaista PASKAproteiinia?? Halvalla ei saa kun paskaa!!!

Välipalaksi ja perusprotskuksi tuo paskaproteiini on ihan hyvää ja on parempi kun imeytyy hitaammin. Sitten palautusjuomassa kyllä käytetään nopeammin imeytyviä.

Musta kyseinen protsku on erinomainen... jos ei jaksa oottaa paria minuuttia että vaahto laskee ni johan on v****... :4:

Originally posted by lazki
Onko kukaan muu todennut tuota SF Proteinin Hera Flavour (kaakaota) itsensä Perseen suunittelemaksi tuotteeksi? Maku on vielä suht. siedettävä, mutta sekoittuvuus on niin arsesta ettei tottakaan.

Täysin samanlaiset kokemukset minulla. Pitikin kerran sortua ostamaan, yli kymppi hukkaan. :wall:

Originally posted by Raven
Välipalaksi ja perusprotskuksi tuo paskaproteiini on ihan hyvää ja on parempi kun imeytyy hitaammin. Sitten palautusjuomassa kyllä käytetään nopeammin imeytyviä.

Juuri näin olen minäkin asian ajatellu ja myös tehnyt, laadukkaampaa palautukseen ja sitten jotain halvempaa, vaikkapa kaseiinia välipalaksi ja illalla jos tarvetta on...

Mitä hyviä iltaprotskuja ois muuten halvalla?? kun tuntuu että menee vähän liikaakin tota rahaa taas erisuuntiin...

Ei taida kannattaa ostaa noita 10€/kilo proteiineja, koska niissä tuntuu aina olevan jotain vikaa maussa/sekoittuvuudessa yms. Mielummin maksaa sen 20€/kilo jolla saa jo tarpeeksi laadukkaita tuotteita.

Originally posted by timba79
Juuri näin olen minäkin asian ajatellu ja myös tehnyt, laadukkaampaa palautukseen ja sitten jotain halvempaa, vaikkapa kaseiinia välipalaksi ja illalla jos tarvetta on...

Mitä hyviä iltaprotskuja ois muuten halvalla?? kun tuntuu että menee vähän liikaakin tota rahaa taas erisuuntiin...

Pakkotoiston kaupassa on caseiinia, se sopii iltaprotskuksi. Se on ollut tavarantoimittajalta loppu jonkin aikaa, mutta kuulemma pian saa taas.

Originally posted by Mike
Pakkotoiston kaupassa on caseiinia, se sopii iltaprotskuksi. Se on ollut tavarantoimittajalta loppu jonkin aikaa, mutta kuulemma pian saa taas.

Jep...sehän tossa oiskin tarkotuksena ottaa testiin, kun sais vaan noi kaverit päättämään mitä ne ottaa niin vois tilailla kimpassa ja säästää postikuluissa...

SF HERA FLAVOUR MANSIKKA-SITRUUNA

HYI JEESUKSEN VITTU!!!!!!!!!
AIVAN JÄRKYTTÄVÄN MAKUISTA PASKAA!!!!!!
TUOTTEEN KEHITTÄJÄ PITÄISI HAKATA KEHITYSVAMMAISEKSI JA SITOA PYÖRÄTUOLIIN LOPPUIÄKSI KARSIMÄÄN PAKKOLIIKKEISTÄ!!!!!! JA SEN SUKULAISET AMPUA!!!!!!!
AIVAN JÄRISYTTÄVÄN PERSEEN MAKUISTA!!!!!!

TAAS MENI RAHAT HUKKAAN, JA TAAS ON LÄHES TÄYSI LISÄRAVINNE PAKKAUS KAAPISSA LOJUMASSA

Ja sekoittuvuus on täysin anuksesta.
:urjo: :urjo: :kakka: :kakka:

Originally posted by timba79
Jep...sehän tossa oiskin tarkotuksena ottaa testiin, kun sais vaan noi kaverit päättämään mitä ne ottaa niin vois tilailla kimpassa ja säästää postikuluissa...

Juu, porukalla kannattaa tilata, niin ei mene arkkiviholliselle postille liikaa hilloa.

Originally posted by lazki
No zperkulez. Näyttää sitten olevan meikäläinen ainoa ongelmallinen ukko Flavourin suhteen. Mielestäni Evolutionin, Fastin ja Bull´sin perusprotskut on kuitenkin ihan eri luokkaa sekoittuvuudeltaan. Suht. halpaahan tuo Flavour on, ei siinä mitään, on vaan tuottanut liian useita kakostuksia.

Fastin Whey3 sekoittuu isossa mukissa lusikallakin ihan näpsäkästi, toisin kuin esim. Evolutionin suklaasotku, joka muodostaa sellaisia hydrofobisia klönttejä. Kyllähän toki Evolutioninkin saa sekoittumaan, jos aikaa, harrastusintoa ja/tai työvälineitä riittää -minulla ei riitä. Mieluummin maksan kiltisti tuon hintaeron, (Fast ~25 e/0.9 kg ja Evolution Ultra Whey ~17 e/0.8 kg), ja valmistan välipaladrinksut nopeasti ja kivuttomasti.

Originally posted by indigof73
Fastin Whey3 sekoittuu isossa mukissa lusikallakin ihan näpsäkästi, toisin kuin esim. Evolutionin suklaasotku, joka muodostaa sellaisia hydrofobisia klönttejä. Kyllähän toki Evolutioninkin saa sekoittumaan, jos aikaa, harrastusintoa ja/tai työvälineitä riittää -minulla ei riitä. Mieluummin maksan kiltisti tuon hintaeron, (Fast ~25 e/0.9 kg ja Evolution Ultra Whey ~17 e/0.8 kg), ja valmistan välipaladrinksut nopeasti ja kivuttomasti.

Hjuva mies, Pure whey on alta 25€/1kg.

http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=26&products_id=63

Originally posted by Mike
Hjuva mies, Pure whey on alta 25€/1kg.

http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=26&products_id=63

Hjuva Mike,

Epäilemättä Pure Whey on laadukasta tavaraa ja vieläpä kohtuullisen edullistakin. Kuitenkin kun tuohon lisätään toimituskulut (9,70 e), niin minun täytyisi tilata tuotetta neljä purkkia, jotta se tulisi edullisemmaksi kuin 80 metrin päässä olevasta luontaistuotekaupasta hankittu Fast Whey3. Nykyisellä pakkausformaatilla tuotteet eivät myöskään sopisi minun käytössäni olevaan postiluukkuun (Toisaalta, en epäile, etteikö joku raamikkaampi postinkantaja saisi ne sinne 'brutal force' -menetelmällä sopimaankin) --> joutuisin noutamaan tuotteet postista, joka on taas merkittävästi kauempana kuin tuo luontaistuotekauppa. Laiskana ihmisenä jään siis tarkkailemaan tuotteidenne hintakehitystä ja mahdollisia 'toimitukset ilman postitusmaksuja' -vouchereita ;)

Jos ei rotskut sekoitu niin kai ny jokaisessa sen verran kokkia on, että sen voi tehosekottimeen heittää ja pyöräyttää sitä siellä 5 sekkaa...ei oo iso vaiva ja mitä tulee tuohon flavourin makuun mansikka/sitruuna niin ihan ok makunen sekin on...

Originally posted by indigof73
Laiskana ihmisenä jään siis tarkkailemaan tuotteidenne hintakehitystä ja mahdollisia 'toimitukset ilman postitusmaksuja' -vouchereita ;)

Tähänhän on yksi ratkasu, postikuluihin meinaan, tilaat kavereiden kanssa kimpassa!!

Pakkiksen hintoja vertaillessa oon huomannut että niitä saa sieltä halvemmalla jos vaan saa minimoitua nuo postikulut!!

Onkos kellään kokemuksia? Tässä etsiskelin halpaa välipalaproteiinia, ja tuo näyttäisi olevan todella halpaa. Tosin proteiinissa on vähän tuota laktoosia ja rasvaa. Ja ainankin täälläpäin hinta näyttäisi olevan 12,50e/900g(jos hinnan laittaminen on kiellettyä, niin tuon saa vapaasti editoida pois).

Ravintosisältö/100g:
Energiaa: 402 kcal / 1681 kJ
Proteiinia: 78%
Hiilihydraattia: 10%
Rasvaa: 4%
Kivennäisaineita: 5%

Kiitoksia vastanneille.

Kaveri osta tuota muutama viikko sitten juuri välipalaproteiiniksi.. ihan samanlaistahan tuo on kuin muutkin halpis-herat. Jos ei ole erityisemmin yliherkkä laktoosille niin ei tuossa mitään vikaa ole.

jA boosman myy tuota tammikuun loppuun 10€/säkki!!
että sinne siis..muusta viis

Back
Ylös Bottom