Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

rahkanaama sanoi:
Soija ei yleensä ole kovin hääppösen makusta.

Aika heikko vastaus varsinaiseen kysymykseen. no, onneksi asia tuli selväksi.
Kuka muuten on Kauko Seppä? :hyper:

t. Oge

Löysin kaapin perukoilta hara80 pussin ja kattelin et parasta ennen on ollut 11/2005. Voiko sitä vielä käyttää? Ei se ainakaan haissu mitenkään erikoiselta!
jostain ihmeen syystä jääny kaapin perukoille!:rolleyes:

kyllähän noi kestää vaikka kuinka kauan avaamattomana, ja ei ne mun mielestä hirveen pilalle mee, mutta maku menee vanhaksi ---> maistuu pölyiselle, if you know what I mean

Avattuna se siel on ollu. Mut täytyy maistaa, maistuu kyl muutenkin nii erikoiselle et varmaan vaikee sanoo et onko menny pilalle!

Muita paitsi Whey+.ssaa olen syönyt, ja todennut että kaikkien maku on ollut huomattavasti parempi, jos jauheen on sekoittanut maitoon eikä veteen. Varmaan tamäkin on makuasia, mutta jos maha kestää laktoosia niin kannattaa mielestäni aina sekoitella ne välipala/iltaproteiinit maitoon.

Vähänkin enemmän rautaa sisältävä vesi( makuhaitta jo sinällään) tekee proteiinista vähän oksennuksen makuista... Nam:kuola:... Tällä hetkällä syön maito90:stä iltaproteiinina, kun sain rikkinäisen pussin kaupasta halvalla. Siitä tulee ainakin mukavan täyteläinen olo, ja makukin on ihan hyvä (maitoon sekoitettuna). Hera täyttää vähiten, mutta olen palkkariin sitä sotkenut. Soija on ihan jees maitoon sekoitettuna, ja siitä saa vissiin tehtyä jotain safkojakin?... Halpaa ja hyvää!

Tulipa eilen ostettua pussit Maito90 ja maltoa. Mites noiden combo toimii palauttavana juomana kun täällä on todettu, että välipalana maito90 on hyvä. Tuote kun on laktoositon/vähälaktoosinen, o,3% laktoosia, aivan mainio meikäläisen käyttöön.

Hippaheikki sanoi:
Tulipa eilen ostettua pussit Maito90 ja maltoa. Mites noiden combo toimii palauttavana juomana kun täällä on todettu, että välipalana maito90 on hyvä. Tuote kun on laktoositon/vähälaktoosinen, o,3% laktoosia, aivan mainio meikäläisen käyttöön.
Tuo maitoproteiini imeytyy hitaammin elimistöön kuin hera, joka tekee siitä paremman välipalan/yöprotskun. En mene sitten sanomaan kuinka iso ero noilla käytännössä on palautusjuomassa, periaatteessa nopeammin imeytyvä on käsittääkseni parempi.

Näin olen myös ymmärtänyt, mutta onko sillä oikeasti suuri ero maitoproteiinilla ja heralla? Mikä ois vähälaktoosinen/laktoositon vaihtoehto hera-tuotteissa?

Hippaheikki sanoi:
Näin olen myös ymmärtänyt, mutta onko sillä oikeasti suuri ero maitoproteiinilla ja heralla? Mikä ois vähälaktoosinen/laktoositon vaihtoehto hera-tuotteissa?
Veikkaisin että hifistelyksi menee nuo erot, eiköhän se kuitenkin ole tärkeintä että sitä protskua tulee riittävästi. Noita vähälaktoosisia heraprotskuja löytyy tuolta pakkisshopista useampiakin, hintaa vaan näyttäis olevan enemmän, mm: herahydrosylaatti ja Whey 100%

Päätin jakaa tämän.

Herapirtelö kahdelle tai kolmelle:

TARVIKKEET
------------
1 Litra vanilijajäätelöä
3-4 desiä maitoa
Hera80 mansikka & vanilija
Tehosekoitin
Itsekuria :wall:

TOIMENPITEET
--------------
1. Jäätelöt ja maito tehosekoittimeen
2. Käytä sopiva aika
3. Desi molemia mömmöjä sekaan
4. Käytä sopiva aika
5. Heitä ääntä kohti

RAVINTOAINETAULUKKO
-----------------------

1/1 1/2 1/3
---- ---- ------
kcal 1106 / 553 / 368,66
pr 66 / 33 / 22
hh 98 / 49 / 32,66
r 45 / 22,5 / 15

Maitoa ei ole laskelmissa.

Lorautan joskus vähän appelsiinimehua perään :thumbs:

t. Oge

tollasiiha mä alan kiskoo ni saa aineki kaloreita :)

Mä en kyllä juurikaan huomaa onko se hera huristeltu vain maidon ja jogurtin joukkoon vai onko siellä jäätelöäkin.. hyvää kuitenkin. Ja hedelmiä tietysti aina mukaan. Muuten tulee liian laihaa.

Minulta nyt tulee tällänen amatööri kysymys, mutta laktoosiintoleranssista kärsivänä olisi hyvä tietää onko herassa laktoosia?? sillä ainakaan FAST:in sivuilla ei mainittu asiasta ollenkaa.

Vastauksia vain jos viitsitte kiitos :D

Back
Ylös Bottom