Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oge sanoi:Moro.
Hinnat:
Whey+ 900g EUR37.90
Hera80 900g EUR17.90
Maito90 900g EUR22.50
Soija90 900g EUR13.90
Onko ylläolevissa tuotteissa suuriakin eroja, varsinkin whey+:n hinta erottuu selvästi.
Itse olen vain Hera kasikymppistä maistellut, maustamatonta (:urjo: ) sekä aivan loistavaa Vanilijaa, sekoitettuna vähän reilu desi heraa 6-7 desiin maitoa ja ripaus kaakaojauhetta mah-ta-vaa!![]()
Otan yleensä pirtelön aamupalan ja iltapalan kanssa sekä viikonloppuisin eli vapaapäivisin välipalan yhteydessä, rahkapurkit ovat liian hankalia ja etenkin liian kalliita!
Tarkoitukseeni Soija90 varmaan olisi riitävä myös, mutta Soijaa ei tainnut saada kuin maustamattomana.
Kysymys oli kuitenkin: Onko ylläolevissa tuotteissa suuriakin eroja?
Kevätterveisin Oge
Rahka purkit kaliita!?!?Oge sanoi:rahkapurkit ovat liian hankalia ja etenkin liian kalliita!

NGV sanoi:Rahka purkit kaliita!?!?
Ehramia saa halvimillaan 0,55 centtiä ja proteiinia on 25g ja lidlestä saa milbonaa 500g purkin saa eurolla ja proteiinia on 60g purkissa. Eli jos kallista on niin aika pieni budjetti tosin ellet ole opiskelija ja kyllä noita opiskelijakin pystyy ostamaan.
NGV sanoi:Rahka purkit kaliita!?!?
Ehramia saa halvimillaan 0,55 centtiä ja proteiinia on 25g ja lidlestä saa milbonaa 500g purkin saa eurolla ja proteiinia on 60g purkissa. Eli jos kallista on niin aika pieni budjetti tosin ellet ole opiskelija ja kyllä noita opiskelijakin pystyy ostamaan.
No ei tiedän tämän varsin hyvin itsekkin. Olen itse sentään Intiassa asunut noin 5 vuotta ja sielä on niitä oikeita köyhiä onkin. Olet keskivertoinen ihminen YK:n mukaan jos saat päivässä yli dollarin ja alle niin olet YK:n mukaan köyhä, tämä oli muistaakseni YK:n köyhä mittari. Harva täällä on nähnyt mitä se oikea köyhyys on. Ei ole minkään näköistä kattoa pään päällä, taistellaan joka päivä ainaisesta leivästä jne. Mutta toki Suomessa on ihan eri mittakaavat.Doggoned sanoi:Kuten Riceila tuossa jo sanoikin, niin ajattele aina ennenkuin postaat tällaisia. Olet monesti sanonut, että kaikki on halpaa kuin saippua, mutta kun se pitää ITSE ostaa niin johan muuttuu mieli. Kaikki onkin yllättäen kallista.
Ei kaikilla ole varaa hifistellä, muista se:piis:
En maksa omia ruokia, laskuja paitsi oman kännykkä laskun ja sekin menee vanhempien antamasta kuukausi rahasta ja asumista en maksa. Tosin kuka 16-vuotias maksaa noista? Ja sen verran kyllä minä ymmärrän, että kaikilla ei ole rahaa, mutta luulin, että threadin aloitaja ei tiedä noista tuotteista joten kerroin, mutta olisin voinut sanoa, että ne eivät ole niin halpoja. Ja anteeksi tuo edellinen postaus en oikein ollut ihan maan päällä, kun just tulin Hesast ja melkein voitin Miken änärissä joten tuon takia olin vähän tokkurassa.Riceila sanoi:joo eihän se periaatteessa ole kallista, mutta jos niitä sillä opiskelija budjetilla vetäsee sen 2-3 pvässä niin kalliiksi tulee. Itellä jäi opintotuesta vuokran, sähkön ja veden jälkeen 40 euroa jolla olisi pitänyt maksaa netit, puhelinlaskut juhlimiset jne. Ei se itsestäänselvyys ole että kaikilla sitä rahaa on.
BTW maksatko ite omat ruokasi, laskusi ja asumisen?
Siima sanoi:Unohda soija
Soija ei yleensä ole kovin hääppösen makusta.Aurelle sanoi:Miksi? Onko se huonoa/turhaa?
Aurelle sanoi:Soijassa ei siis ole muuta vikaa kuin maku?

Riceila sanoi:joo eihän se periaatteessa ole kallista, mutta jos niitä sillä opiskelija budjetilla vetäsee sen 2-3 pvässä niin kalliiksi tulee. Itellä jäi opintotuesta vuokran, sähkön ja veden jälkeen 40 euroa jolla olisi pitänyt maksaa netit, puhelinlaskut juhlimiset jne. Ei se itsestäänselvyys ole että kaikilla sitä rahaa on.
BTW maksatko ite omat ruokasi, laskusi ja asumisen?