Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Moro.

Hinnat:

Whey+ 900g EUR37.90
Hera80 900g EUR17.90
Maito90 900g EUR22.50
Soija90 900g EUR13.90

Onko ylläolevissa tuotteissa suuriakin eroja, varsinkin whey+:n hinta erottuu selvästi.
Itse olen vain Hera kasikymppistä maistellut, maustamatonta (:urjo: ) sekä aivan loistavaa Vanilijaa, sekoitettuna vähän reilu desi heraa 6-7 desiin maitoa ja ripaus kaakaojauhetta mah-ta-vaa! :rolleyes:
Otan yleensä pirtelön aamupalan ja iltapalan kanssa sekä viikonloppuisin eli vapaapäivisin välipalan yhteydessä, rahkapurkit ovat liian hankalia ja etenkin liian kalliita!

Tarkoitukseeni Soija90 varmaan olisi riitävä myös, mutta Soijaa ei tainnut saada kuin maustamattomana.

Kysymys oli kuitenkin: Onko ylläolevissa tuotteissa suuriakin eroja?

Kevätterveisin Oge

Oge sanoi:
Moro.

Hinnat:

Whey+ 900g EUR37.90
Hera80 900g EUR17.90
Maito90 900g EUR22.50
Soija90 900g EUR13.90

Onko ylläolevissa tuotteissa suuriakin eroja, varsinkin whey+:n hinta erottuu selvästi.
Itse olen vain Hera kasikymppistä maistellut, maustamatonta (:urjo: ) sekä aivan loistavaa Vanilijaa, sekoitettuna vähän reilu desi heraa 6-7 desiin maitoa ja ripaus kaakaojauhetta mah-ta-vaa! :rolleyes:
Otan yleensä pirtelön aamupalan ja iltapalan kanssa sekä viikonloppuisin eli vapaapäivisin välipalan yhteydessä, rahkapurkit ovat liian hankalia ja etenkin liian kalliita!

Tarkoitukseeni Soija90 varmaan olisi riitävä myös, mutta Soijaa ei tainnut saada kuin maustamattomana.

Kysymys oli kuitenkin: Onko ylläolevissa tuotteissa suuriakin eroja?

Kevätterveisin Oge

No whey+ helvetin kallista, rasvat ja laktoosi poistettu, imeytyy nopeammin kuin 80...
Maito 90 ihan hyvä ilta-/välipalaprotsku, tosin maustamattomana maku aluksi melko kaamea..esim. mehukeitto/funlight sekaan niin hyvin menee alas..
Pärjäät varmasti 80:llä ja Maidolla...
Unohda soija
Fastin sivuilla lisäinfoa tuotteista...www.fast.fi

Ostin muutama päivä sitten Whey3 Vanilja ja Dextro pussit ekaa kertaa Fastia kokeillen. Ajattelin että tuo vanilja olisi vähän maukkaampi kuin aikasempi kokemukseni US Bulkista suklaisena, sekun ei mitään karkkia ollut.

Yllätyin kyllä suuresti tuota vaniljaa, ainakin 3 kertaa liian makeaa ja vaniljaista! Menee alas vasta kun ripaus Dextroa ja reilu lusikka kaakaojauhetta. Tämä yhdistelmä onkin kuin pirtelöä joisi :5:

Mulla ainaki aina valilla ongelmana noitte jauhojen kanssa ku ovat nii helvetin makeita. Mikakohan siina on pointtina ku proteiinijauhoa tehdaan ja pistetaan kumminkin sokeria enemma ku kolassa... Pitas varmaa alkaa maustamattomii ostaan ja ite makua jostain kehittaan...

Oge sanoi:
rahkapurkit ovat liian hankalia ja etenkin liian kalliita!
Rahka purkit kaliita!?!?:confused:
Ehramia saa halvimillaan 0,55 centtiä ja proteiinia on 25g ja lidlestä saa milbonaa 500g purkin saa eurolla ja proteiinia on 60g purkissa. Eli jos kallista on niin aika pieni budjetti tosin ellet ole opiskelija ja kyllä noita opiskelijakin pystyy ostamaan.

NGV sanoi:
Ehramia saa halvimillaan 0,55 centtiä ja proteiinia on 25g ja lidlestä saa milbonaa 500g purkin saa eurolla ja proteiinia on 60g purkissa. Eli jos kallista on niin aika pieni budjetti tosin ellet ole opiskelija ja kyllä noita opiskelijakin pystyy ostamaan.

joo eihän se periaatteessa ole kallista, mutta jos niitä sillä opiskelija budjetilla vetäsee sen 2-3 pvässä niin kalliiksi tulee. Itellä jäi opintotuesta vuokran, sähkön ja veden jälkeen 40 euroa jolla olisi pitänyt maksaa netit, puhelinlaskut juhlimiset jne. Ei se itsestäänselvyys ole että kaikilla sitä rahaa on.

BTW maksatko ite omat ruokasi, laskusi ja asumisen?

NGV sanoi:

Kuten Riceila tuossa jo sanoikin, niin ajattele aina ennenkuin postaat tällaisia. Olet monesti sanonut, että kaikki on halpaa kuin saippua, mutta kun se pitää ITSE ostaa niin johan muuttuu mieli. Kaikki onkin yllättäen kallista.
Ei kaikilla ole varaa hifistellä, muista se:piis:

Doggoned sanoi:
Kuten Riceila tuossa jo sanoikin, niin ajattele aina ennenkuin postaat tällaisia. Olet monesti sanonut, että kaikki on halpaa kuin saippua, mutta kun se pitää ITSE ostaa niin johan muuttuu mieli. Kaikki onkin yllättäen kallista.
Ei kaikilla ole varaa hifistellä, muista se:piis:
No ei tiedän tämän varsin hyvin itsekkin. Olen itse sentään Intiassa asunut noin 5 vuotta ja sielä on niitä oikeita köyhiä onkin. Olet keskivertoinen ihminen YK:n mukaan jos saat päivässä yli dollarin ja alle niin olet YK:n mukaan köyhä, tämä oli muistaakseni YK:n köyhä mittari. Harva täällä on nähnyt mitä se oikea köyhyys on. Ei ole minkään näköistä kattoa pään päällä, taistellaan joka päivä ainaisesta leivästä jne. Mutta toki Suomessa on ihan eri mittakaavat.

Toki opiskelijalle halpis hera tulee halvemmaksi sillä 80g proteiinia saa 1,1 eurolla ja tuohon aika harva tavallinen ruoka pystyy. Ja en ole kaikkea väittänyt halvaksi, sillä kyllä jotkut lisäravinteet ovat kalliita ja proteiini pitoinen ruoka on kallista.

Riceila sanoi:
joo eihän se periaatteessa ole kallista, mutta jos niitä sillä opiskelija budjetilla vetäsee sen 2-3 pvässä niin kalliiksi tulee. Itellä jäi opintotuesta vuokran, sähkön ja veden jälkeen 40 euroa jolla olisi pitänyt maksaa netit, puhelinlaskut juhlimiset jne. Ei se itsestäänselvyys ole että kaikilla sitä rahaa on.

En maksa omia ruokia, laskuja paitsi oman kännykkä laskun ja sekin menee vanhempien antamasta kuukausi rahasta ja asumista en maksa. Tosin kuka 16-vuotias maksaa noista? Ja sen verran kyllä minä ymmärrän, että kaikilla ei ole rahaa, mutta luulin, että threadin aloitaja ei tiedä noista tuotteista joten kerroin, mutta olisin voinut sanoa, että ne eivät ole niin halpoja. Ja anteeksi tuo edellinen postaus en oikein ollut ihan maan päällä, kun just tulin Hesast ja melkein voitin Miken änärissä joten tuon takia olin vähän tokkurassa.

Aurelle sanoi:
Miksi? Onko se huonoa/turhaa?
Soija ei yleensä ole kovin hääppösen makusta.

Soijahan maistuu kaurapuurolle perkele :kuola:
Ite suosittelen sitä, vielä jos vatsa ei laktoosia kestä ni siitä vaan :thumbs:

Maito90 se vasta kovaa kamaa onkin :D Mut toki jos on herkät makuhermot ni kait sitä kannattaa makuun satsata :D

Soija on mun mielestä loistava välipalanprotsku. Turpoaa enemmän kuin hera ja pitää nälkää loitolla eikä se makukaan ole niin paha ainakaan mun mielestä. 25g soijaa 25g heraa ja ripaus kaakaojauhetta perään, niin hyvää on:thumbs:

Aurelle sanoi:
Soijassa ei siis ole muuta vikaa kuin maku?

Maku ja vähän muita alhaisempi tehokkuussuhde.

Proteiinin tehokkuussuhdetta ilmaistaan PER-luvulla (Protein Efficiency Ratio), joka kertoo missä määrin elimistö pystyy käyttämään proteiinia hyväkseen. Riisiproteiinin PER-luku on 2,75, kun esimerkiksi soijaproteiinin on 2,32. Korkein PER-luku on munaproteiinilla (3,99) ja toiseksi korkein maitoproteiinilla (3,45).

Toisaalta soijassa on sen verran korkea proteiinipitoisuus joka tasaa eroja. Varmaan aika sama mitä vetää. :rolleyes:

niin on. kuhan saa roheiiniä tarpeeksi. ei kellään (paitsi ammattikehareilla) voi olla niin hifistelyä tuo homma, et jättäs hyvän ja halvan proteiinilähteen käyttämättä vain tuon "tehokkuusasteen" vuoksi.

Riceila sanoi:

No, asiahan ei varsinaisesti kuulu kuin mulle ja emännälle, mutta menkööt:yhteiset tulot kuussa on noin 1700 eskoa, nettona.
En jaksa alkaa hifistelemään niin paljoa että jonkun hiksien rahkan takia lähtisin lähikauppaa (Jumbo) kauemmas.
17 egee pussi heraa vastaa hinnaltaan n. 20purkkia rahkaa, eli 6-10 päivää.
Hera tulee halvemmaks.

t. Oge

Back
Ylös Bottom