Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Maustamattoman heran makuun ainakin itse totuin hyvin,jotkut maistu aluks hirveälle mutta loppujen lopuks rupes menee yllättävän hyvin alas,ja esim Boosmannilta kun joskus ostin maustamatonta niin maistui jopa hyvälle.Ei rupea tökkimään mikään äklö makeutusaine pidemmän päälle.Mutta tällä hetkellä on kyllä itselläkin maustettua,ollut jo pitkään.

Kysyisin että mihin kaikkeen olette sekoittaneet tuota heraproteiinia. Itse ostin tänään ja kun laitoin sitä desin 3 dl vettä niin maistui aika pahalle. :)

Itsekin kysyin samaa viikko sitten about, ja tosiaan aika pahalle maistui pelkän veden kanssa

Maustamattoman heran makuun ainakin itse totuin hyvin,jotkut maistu aluks hirveälle mutta loppujen lopuks rupes menee yllättävän hyvin alas.

Totta, nyt on jo tottunut eikä tuota mitään vaikeuksia litkiä alas
kattoo vaan et on tarpeeks vettä, ja hiukan vähentää heran määrää, (ei tietenkään paljoa )

User Name

Eiköhän paras konsti ole ostaa hyvän makuista heraa ja sekoittaa ihan normaalisti veteen. Markkinoilla on n kappaletta toinen toistaan paremman makuisia heroja niin miksi ihmeessä pitäisi ostaa sitä joka maistuu kuolemalta?

Tonnikalakin on halvempaa kuin kana, mutta kanaa sitä tulee ostettua mieluummin. Makuasioita. Jossain prodessa ei säästä kyllä mitään tolkuttomia määriä rahaa kun ei sitä satoja kiloja vuodessa vedetä.

Ei sillä etteikö halpaa voisi ostaa. Pakkiksen myymälässä vipeille prowhey 8,40€.

Sain pussin hera-protskua. Miten sitä kannattaisi käytää. Treenien jälkeen heti palkkarina? Yksin vai hiilareiden kaan? Vaiko ennen nukkumaan menoa?? Pyrin mahdollisimman nopeaan palautumiseen, salibandya pelailen.

Palkkariksi tuo käy hiilareiden kera. Ja toki sitä voi ottaa ihan välipalanakin jos tarvitset lisää proteiinia ruokavalioosi.

Suosittelen pistämään pakkiksen hakukoneeseen tuon sanan hera ja löydät varmasti lukemista enemmän kuin riittävästi tästä aiheesta.

Sain pussin hera-protskua. Miten sitä kannattaisi käytää. Treenien jälkeen heti palkkarina? Yksin vai hiilareiden kaan? Vaiko ennen nukkumaan menoa?? Pyrin mahdollisimman nopeaan palautumiseen, salibandya pelailen.

ei välttämättä ennen nukkumaan menoa, koska on hopea prode. Hitaampaa prodea silloin ennen nukkumaan menoa.

:offtopic: :offtopic: Taivaskädellä 666 postausta :offtopic: :offtopic:

Itse olen kokonaan luopunut herasta. Tulee maha kipeäksi jostain syystä...

Varsinkin jos punttia harrastelet ohella ja fyrkkaa riittää, niin sitä heraa kannattaa vetää niin paljon koko ajan kuin mahdollista.

Varsinkin jos punttia harrastelet ohella ja fyrkkaa riittää, niin sitä heraa kannattaa vetää niin paljon koko ajan kuin mahdollista.

Heraa huomattavasti parempia vaihtoehtoja muuhun kuin treenin jälkeiseksi proteiiniksi on mm. maitorahka, raejuusto, kana, kala, liha. Varsinkin maitorahka, ja raejuusto on hyviä vaihtoehtoja niiden runsaan kaseiini pitoisuuden ansiosta.

IMHO kyllä ihan normi herakin kelpaa. Tietenkin hydrolysoitu imeytyy jossain määrin nopeammin, mutta uskallan veikata että aika marginaalinen on ero eikä perusharrastaja hyödy siitä mitään. Ja isolaattihan on vain "puhtaampaa" proteiinia, eli samaa kamaa kuin konsentraatti, mutta vähemmän esim. laktoosia ja rasvaa. Siis tarkemmin "siivilöityä". Tosin FASTin isolaatti Whey+ näyttäisi sisältävän myös hydrolysoitua heraa. Mutta, jos rahaa riittää, niin miksipä ei. Omalla kohdalla lähinnä taloudelliset syyt estävät kalliiden isolaattien ja hydrolysaattien käytön.

Omassa palautusjuomassa on uhkarohkeasti tällä hetkellä Nutrisport 90+, jossa on jopa kaseiinia (~30%) mukana. Sitä ennen käytin hera80:ä.

Back
Ylös Bottom