Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

coke sanoi:
Eläkää pumpulissa vitun homot, tuliskin joltain varteenotettavalta käyttäjältä kommentteja niin vois ottaa vakavasti. Mutta kaikki kommentit tulee joltain 14-20 kesäsiltä pelleiltä jotka puuttuu täysin kyky ajatella itsenäisesti.

Coke sitä saa mitä tilaa. Olisit varmasti saanut niitä "vakavastit" otettavia kommentteja jos et ois ite eka vetäny sitä juhannuskokkoa nenääs (jostain syystä jota et ole viellä suostunu kertomaan) ja alkanu julistamaan tätä sun salaliittoteoriaa Miken salanickeistä :david:.

Tiesittekö ettei Oravat oikeesti tykkää pähkinöistä saatikka syö niitä, se on vaan noitten pähkinäfirmojen ja Oravien salaliitto, oravat saa tammenterhoja ja pähkinäfirmat saa lisää ostajia koska Green Peace ja muut eläinyhdistykset syöttää oravia pähkinöillä, sama koskee punatulkkuja ja auringonkukan siemeniä.

Tainnu "Hiilihapot" syövyttää vähä nuppia Coke ;)

coke sanoi:
Eläkää pumpulissa vitun homot, tuliskin joltain varteenotettavalta käyttäjältä kommentteja niin vois ottaa vakavasti. Mutta kaikki kommentit tulee joltain 14-20 kesäsiltä pelleiltä jotka puuttuu täysin kyky ajatella itsenäisesti.

Mitähän sulle pitäisi vastata ja kenenn että nämä "kriteerisi" täyttyisivät? Jonkun pitäisi vissiin olla sun kanssa samalla aallonpituudella ja näinollen olla kanssasi samaa mieltä, mikä muu sulle tuskin kelpaisi. Enpä ole säälittävämpää piipittämistä taas aikoihin kuulunut.

Mut ei silti, hauskaa tän ketjun lukeminen on kyllä ollut, siitä kiitos cokelle.

coke sanoi:
Voi voi kun on Koka-setä raivona. Lukasehan nyt ihan ajatuksella omat juttusi läpi ja mieti onko niissä mitään järkeä? Luuletko että näitä sinun juttujasi voi ottaa vakavasti? Selität täällä kuinka Mikellä on miljoona eri nickiä joilla se floodaa mainoksia koko ajan, ja olet muutenkin jollain henkilökohtaisella ristiretkellä koko foorumia ja verkkokauppaa vastaan. Sitä paitsi täällä ei ole kiellettyä keskustella lisäravinteista, vain muihin kauppoihin linkitys on kielletty. Jos haluaa tietää muita nettikauppoja lisäravinteille niin googlesta kyllä löytää jos vain viitsii etsiä. Sitten lisäravinteista: kokemusta on tullut monista merkeistä, ja kaikissa tuotteissa on hyvät ja huonot puolensa. Myös Fastin tuotteissa. Eivät ole halvimpia mutta ovat järjestään hyvän makuisia ja sekoittuvat helposti. Halvimmat jauheet taas eivät usein sekoitu hyvin, voivat sisältää enemmän laktoosia, eivätkä yleensä maistu hyvälle. Kaikkea ei voi saada.

itse ostin tuota samaa scheissee useamman kilon joskus aikoinaan kun halvalla sai, semmosia 800g metallipusseja? kellertävää jauhe oli ja haisi aivan h*lvetin pahalle kyllä, kaakaota hiilarina sekaan reilusti niin hyvin upposi :hyper: vaahtokin laski mulla ainakin :eek:

Mikk0 sanoi:
itse ostin tuota samaa scheissee useamman kilon joskus aikoinaan kun halvalla sai, semmosia 800g metallipusseja? kellertävää jauhe oli ja haisi aivan h*lvetin pahalle kyllä, kaakaota hiilarina sekaan reilusti niin hyvin upposi :hyper: vaahtokin laski mulla ainakin :eek:
Kai ne on sitte vaan päästäny käsistään yhden huonon satsin. Leaderit on nyt kuitenkin palautettu kauppaan, ja tilalle otettu tuttua ja turvallista NutriPlussaa. Siinäkään en oikeastaan pidä mausta mutta nyt kun rahat on tiukilla niin kelvatkoon.

Ei kait tuo Coke vielä lopettanut vainoharhaista vimmaansa :hyper:
Se oli niin koomista paatosta että viihdearvoa ei voi edes mitata :lol2:

Täytyy antaa pisteet Cokelle siitä, että sanoo suoraan mielipiteensä pakkotoistosta, vaikkei se myönteistä ollutkaan. Yleensä joko ylistetään pakkista tai sitten ollaan ihan hiljaa. Harva ryhtyy arvostelelemaan.

Lisäpisteitä ois tippunu siitä, jos Coken jutuissa olis ollu jotain järkeäkin. :lol2:

Ensin tohon alkuperäiseen kysymykseen: Kokeile laittaa kaakaoo siihen sekaan. Mulla on ollu joskus protskua joka vaahtosi helvetisti jos joskus otin sitä ilman kaakaojauhetta. Kaakaon kanssa ei vaahdonnu yhtään. Toinen mitä kaanattaa koittaa, on se, että pistät sen sheikkerin melkein täyteen vettä. Silloin siellä ei ole tilaa muodostua vaahtoa. Mitä enemmän siellä on tyhjää, sitä enemmän vaahtoakin muodostuu. Siihen ritilään asti kun laitat vettä, niin jo toimii. Pystyy jopa vielä sekoittamaan.

Ja Cokelle: Ootko ikinä harkinnut ammattiauttajalla käyntiä? Toi kuulostaa jo vakavalta. Sulla ei taida hissi nousta ihan vintille asti, vai mikä saatanan skitsofrenia sulla on? Noi sun salaliittoteoriat kuulostaa jo niin naurettavalta, että alkaa kohta itkettään. Mä en tajua mitä vikaa siinä on että kauppias yrittää tehdä tulosta? Olisko parempi vaihtoehto mainostaa kaikkia muita lisäravinnefirmoja paitsi omaansa? Ei sekään varmaan sulle kelpais. Siinäkin olis joku salaliitto takana. Mike itse omistaa kaikki maailman lisäravinnemyymälät??? Mä en muutenkaan ymmärrä tota sun itkemistä. Mun mielestä täällä ei pahemmin ole linkkejä tonne kaupan puolelle. Ei kai se ole väärin, että Mike laittaa linkin omaan kauppaansa jos joku kysyy mistä saa lisäravinteita? Olisko oikeesti parempi linkittää naapurin kauppaan? Näytäpä mulle sitten niitä mahdollisia Miken salanickien postaamia mainoksia. Mulle ei tule mieleen että kukaan muu olisi mainostanut pakkiksen kauppaa kuin Mike itse. Vai onko se tehnyt sen niin ovelasti että kukaan muu kuin sinä ei ymmärrä mitä rivien välissä sanotaan? No, jos et tajua mitä tämän postin rivien välissä sanotaan, niin voin kertoa sen sulle: Sä oot ihan vitun keila.

no jopas oli threadi...näin markkinointia opiskelleena (vaikka en vieläkään mistään mitään tiedä) on pakko heittää muutama pohdinta.
a) kun ensimmäisen kerran tänne sivuilla itteni siirsin,en edes tiennyt että täällä on myös kauppa,tulin ihan vaan keskustelufoorumin takia

b) harvassa on ne kauppiaat jotka mainostaa ennemmin kilpailevan yrityksen tuotteita kuin omiaan,varsikaan kun mä en ole pakkiksen markkinointiin törmännyt muualla kuin täällä,toisin kun esimerkiksi nimeltä mainitsematon yritys jonka mainos on joka vitun lehdessä,kaiken lisäksi ne mainoksien lupaukset tuntuu älyttömiltä jopa niistä jotka ei lisäravinteista tiedä tuon taivaallista (esim.minä)

c)pakkis jätetään mainitsemassa muissa medioissa,koska asianomaisia henkilöitä vituttaa se että pakkis ei tuo kyseisille medioille mainosrahoja,mutta menestyy silti

d)mulle ei ole koskaan täällä sanomaan,että osta tätä,tää toimii varmasti

e) tyytyväinen asiakas on paras markkinoinnin väline,täällä niitä riittää,ja he tuovat myös mielipiteensä julki (josta Mike ja Jouni hymyilevät partaansa,hyvää ilmaista mainosta=)

f)minkä takia kauppias EI ilmottaisi uusista tuotteista ilmaiseksi suuren markkinointikanavan kautta,kun kerran sellainen mahdollisuus vuosien varrella on rakentunut,idioottihan se olisi jos näin ei tekisi

g)kuten mike tuossa jo mainitsikin,pakkiksen markkinointi on maltillista,todellakin (kts. kohta a)

h) se,että pakkista morkataan joka paikassa,on ymmärrettävää
kyllähän muakin vituttaísi jos naapuri tulisi ja pistäisi menestyvän yrityksen pystyyn lähes tyhjästä ja vielä käyttämällä markkinointiin vähemmän rahaa kuin minä

i) mulla oli vielä jotain muutakin mielessä mutta pääs unohtumaan,katsotaan jos se illalla HST-huumassa palautuisi mieleen

j)nyt jokainen voi sitten yksinään tai julkisesti miettiä olenko minä ja idiootti ja tämä avautuminen vain :anssi: vai onko mulla vaan tylsää töissä...

EDIT k) niin ja mistä mä vielä tykkään tuolla kaupassa niin siellä ei varsinaisesti luvata mitään ihmeellistä ja povata 20 kiloa lisää lihaksia viiteen minuuttiin,vaan löydään faktat pöytään että tää tuota sisältä tätä ja tätä ja on tällänen ja tällänen,jos tunnet omaksesi,osta pois

over and out

Voi lol tuota uutta otsikkoa. Osuva kuitenkin. :lol2:

Jos joku ei tykkää pakkotoistosta tai sen ylläpitäjästä niin tarviiko sitä ruveta kuuluttamaan joka paikassa ja vittuilemaan??NOT. Teinimäistä ja uskon että on joku kateellinen kynäniska teini asialla :D

Hiukan repesin kun luin tuon uuden otsikon :lol2: Tämä uusi on hiukan kuvaavampi. Miksei Cokesta kuulu enää mitään? Ei kai se mokoma vielä kyllästynyt tuntemaan itseään idiootiksi.

Mike, onko sulla tapana pistää noita IP-osoitteita talteen ja vertailla niitä? Hyvin epätodennäköistä etteikö Coke olisi vieraillut tällä palstalla aiemminkin...

miepä jatkan omaa lässytystäni:
mainonta on sitä varten että saadaan myytyä niitä tuotteita,ei sitä varten että saadaan kavereita.
yleensä firmaa aletaan pyörittämään sen takia että se menestyisi,ei sen takia että se vaan on niin vitun kivaa,vaikka voi se kivaa ollakin,varsinkin jos se menestyy.

on huomattavasti uskottampaa jos jääkaappipakastimen kokoinen kaveri tulee kertomaan mulle että tää on hyvä tuote,kuin että sen tekee esim. matti halonen,varmasti fiksu jätkä,mutta ulkomuoto ei kerro että olen kokoillut tätä,kyllä toimii,vaan pikemminkin päinvastoin

okei,nyt mie lopetan tän oman paskan jauhamisen tähän thrediin,jatkakaa

Back
Ylös Bottom