Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja pakkikselle
:thumbs:Itse vedän iltaisin juuri ennen nukkumaan menoa kaseiinia, joka on hiukan halvempaa kuin se hera mitä käytän. Se on tietääkseni hitaimmin imeytyvä proteiini.JOJ sanoi:Nyt on tullut kuitenkin sellainen tilanne, että tuon huomattavasti kalliimmaan maitoproden ostaminen meinaa käydä vähän turhan paljon budjetin päälle, joten mitäs luulette, olisikohan mahdollista selvitä pelkällä halpisheralla? Voiko tuota imeytymistä hidastaa esim. maidolla tai öljyllä? Eniten olen huolissani tuosta yöstä, jos se nyt kuitenkin on sitä parasta/tärkeintä palautumisen aikaa..
Driamer sanoi:itselläni on jostain tullut sellainen uskomus että on hyvä vetää erilaisia proteiineja aminohappo koostumusten vaihtelun takia.
Tottakai se ruokavalio vaikuttaa enemmänkin kuin lisäravinteet. Maitoproteiinihan on 20% heraa ja 80% kaseiinia. Palkkarissa ja aamupalan yhteydessä vedän heraa, ja illalla kaseiinia. Tämä siitä syystä että olen laktoosi-intolerantikko enkä voi juoda normaalia maitoa, mutta haluan kuitenkin saada maitoproteiinia. Eli kaseiini ja hera on olennaisena osana omaa monipuolista ruokavaliota ;)Gdane sanoi:Itsellänikin on kyllä maito ja hera käytössä mutta kaippa se vaihtelu aikalailla ruokavaliollakin tulee... vai? välipalat ja palkkarit ja yöprodet sitten erikseen..
Miksei halua syyä raejuustoa? Meinaan sitä oisin ehdottanu. Mä pistän sitä suunnilleen kaikkeen mitä syön. Vatsa on hiukan herkempi tolle rahkalle joten sen ymmärrän. Se on aika paljon tottumiskysymys kun puhutaan proteiinin saannista. Sitä vaan rupee pikkuhiljaa tottumaan siihen että syö enemmän ja enemmän proteiinipitoista ruokaa. Nyt oma jääkaappi on täynnä kanaa, raejuustoa, kananmunia, tonnikalaa jne. Ruoan lisäksi sitten löytyy heraa, kaseiinia, soijaprotskuu jne. Omalla kohdalla kesti kauan tottua tällaiseen, koska olin niin tottunut syömään aina nälkään pelkkää leipää tai saarioisten pizzaa. En kylläkään vieläkään syö tarpeeksi mutta pikkuhiljaa alkaa olemaan oikea suunta.Gdane sanoi:Emäntä on kans ja voe että osaa olla hiuksia halkovaa koettaa löytää sille proden lähteitä ku se ei hyla raejuustoa tahi maitorahkaakaan halluu syyä..
Edit: Hyviä kikkoja tuohon ongelmaan?
Niin. Sustaa ja dekaa, sillä se brändi on luotu. Pojilla kävi kyllä hyvä tuuri että läpällä aloitetusta foorumista saatiin muille foorumeille trollaamalla suomen suurin(ko) verkkolisäravinnekauppa.
Mutta ehkä liioittelin tossa kusetushommassa, ihan yhtä rehellisiä vastauksia saa muiltakin liikemiehiltä. Tarkoitan vain että sieltä ei kannata ostaa koska muualta saa halvemmalla.
Ja mietis näin, jos sä oot just perustanut uuden foorumin ja haluat sinne lisää käyttäjiä, niin mitä tekisit? a) odottaisit että se ajan myötä erottuu edukseen kilpailijoistaan b) levittäisit linkkiä ympäri netti ja toivoisit että ihmiset jaksavat kiinnostua vaikka halvalla mainostetaankin c)keksisit nerokkaan markkinointitavan joka vetoaa nuoreen käyttäjään ja on samalla "nettiuskottava"
Noni, nyt SULLA on se foorumi ja olet juuri perustanut sinne verkkokaupan. Mitä SINÄ tekisit ? a) toivoisit että käyttäjät ostavat tuotteita koska olet Mike B)ylistäisit oman kauppasi tuotteita maasta taivaaseen yhdellä nickillä ja selittäisit että "kallis on parempaa" c) käyttäisit useita kymmeniä eri nickejä tehokkaaseen markkinointiin ympäri foorumia ja samalla muokkaisit yleistä mielipidettä enemmän imperiumisi hyväksi sekä varmistaisit että toisinajattelijat teilataan ja muuta kaupat julistetaan "yleisen mielipiteen ja käyttäjien kokemuksien mukaan" kusetusliikkeiksi.
Ihan oikeesti. Mitä SÄ tekisit? Mä tiedän mitä mä ainakin tekisin. Business is Business.
coke sanoi:Eläkää pumpulissa vitun homot, tuliskin joltain varteenotettavalta käyttäjältä kommentteja niin vois ottaa vakavasti. Mutta kaikki kommentit tulee joltain 14-20 kesäsiltä pelleiltä jotka puuttuu täysin kyky ajatella itsenäisesti.