Hera 8100 palautumisjuomassa

Eli aion ottaa palutumisjuomat käyttöön ensimmäisen kerran 3vuoden "uran jälkeen.
Mietin että mitenkäs tuo hera 8100 (nutriplus) sopii palutusjuomaan? On näet vain 13.50 € pussi.
Ottaisin sitä 30g treenin jälkeen 3dl omaenamehua ja banaanin kanssa.

Ja yleisesti: Miten isona näätte palautumisjuoman merkityksen kehityksessä? Tällä hetkellä tavoite aerobisessa, kiristymisessä/"ei lihoamisessa" ja voimien ylläpidolla/jonkin asteisella kasvulla. +vähän kasvua. Onko se eriomainen lisä palautumiseen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
75kg painan. 30g PROTEIINIA. eli noin 40g heraa.

ottaisin sinuna n. 40-45g PROTEIINIA eli mitä se nyt tekee sitä jauhoa...???
olen itse joskus vuosia sitten vetänyt just tuota samaa palkkarissa sekä protutäydennyksenä...kaseiinia se muistaakseni taitaa olla,mutta mitä sitä itseänsä kipeäksi maksamaan:D

mulla palkkari on kyllä jo tullut niin rutiiniksi että eikai sitä osais ilman enää olla:eek:

hekottaja sanoi:
Ja yleisesti: Miten isona näätte palautumisjuoman merkityksen kehityksessä?
IMO tuo palautusjuoma on kaikista tärkein lisäravinne mitä markkinoilla on. Jos oot kerta jo treenaillut 3 vuotta niin ainenkin suosittelisin varsinkin dietille ostamaan heraisolaattia ja konseraattia ja laitat noita 1:1 palkkariin. Dietillä on niin helppo dietata sitä lihaa mäkkylää..

Selänne sanoi:
Meikäläiselle vähän tökkii noi nutriplussan maut. Messuilla kokeilin sitä salmiakin makuista juomaa ja oli aivan kauheeta.

Ostin Nutri Plussan palkkaria ( RecoPower?? ), makuna metsämansikka, ja on muuten parasta tavaraa mitä olen maistanut. Tuota tulee juotua varmaan maailman tappiin asti.

nytkö tama muuttuu makuthreadiksi niin Optimumin aftermax,suklaa,parempaa kuin kaakao!

en käytä muita kun optimumin protuja tai palkkareita,olen siis RIIPPUVAINEN!

joskus vedin nuita nutriplussia,maustamattomia,hirveätä sontaa,ykkösellä sisään ja purkkaa perään:lol2:

Grosskopf sanoi:
Ostin Nutri Plussan palkkaria ( RecoPower?? ), makuna metsämansikka, ja on muuten parasta tavaraa mitä olen maistanut. Tuota tulee juotua varmaan maailman tappiin asti.

Tuo RecoPower on kyllä tosi hyvän makuista. Itse syönyt pussillisen suklaata ja vanilijaa ja molemmat loistavan makuisia. Nuo jauhot ei kyllä todellakaan sovi dieetille. Tuollaisia kun on nurkissa kuleksimassa niin, ei siinä paljon dieettiä vedetä. Tuo on nimittäin suoraan pussista just parasta ja aina kun menee keittiöön tekis mieli napsia muutama lusikallinen. :D

Niin ja vastaus itse threadin kysymykseen:

Eli hera 8100 sopii aivan hyvin palautusjuomaan. En tosin tiedä millainen koostumus noissa uusissa maustetuissa on. Mutta tota maustamatonta hera 8100 suosittelisin ainakin (kuten zztop) välttämään. On meinaa ihmeen klimppistä, eikä tahdo sekoittua kovinkaan hyvin. Maku perinteinen maustamaton eli paha :urjo:

Mass blastin jatkeena meni mun hera 8100. Mut luultavasti en osta tota enää ikinä. :D

Täällä on tuota pistelty menemään jo pari vuotta. Eipä tuo miltään maistu ja kun halapaakin on niin mikäs sen mahtavampaa...eh.

Ingersoll sanoi:
Niin ja vastaus itse threadin kysymykseen:

Eli hera 8100 sopii aivan hyvin palautusjuomaan. En tosin tiedä millainen koostumus noissa uusissa maustetuissa on. Mutta tota maustamatonta hera 8100 suosittelisin ainakin (kuten zztop) välttämään. On meinaa ihmeen klimppistä, eikä tahdo sekoittua kovinkaan hyvin. Maku perinteinen maustamaton eli paha :urjo:

Mass blastin jatkeena meni mun hera 8100. Mut luultavasti en osta tota enää ikinä. :D
Mistä te oikein onnistutte ne klimppiset 8100:nne hankkimaan ?!
Minä olen käyttänyt ko. merkkiä iät ja ajat, eikä ole ollut moista ongelmaa...sheikkeriin vain, vettä perään ja vähän ravistusta eikä klimpin klimppiä.

Paikallinen luonteekki (kotipuolessa) myy Best Whey:tä 18e/ pussi. On pirun hyvää tavaraa, makunsakin puolesta. Whey 8100 onpi muistaakseni tasan 10e/pussi, ja esim. ProGainer 16e/pussi...Niin ja pysyvät hinnat. Taitaa vaan mennä mainostamisen puolelle jos liikkeen nimen mainitsee..?

Pii sanoi:
Mistä te oikein onnistutte ne klimppiset 8100:nne hankkimaan ?!
Minä olen käyttänyt ko. merkkiä iät ja ajat, eikä ole ollut moista ongelmaa...sheikkeriin vain, vettä perään ja vähän ravistusta eikä klimpin klimppiä.
Samaa mäkin ihmettelen. Kannattaa pitää varmaan se ritilä siinä sheikkerissä niin sekoittuu paremmin. Muistelisin kyllä sellaista, että kun joskus olen tehnyt iltapalaprotskut maitoon, niin sitä saa seisottaa vähän aikaa, että tasoittuu. Siihen jää klimppejä. Veteen sekoittuu ihan helposti. Senkin luulisi vaikuttavan miten sitä pussia säilyttää. Jos se on aukinaisena jossain paikassa mihin pääsee kosteutta (vaikka vesihöyryä hellalta), niin varmasti tulee klimppejä.

ei mulla koskaan ole ollut klimppejä,mutta optimumin jauhoilleko näyttää maitoa tahi vettä niin se on valmista!!tasaista juomaa kun kerran heilauttaa!!!

mielestäni huonoimpia ikinä ottamiani jauhoja ovat;NUTRIPLUS ja SF PROTEIN.

Voi olla että toi klimppisyys johtu sitten vaan huonosta erästä, tai jos olin säilyttänyt huonosti tai jotain. :)

Ei tuo nyt tietystikään mikään iso ongelma ole, mutta siis tuo on mulla ainut proteiinijauho, josta on jäänyt sellasia klimppejä. Kaikkia oon kyllä sekottanut ihan samalla tavalla. :)

Jotenkin huvittava selittää, koska oon aina ihmetellyt kun oon lukenut jonkun selittävän samasta ilmiöstä jonkun jauhon kohdalla, että "niin varmaan", "mitä väliä", "ketä kiinnostaa" jne. Tähän mennessä kaikista kokeilemistani jauhoista ainoastaan tosta on jäänyt sellasia klimppejä. Kaks pussia tota aikanaan ostin ja molemmissa sama ilmiö. Mut ymmärrän kyllä jos ette usko. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom