Henkivartija perjantaiksi, yksityishlö/HKI

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eppu12
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
En tiedä miten vaikeaa asiasta pitää tehdä, mutta itse pyytäisin jotain tuttua jolla on jotain taustaa asia hoitamaan. Kaveri vain päiväksi messiin jos nyt tuo hullu sattuu eteen tulemaan. Toimii sitten yhdessä vasta kun tämä apina alkaa itse toimia.

En tiedä ratkaiseeko perjantain avulias kaveri yhtään mitään, sillä uudestaan se sälli tulee anyways.

Rehellisesti siis antaa takaisin jos sikseen on. En minäkään kellekään henkivartijalle soittaisi jos esim muijan päälle joku kadulla kävisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[mod] Kyllä osa hävisi, älä marise jos viestejä poistetaan :Mike[/mod]

En tiedä ratkaiseeko perjantain avulias kaveri yhtään mitään, sillä uudestaan se sälli tulee anyways.

Jep. Tosin ainakin 99% uhkaajista jättää uhkauksensa toteuttamatta, ainakin jos puhutaan suomalaisista henkilöistä.

en nyt suoraan ole täältä ketään palkkaamassa vaan nimenomaan suosituksia hakemassa... kaveri joka uhkailee ei ole ammattirikollinen, ei aseita tmv vaan heikompaansa, eli naista olisi tulossa hakkaamaan. Kys. on ihan vaan tavan seko joka on päättänyt tehdä mun elämästä vaikeeta, syytä sillä ei ole muutakuin että jätin sen pari vuotta sitten. Nyt kinuaa rahaa ja kostoa...varmasti jo isompi kaveri paikalla riittää rauhottamaan tyypin, yksinään en sitä kuitenkaan ajatellut tavata. Viranomaiset on asianmukaisesti otettu mukaan kuten jo mainitsinkin mutta kun poliisi ei voi mitään jollei rikosta ole jo tapahtunut, 112 soittaminen tietty toimii muttei auta siinä vaiheessa kun tyyppi hyökkää jostain kulman takaa. Perjantain ajattelin maksaa henkivartijalle (raha ei ongelma) ja jos jatkuu niin sitten täytyy miettiä ehkä jotain järeempää. kavereiden kautta myös kysellyt ja sitä kautta varmaan joku sopiva saattaja löytyy jos ei täältä.

eikös pippurisumute olisi käypä henkivartija?

Turvavalvonnan sivuilta poimittua:

Sikäli kun ymmärsin, niin ilmeisesti suorittavat toimeksiantoja yhteistyöyrityksen kanssa. Tuo teksti vaan tuppaa olemaan niin vaikeaselkoista, että en mene vannomaan...

Kiitoksia oikaisusta :)
Antaa kyllä semmoisen kuvan, että ovat itse kivenkovia ammattilaisia ja hoitavat homman kuin homma, mutta kuitenkin ne tekeekin joku muu. Jos oikeasti uskovat, että tuolle on muutakin arvoa kuin luulo, että tuo näyttää helvetin COOLILTA, niin olisivat hommanneet suoraan itselleen luvat.
En käsitä miks tosiaan kaikki haluaa tota henkilösuojausta tuoda karmeella hypetyksellä esille ja ainut mitä suojellaan on kaverin kaveri, joka suostu leikkiin mukaan.

Ja jos tuon "firman" taustalla on oikeasti tekijämiehiä niin en siltikään pahoittele, koska sivuista saa todella naurettavan kuvan koko puljusta.

" Turvallisuusneuvottelijapalvelut / Security negotiator services

Neuvottelemme uhkatilanteissa uhkaajan ja asiakkaan välillä kolmantena osapuolena ja pyrimme siihen, että neuvottelutilanteen jälkeen uhka poistuu asiakkaamme päivittäisestä elämästä. Jos sinua / asiakastasi uhkaa tunnettu tai tuntematon henkilö / taho niin selvitä**mme kuka uhkaaja on, miksi uhkaa, sekä millä tavalla pääsemme yhteisymmärrykseen uhkatilaa aiheuttavista asioista.
"

Kuitti...

en nyt suoraan ole täältä ketään palkkaamassa vaan nimenomaan suosituksia hakemassa... kaveri joka uhkailee ei ole ammattirikollinen, ei aseita tmv vaan heikompaansa, eli naista olisi tulossa hakkaamaan. Kys. on ihan vaan tavan seko joka on päättänyt tehdä mun elämästä vaikeeta, syytä sillä ei ole muutakuin että jätin sen pari vuotta sitten. Nyt kinuaa rahaa ja kostoa...varmasti jo isompi kaveri paikalla riittää rauhottamaan tyypin, yksinään en sitä kuitenkaan ajatellut tavata. Viranomaiset on asianmukaisesti otettu mukaan kuten jo mainitsinkin mutta kun poliisi ei voi mitään jollei rikosta ole jo tapahtunut, 112 soittaminen tietty toimii muttei auta siinä vaiheessa kun tyyppi hyökkää jostain kulman takaa. Perjantain ajattelin maksaa henkivartijalle (raha ei ongelma) ja jos jatkuu niin sitten täytyy miettiä ehkä jotain järeempää. kavereiden kautta myös kysellyt ja sitä kautta varmaan joku sopiva saattaja löytyy jos ei täältä.

No tarkemmin tapahtunutta tietämättä alan uumoilla, että rikos on jo tapahtunut. Ja tapahtunut rikos on mitä ilmeisimmin laiton uhkaus.

eikös pippurisumute olisi käypä henkivartija?

Oikeasti toimivat sumuttimet ovat Suomessa luvanvaraisia. Ja vastaavasti luvattomista sumuttimista saa itse kakkaa niskaan jos kiinni jää.

niin ja perjantaina siis yritän päästä töihin hengissä ja takas, siksi on aika selkeä homma, ei kenenkään tarvi muuten päivystää. Vanhaa isää en ajatellu hommaan nakittaa jos hullu toteuttaa uhkauksensa (eli on nimenomaan vannonut että perjantaina etsii minut käsiinsä), miesystävä työmatkalla ja kavereissa ei nyt ketään henkivartijaa satu olemaan. En viitsi mitään rimppakinttua sinne ottaa saamaan selkäänsä. Ja kaveri on kyllä tappeluhaluinen ja käy päälle jos on tarpeeksi agrona, sen olen nähnyt itse. Ei taida mun punttitreeneistä naisena kyllä olla mitään hyötyä tässä : )

Eppu, laita sille tyypille viesti että poliisi tietää uhkailuista ja on luvannut puuttua tilanteeseen.

no väännän rautalangasta, olen tehnyt rikosilmoituksen laittomasta uhkauksesta ja hakenut lähestymiskieltoa mutta edelleen poliisi ei minua voi vartioida eikä hakea kaveria talteen kun se ei ole toteuttanut uhkauksiaan, poliisi ottaa tiedot ja sanoo kiitti hei. Ei voi suomen lakien mukaan tehdä muuta.Perjantaina on siis sanonut minut etsivän käsiinsä ja siihen ei nyt poliisille tehdyt ilmot auta jos se kyttää kotiovella tai työpaikan ulkopuolella, toki kytät paikalle heti. Ja tietääkseni se ei ole laitonta jos joku tyyppi on paikalla ja sattuu käyttämään jokamiehen kiinniotto-oikeutta tai vähän tyyppiä tönästä jos se käy päälle.

Poliisi ei tosiaan voi vartioida jokaista uhattua henkilöä Suomessa, koska koko poliisin henkilökunta ei siihen riittäisi vaikka kaikki olisivat yhtä aikaa töissä. Ja kuten jo aiemmin sanoin, suurin osa suomalaisista uhkaajista jättää uhkauksensa toteuttamatta.

Oletko kertonut tälle pässille, että poliisi on tietoinen tästä touhuilusta?

http://www.daifu.fi/aloitus.htm

Jotain olen lukenut, että tuo firma olisi melko tunnettu tuolla "alalla" ja on aika merkittäviäkin henkilöitä suojellut. Maksaa varmaan aika paljon, mutta onhan se oma henki ja terveys kuitenkin se kaikista arvokkain.

Ihme on jos ei täältä joku voi ton homman käydä hoitamassa. Ei toi nyt kuulosta miltään kovin kummalliselta keikalta. Mutta ihmettelen vaan että mitä hyötyä tosta loppupeleis on, kun se kaveri voi rassittaa sut sit lauantainakin...

tyyppi saa huomenna poliisilta soiton melko varmasti siitä että rikosilmoitus on tehty.Voihan se olla että jo tämä rauhoittaa tilannetta, mutta en viitsisi henkikullalla lähteä leikkimään kun tiedän tyypin aggressiviseksi, väkivaltaiseksi, on lyönyt naisia aikaisemminkin, arvaamattomaksi ja on seuraillut minua: tietää työpaikan (vaikka vaihtunut), numeron (senkin olen vaihtanut mut ei voi olla salainen koska on työpaikan numero), sähköpostin (olen sen sieltä blokannut tietty), pääsee kotiovelleni autotallin kautta,tietää miesystäväni osoitteen (seurannut sinnekin), vanhempieni osoitteen, sisareni osoiteen jne. Eli on aika hyvin selvillä missä liikun ja en voi varmistaa muuten kuin jonkun toisen ihmisen kanssa että on jotain turvaa.

sen pippuri sumutteen tilalle vois ottaa vaikka hiuslakka pullon ajaa saman asian

kuten sanoin perjantaina yritän päästä töihin ja takas turvallisesti, uhkailut ei tasan siihen lopu mutta viikonlopun voin olla kotona vanhempien seurassa, neljän seinän sisällä, lähtemättä mihinkään. Sunnuntaina miesystävä palaa reissusta ja hän voi sentään ollaan sitten jonain turvana vaikken häntäkään tähän haluaisi sekoittaa kun on ei sillä osaa eikä arpaa tähän. Enkä kyllä hänenkään henkeä laita uhan alle sen takia ammattilaista tai edes puoli sellaista haen.

sen judotaidot epäilyttää, eli ehdinkö siinä edes sumutteen kanssa paljoa heilua, ja väittäisin että en. Olen nähnyt tyypin tappelemassa ja jos käy samalla innolla mun päälle niin ei oo hiuslakasta ku sumuttaa mun kropan päälle sen jälkeen kun on tehnyt siitä selvää...on kuitenkin vaan tollanen 167 cm, ehkä 70 kg kaveri että isompi mies ehtii siitä ottaa otteen niin ettei pahempaa jäkeä synny, that's all.

Tommoselle sekopäälle on melkein lyötävä se sanoma kurkkuun ei se muuten usko, muutenhan se jatkaa uhkailua kun virkavalta ei asialle voi mitään tehä... Eikä kukaa halua elää peloissaan ku ei tiedä mitä keksii. Paska homma tollanen kyllä.. Jos ei sitä nyt kirjaimellisesti murjo katukivetykseen ni ois se saatava pelästymään ainakin.

Tämä mies on uhannut Perjantaina vahingoittaa minua tavalla tai toisella joko työpaikalla tai kotona. Maksan tietenkin käyvän korvauksen työstä.

Tulisi halvemmaksi olla pois näistä paikoista ko. aikana?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom