Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni oli mielettömästä väsymyksestä huolimatta vaikeuksia saada unta intin 60 cm leveässä natisevassa punkassa, joten menin Keppi-Eeron (lääkärieverstiluutnantti) puheille ja kuuntelin 5 minuuttia saarnaa siitä, kuinka unilääkkeitä ei määrätä näin heppoisista syistä (ei saa unta kahteen tuntiin vaikka on väsynyt kuin piru, tätä helvettiä 6 kk!) ja lähdin takaisin sluibaamaan tyhjin käsin.Originally posted by ilem
Niin koska menee tämä foorumi muutenki vähä ohi niin kysyn että saako unilääkettä apteekista ilman reseptiä?
Originally posted by naiskovis
Ei saa ilman reseptiä ja esim. terveyskeskuksista ei yleensä saa unilääkeressua (ainakin niin plakaateissa lukee, en ole sieltä kyllä yrittänytkään).
Originally posted by astro
Taidollahan noista läpi mennään mutta kun meillä näitä harjotuksia on ollu niin viimeinen tunti on yleensä ollu semmosta ruuan ajattelua...
Originally posted by Hippa
Jos minä olisin sinä, ottaisin yhteyttä johonkin korkeampaan tahoon, koska totuus on se, että ihmisellä on oikeus käydä vessassa kun siltä tuntuu ja yhtä lailla on oikeus syödä silloin, kun siltä tuntuu.
Kuulostaa ihan jonkun asteen kidutukselta, ettei vessassa saa käydä eikä saa syödä. Siis hohhoh!
Hulkki sanoi:Jos olisimme USA:ssa, voisimme vain kävellä lisäravinnekauppaan ja ostaa melatoniinia. Eläköön EU ja lisäravinnepolitiikka. :evil:
Ihan varmuuden vuoksi täytyy kysyä että eihän toi löydy lääkeaineluettelosta tai vastaavista? Tilausta tässä harkitsen...Kimppu sanoi:nyt on taas menossa lukukauden viimeisten 2 viikon tentit ja popsin tyrosiinia pari kpl jos on tulossa 4-tuntinen 'free form essay' -tyyppinen testipaperinkirjoitusurakka
tasta ostan ne
http://store.yahoo.com/iherb/acetyltyrosine.html
Nostetaa vanhaa threadia vähän ylöspäin. Eli olisi mielenkiintoista kuulla, minkälaisia tuloksia ja vaikutuksia tolla Nootropillilla on ollut? Sivuvaikutukset? Ja miten lesitiini tehostaa tuota?Itse olen miettinyt vuosien opiskeluongelmien takia käydä lekurilla tosta lääkkeestä juttelemassa. Mitenköhän on.. Kuinkakohan vaikeaa mahtaa olla YTHS:sän lekurilta reseptiä tohon saada....