Henkilövaaka

Toi on varmaan se viimeisin vaihtoehto, jos ei halvemmalla löydy kunnon vaakaa. Ihan periaatteestakaan ei ensimmäisenä haluaisi maksaa mitään +100 euroa vaa'asta, jonka ainoa haluttu tehtävä olisi näyttää paino luotettavasti noin 100 gramman tarkkuudella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käyttäjäkokemuksia varmaan löytyy verkkokauppojen arvosteluista, niistä nyt voi arvailla jotain. Harrastukset maksaa, ja niin maksaa oikean tuotteen etsiminenkin + epäsopivien hankintakin. Verkkokauppojen arvioiden perusteella valinta tai sitten ostohousut jalkaan ja kivijalkaan.

On koetettu uutta patteria. Itse asiassa sattuneesta syystä noita 20e paskavaakoja löytyy taloudesta kaksi. Mulle riittää ihan hyvin, jos vaaka näyttää sen 100g tarkkuudella eikä sen tarvitse osata tehdä mitään muuta. Vähän vittumaista vain yrittää dieetata, kun eka lukema on 89kg ja risat ja kun et usko siihen itsekään, niin vaaka palkitsee tämän lukemalla 93kg ja risat :D

En ole tehnyt asian hyväksi mitään. Olen ton kanssa mittaillut kattellut viikkotasolla mihin suuntaan menee. yksittäinen tulos ei kyllä kamalasti kerro.

Mä edelleen vänkkään sitä, että vaaka on hyvin yksinkertainen kapistus. Jos sillä on yksi toiminto, mitata painoa, niin ihan kamalasti ei pitäisi tarvita käyttökokemuksia lueskella. Se on joko toimiva tai ei ja jos ei ole, niin luulisi tippuvan tuotevalikoimasta pois.

Ihan sama vaikka hinta on 20€. Jos on wlania yms niin sitten sen toiminnallisuuksia voisi ihmetellä, mutta vaaka jossa on yksi näyttö, eikä mitään muuta, luulisi herran vuonna 2017 toimia melko helvetin tarkkaan. Tulee hiukan sellainen olo, että myydään pyörä ilman polkimia. Ihan hyvä ja hieno se on, mutta ei vaan toimi :)

No ei siihen sit kannata aikaa uhrata. Markkinoilla on sitä mihin kysyntä riittää. Kauheesti tässäkin ketjussa on kahenkympin vaakoja osteltu, en mäkään oo palauttanu niitä mitkä ei tällä hetkellä sovi tarkotukseen. Kysyntää siis on.

Ehkä kannattas avata joku uus ketju tuotteiden elinkaareen ja toimivuuteen. En kyllä kauheesti pidä ajatuksesta, maailma täytetään tuotteilla millä ei oikein tee mitään. Mutta mitä muuta voi kun äänestää rahoillaan.

Ihan periaatteestakaan ei ensimmäisenä haluaisi maksaa mitään +100 euroa vaa'asta, jonka ainoa haluttu tehtävä olisi näyttää paino luotettavasti noin 100 gramman tarkkuudella.
Olisiko -100 euroa parempi? Vaaka ja vielä satanen taskurahaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom