Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
on tasainen, alkuun saatto olla huonossa paikassa, mutta parin aamun jälkeen vaihdoin sen paikkaa (enkä ole siirtänyt sen jälkeen)ja samassa kohtaakin olen koittanut seistä.
Ajattelin tuon sopivan hinta ja tarkkuus luokkaan. Wifi oli vaan bonus, tarjosin sillä, kun huomasin miten kätevää on kun kaikki kirjaantuu itsestään. Breueriltä tai Omronilta vois löytyä nuo kriteerit täyttävä n.50 euron luokkaan. Halvempien vaakojen kanssa on ihan arpaa. Mulla on ollut noita kahenkympin vaakoja ja jotkut niistä pitää sen mitä lupaa ja jotkut ei.en oo vielä käynyt kyselemässä vaihtoa. Kuittia ei tietty löytynyt mistään, mutta ostopäivä on tiedossa, joten eiköhän tuo löydy. Wifillä en tee yhtikääs mitään. Mulla on paperi ja kynä. "Treenivihkoon" merkkailen päivämäärän, painon ja päivän jumpan (lähinnä kesto kauanko tuli puuhasteltua)
Periaatteessa yksinkertainen, mutta tarkkuus komponenteissa maksaa. Teollisuuspuolen tavarat tekee samaa mutta hinta moninkertainen. Markkinoilla vaan tunnustellaan mikä on se riittävä mittaustarkkuus ja sen mukasta tavaraa pihalle. Sinänsä mielenkintoinen aihe tuo mittaaminen, että vaikka se vaikuttaa yksinkertaiselta, niin arkisen asian valmistamiseksi on monta asiaa otettava huomioon. Esim painovoima ei ole sama jokapaikassa.
Mä olen itseni 1980-luvulla mittaillut sellaisella analogisella mallilla, joka piti kutinsa (kunhan vaan ymmärsi seistä samassa kohdassa). Pitäs kaivella tuo esiin jostain mökin uumenista.
Löysitkö hyvää vaakaa? Olis sellaisen tarve itselläkin. Oma vaaka päätti tänä aamuna seilata sellaisen vajaa 4 kiloa muutaman punnituksen aikana.Onko suosituksia? Ostin halvimman tokmannin vehkeen ja jopa on paska. Halusin tarkempaa dataa miten edetään ja parisen viikkoa olen aamupainon ottanut. Alkuun ihmettelin, että miten tuo voi heitellä noin paljon siis pahimmillaan kolme kiloa 24h sisällä. Sapuskat yms. ei nyt kovin tarkkaan ole vielä laitettu, mutta olen aivan varma, että noin paljoa se ei voi heittää, on ne sen verran tontilla.
Sitten hyppäsin vaa'alle paino oli 87.5 --> hyppäsin veks ja takaisin --> sama paino --> kävin hakemassa litran vettä menin uudelleen 92.3 ---> heitin vesipullot pois ja menin uudelleen 88.3 :D. Ei saatana sentään. Sinällään aikalailla se ja sama näyttääkö kilot oikein, kunhan se virhe on aina sama. En olisi uskonut, että noinkin yksinkertainen kapistus voi olla toteutettu noin päin helvettiä. Hintaa oli 20€ ja laatu on tosiaan aikalailla hinnan mukaista.
On koetettu uutta patteria. Itse asiassa sattuneesta syystä noita 20e paskavaakoja löytyy taloudesta kaksi. Mulle riittää ihan hyvin, jos vaaka näyttää sen 100g tarkkuudella eikä sen tarvitse osata tehdä mitään muuta. Vähän vittumaista vain yrittää dieetata, kun eka lukema on 89kg ja risat ja kun et usko siihen itsekään, niin vaaka palkitsee tämän lukemalla 93kg ja risat :DJos vaaka näyttänyt ennen ok, niin sitten patterit vaihtoon.