Hengityksen pidätys ja sen harjoitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään testasin makuultaan, ensin 2kertaa 1min 30sek. Kolmannella 2min 45sek. Rupes tekee jo tiukkaa puolentoista minuutin jälkeen. Ottaa mittaa kyllä kestääkö pää. Tosiaan tossa aika paranee helposti mitä rauhallisemmin osaa olla. Esim kelloon tuijottaminen karsii noin puolet ajasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enkat on 3min tasan. Normaalisti liikkuu jossain 2min-3min välillä, meikäläisellä se on ainakin tosi paljon kiinni päivästä, että paljonko menee. Nämä siis ihan sängyssä makaamalla.

edit.

Tänään testasin makuultaan, ensin 2kertaa 1min 30sek. Kolmannella 2min 45sek. Rupes tekee jo tiukkaa puolentoista minuutin jälkeen. Ottaa mittaa kyllä kestääkö pää. Tosiaan tossa aika paranee helposti mitä rauhallisemmin osaa olla. Esim kelloon tuijottaminen karsii noin puolet ajasta.

Toi on muuten ihan totta. Mulla noi "ennätykset" on tehty niin että oon keskittynyt johonki telkkariin.

Makuuasennossa 4min22sek, maantiepyöräily tausta.

Oli pakko koittaa kans. 1 min 30 sek. Ikinä oo yli minuuttia pidättänyt, mut näköjään onnistuu kun vaan koitti.

Tuo 4 min 22 sek on kyllä aika huima suoritus!

Pari vuotta sitten pienellä treenillä tuloksen 4 min 09sek. Nyt koitin niin meni 3 min 22sek. En oo mitään hengenpito-/vesilajeja treenaillu. Muuten kyllä treenaillu paljon. Yläasteella mulla oli vähän keskiarvoa pienemmät keuhkot.

Jossain väitettiin, et ihmisen syke laskee automaattisesti jos joutuu vedenalle.

2:23

Voin vannoa että tuntuu huomattavasti pidemmältä ajalta kun mitä kello näyttää. Jossain 1min kohdalla alkaa semmonen tuska-vaihe missä jokainen sekunti on pieni ikuisuus. Tossa lopussa alko vähän pimenemään joten lopetin. Tein tämän suorituksen kylkimakuulla.

4:16 tällä hetkellä oma recordini, virallisesti kellotettuna ja siis vedessä. Vapasukellusharrastusta aloiteltu tämän talven aikana..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom