Hengityksen lämmitin, mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
Eikö pelkkä ohut, ei karvallinen, kaulahuivi käy? Kietoo sen suunympäri ja läpi pystyy hyvin hengittää, näin teen itse

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: eiköhän toi Huppen kommentti ollut vain sarkastinen vastaus Missukan hieman uusavuttomuutta huokuvaan kysymykseen. Ei millään pahalla noin niinkun ketään osapuolta kohtaan :)
Eipäs kun oon se tissiposki :nolo:

Eikö pelkkä ohut, ei karvallinen, kaulahuivi käy? Kietoo sen suunympäri ja läpi pystyy hyvin hengittää, näin teen itse

Samoin oon ite tehny, huono homma tossa on, se että se ei pysy kovinkaan hyvin paikallaan ja se kastuu. Kun on yli 20 astetta pakkasta niin se jäätyy melko nopeasti.

Tilasin täydellisenä heräteostoksena edellä mainitulta Vokantilta sen Psolar HX-balaclavan. Saattaa mummot pelästyä kun tämmönen päässä juoksentelee:

1f4f74f0.jpg

Edit: toi on kyllä hieno. :haart: En malta oottaa, että toi saapuu. Toivottavasti ehtii perjantaiks.

:D Kohta olis tarkotus mennä pari lämäriä ampumaan vaikka elohopea on tipahtanut lähes -30 tienoille. Eipä siinä muuta mutta meinaa varpaat & leuka vähän jäätyä. Eilisestä tuli kyllä korvaan pieni paleltuma. Täytyy laittaa kommandopipo tällä kertaa.

Tilasin täydellisenä heräteostoksena edellä mainitulta Vokantilta sen Psolar HX-balaclavan. Saattaa mummot pelästyä kun tämmönen päässä juoksentelee:

1f4f74f0.jpg

Edit: toi on kyllä hieno. :haart: En malta oottaa, että toi saapuu. Toivottavasti ehtii perjantaiks.

Eiköhän se ehdi, ite tilasin eilen psolarin kevytmaskin ja näyttää olevan jo postissa matkalla :thumbs: Ei oo aikaa oottaa kauniita kelejä, muuten urakka kusee, joten onneksi löyty tälläinen vekotin :worship:

Justiin tuli tommonen päässä joku jätkä vastaan. Oli vielä aurinkolasit ja musta pyöräilykypärä. Eka katoin että joku on vetäny darth vader vermeet päälle jonnekki naamiaisiin. Pikkasen meinas ihmiset kattoa pitkään.

1f4f74f0.jpg

No toi on jo kova:eek:

Saa potkua lenkkiin kun pitää juosta nopeemmin pois ihmisten katseilta ja varsinkin mummojen irti laskemia koiria:D

Eiköhän se ehdi, ite tilasin eilen psolarin kevytmaskin ja näyttää olevan jo postissa matkalla :thumbs: Ei oo aikaa oottaa kauniita kelejä, muuten urakka kusee, joten onneksi löyty tälläinen vekotin :worship:
Olis ollu eilen haettavissa (09.02.2007, klo 14:53 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin) mutta enpä tietty ehtiny postiin. :(

Nooh, mulla meinaa todella urakka kusta, joten eipä muuta ku kaulaliina-patentti päälle ja jolkottelemaan. Onneks aurinko paistaa.

No toi on jo kova:eek:

Saa potkua lenkkiin kun pitää juosta nopeemmin pois ihmisten katseilta ja varsinkin mummojen irti laskemia koiria:D
:lol2:

edit: ei hitto onkohan toi lähiposti lauantaina auki ja kuinka pitkään, ehkä saan sen vielä haettua...!!! :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom