- Ikä
- 36
Eikö pelkkä ohut, ei karvallinen, kaulahuivi käy? Kietoo sen suunympäri ja läpi pystyy hyvin hengittää, näin teen itse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipäs kun oon se tissiposkieiköhän toi Huppen kommentti ollut vain sarkastinen vastaus Missukan hieman uusavuttomuutta huokuvaan kysymykseen. Ei millään pahalla noin niinkun ketään osapuolta kohtaan
Eikö pelkkä ohut, ei karvallinen, kaulahuivi käy? Kietoo sen suunympäri ja läpi pystyy hyvin hengittää, näin teen itse
Tilasin täydellisenä heräteostoksena edellä mainitulta Vokantilta sen Psolar HX-balaclavan. Saattaa mummot pelästyä kun tämmönen päässä juoksentelee:
Edit: toi on kyllä hieno. :haart: En malta oottaa, että toi saapuu. Toivottavasti ehtii perjantaiks.
Tilasin täydellisenä heräteostoksena edellä mainitulta Vokantilta sen Psolar HX-balaclavan. Saattaa mummot pelästyä kun tämmönen päässä juoksentelee:
Edit: toi on kyllä hieno. :haart: En malta oottaa, että toi saapuu. Toivottavasti ehtii perjantaiks.
Olis ollu eilen haettavissa (09.02.2007, klo 14:53 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin) mutta enpä tietty ehtiny postiin. :(Eiköhän se ehdi, ite tilasin eilen psolarin kevytmaskin ja näyttää olevan jo postissa matkalla :thumbs: Ei oo aikaa oottaa kauniita kelejä, muuten urakka kusee, joten onneksi löyty tälläinen vekotin
:lol2:No toi on jo kova
Saa potkua lenkkiin kun pitää juosta nopeemmin pois ihmisten katseilta ja varsinkin mummojen irti laskemia koiria:D