Welcome anytime.
Nii no miks ei sitä toisaalta vois ittekki palata koulunpenkille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Welcome anytime.
Niin, tosiaan valtuustossa on myös se hauska ominaisuus että jos kokous pitkittyy niin tulee 50 % lisää palkkioon ja jos se pitkittyy paljon niin tulee tuplapalkkio. Tuo riemuidioottien pataljoona siis imaisi tuosta lapsuudensa traumojen purkamisesta valtuuston edessä useamman tuhannen euron edestä verorahoja omiin taskuihinsa.Ja mitä meitsi muistaa, niin ainakin omana aikana oli ihan säännöllisesti perjantaisin hernekeittoa ja päälle pannaria. Sama homma intissä. Joten mikä vitun pointti tuotakin asiaa oli veivaa nyt ihan valtuustossa asti? Tuolla käytetään ihan tuhottomasti aikaa aivan turhaan kelailuun.
Saapahan tavallisia lihansyöjillä("sekasyöjät" -sanaa käytettiin videolla, lienee oikea termi) mahdollisuus saada normaalia ruokaa. Jos kerran sekaruokapäivinä vegaanit saa omaa sapuskaansa.
Videolle on kerätty vain älyvapaimmat kommentit. Läpihän tuo tosiaan meni ja tuon youtubepätkän descriptionissa on linkki koko käsittelyyn leikkaamattomana.
___
Aiheeseen muuten:
Täytynee ruveta lobbaamaan kotimaisia soijapihvejä sun muuta noihin Helsingin kouluihin jotta voisi jopa protskun määrä kouluruoassa kasvaa nykyisestään. Phytoestrogeeneja pelkääville: kyseisen lafkan tuotteet on käytännössä phytoestrogeenittomia tuotantomenetelmän takia ja asia on tutkittu Turun yliopiston tutkimuksissa joten jätetään ne "pojille kasvaa tissit" jutut pois, kiitos.
Riisin vielä ymmärtää sen viljelyn aiheuttamien metaanipäästöjen takia mutta PETOKALAT? Tuossa kohtaa tosiaan mulla loksahti leuka pahemman kerran. Ja sen jälkeen meinasi mennä sijoiltaan kun mietin, että tuo ihminen päättää 4 miljardin euron vuosittaisesta budjetista joka vaikuttaa yli puolen miljoonan ihmisen elämään.E: katoin videotakin! ja siis.. hiilidioksidipäästöt?? Riisi ja petokalat pois häh?? egologista?? olen sanaton..
Kokeile uudestaan ja muista napsauttaa kajarit virtanapista päälle.Minä en huomannut videolla juurikaan älyvapaita kommentteja, päinvastoin..
Petokalojen kieltämisen ja hylkeiden silakkakiellon asialla.Asiayhteydestä pätkittyinä jotkin lausumat saattoivat vaikuttaa toki kummallisilta, mutta videolla puhuneet valtuutetut olivat oikealla asialla.
Aiemmin 5 viikon ruokalistalla oli 25 ruoan seassa 3 kasvisruokaa. Kun nyt tulee 5/25 niin se on viherfasismia. Eikö se sitten ole sekasyöjäfasismia kun edelleen syötetään 20/25 lihaa ja kalaa? Miksi kasvisruoka on fasismia mutta sekasyönti ei? Perustele! Miksi koulussa on pakkoliikuntaa? Liikuntafasismia! Miksi on pakkoruotsia? Kielirasismia! Miksi on pakkoäidinkieltä? Sama kuin äsken! Miksi on pakko mennä liikuntatunnilla ulos? Ulkoilufasismia!Helsingin valtuuston viherfasistit saivat valitettavasti läpi älyttömän ehdotuksensa koulujen pakollisesta kasvisruokapäivästä.
Joo, kasvisruoan ja seksuaalivähemmistöjen yhteys on omiaan nostamaan argumentointisi arvoa ja se on täysin relevanttia aiheen käsittelyyn. Eikö edes hävetä?Seuraavaksi vihreille sopisi ajettavaksi esimerkiksi kaikille täysi-ikäisille suomalaisille pakollinen homoseksuaalinen päivä kerran viikossa, sloganeina voisivat toimia vaikkapa "perjantain persepano" ja "lesbolauantai"
Vaihtoehtoliikkeenä aloittanut puolue haluaa viedä koululaisilta pääkaupunkiseudulla yhtenä päivänä viikossa lihavaihtoehdon lautaselta.
Tällaisten aloitteiden kanssa valtuusto taikinoi tuntitolkulla. Espoossa valtuusto hylkäsi vihreiden esityksen, Helsingissä hyväksyi.
Vihreälle vouhotukselle pitää iskeä tulppa.
Vanhat puolueet nöyristelevät vihreitä milloin mistäkin. Kuka on punavihreä, kuka sinivihreä.
Perussuomalaiset eivät ole minkään sortin vihreä puolue. Ympäristöstä kannamme vastuumme ja huolemme. Meidän mielestämme ihminen on osa luontoa.
Kouluruoka-asiassa olennaista on hyvä ja ravitseva, monipuolinen ruoka. Siihen pitää satsata, eikä kaiken maailman pakkoteemapäiviin.
Meidän on myös oltava ylpeitä kouluruokajärjestelmästämme. Lämpimän ruuan tarjoaminen koulussa päivittäin veloituksetta on tuiki harvinaista Euroopassa.
Monissa Euroopan maissa keskellä päivää lähdetään kotiin syömään ja koulupäivä pitenee.
Vihreät kitisijät voisivat olla tyytyväisiä siihen mitä meillä on.
Minä olen.
RKP ja vihreät ovat pakkopuolueita. Toinen ajaa pakkoruotsia, toinen pakkoruokaa.
Mä taas nauroin maha kipeänä, kun parit valtuutetut kertoivat lapsuuden traumojen takaumiaan:Minä en huomannut videolla juurikaan älyvapaita kommentteja, päinvastoin.
Niitä kasvisruokapäiviähän ei tähän mennessä ole ollut?Asiayhteydestä pätkittyinä jotkin lausumat saattoivat vaikuttaa toki kummallisilta, mutta videolla puhuneet valtuutetut olivat oikealla asialla. Helsingin valtuuston viherfasistit saivat valitettavasti läpi älyttömän ehdotuksensa koulujen pakollisesta kasvisruokapäivästä.
En ole tiennytkään, että vihreiden puolueohjelmaan kuuluu pakottaminen tiettyihin seksuaalisuuden muotoihin? Millä perusteilla oletat, että tuo esittämäsi asia sopisi vihreiden ajettavaksi?Seuraavaksi vihreille sopisi ajettavaksi esimerkiksi kaikille täysi-ikäisille suomalaisille pakollinen homoseksuaalinen päivä kerran viikossa, sloganeina voisivat toimia vaikkapa "perjantain persepano" ja "lesbolauantai".
Soini kirjotteli blogissaan seuraavaa:
Tuossa on myös kaikki se, mitä minä ajattelen kyseisestä asiasta. Kukkahattutädit suoltaa pelkkä paskaa vähän väliä...
e: ja teksti löytyy: http://timosoini.fi/ploki/