Helsingin yökerhot??

Originally posted by Shelto
Tohon muutama korjaus. Heartbreakersiä ei enää ole.

Aijaa? Alle kuukausi sitten oli viimeksi kantisbileet ja viime viikonloppuna viihdyin tuolla tietyistä syistä molempina iltoina. Olen tainnut olla aika jurrissa kun muistan ravintolankin ihan väärin :)

Vakavalla naamalla: HB oli ennen kolmikerroksinen joista ylin kerros toimi suomipoppi/punaniska osiona. Popedaa ja keravalaisia kolleja. Ylimmästä kerroksesta tehtiin irkkubaari, varsinainen disco/nightclub whatever osasto on aivan entisellään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jahas, aiheeseen liittyen.. Mihinkäs kannattais mennä Nosturista jatkoille tänään (lauantaina) illalla? Bändi (Machine Head) lopettaa soittamisen varmaan viimeistään joskus 02 maissa, pääseekö sillon enää mihinkään kunnon paikkaan sisään ilman hävytöntä jonottamista? Helsinkiä en tunne, olis hyvä jos ois jossain tuossa Nosturin lähettyvillä joku paikka. Konepään keikalla ei varmaan kauheesti kissat viihdy..

Niin ja ikää on tuo 21.

Originally posted by Trog_Dor
Jahas, aiheeseen liittyen.. Mihinkäs kannattais mennä Nosturista jatkoille tänään (lauantaina) illalla? Bändi (Machine Head) lopettaa soittamisen varmaan viimeistään joskus 02 maissa, pääseekö sillon enää mihinkään kunnon paikkaan sisään ilman hävytöntä jonottamista? Helsinkiä en tunne, olis hyvä jos ois jossain tuossa Nosturin lähettyvillä joku paikka. Konepään keikalla ei varmaan kauheesti kissat viihdy..

Niin ja ikää on tuo 21.

21 on aika niukasti ikää eli teinihelvettien jonot kutsuvat (kts. threadin aiemmat vastaukset), mikäli et saa jostain hoidettua papereita. Ja jos paikassa on kissoja on sinne myös kahdelta jonoa - ei tosin välttämättä enää pahin ryysis noihin aikoihin.

Originally posted by Phat

Bodarit ja keravalaiset palomiehet ja poliisit kokoontuvat Fenniaan, likainen mutta tilava ja usein erittäin halvat perusjuomat(2€).

Oiskohan Phat tarkottanu Hamletia, Loistava paikka aina vaihtelun vuoksi. :kippis1:

No hohhoijaa.. Jos haluat jonottaa, olla koko illan ryysiksessä idioottien ympäröimänä (tuo viittaa asiakaskuntaan), huutaa jotta voisit "keskustella", maksaa ylihintaa viinasta ja maksaa >7€ + narikan sisään, niin joo, kyllä se Teatteri on ihan hyvä paikka.:david:

Hesperiassa oli pari viikkoa sitten tosi kova meno, mutta nyt ainakin Pussy ja Hallmark lopetti siellä. Amarillo on hyvä ja tietenkin Baarikärpänen. Tiikeriin mua ei ihan helpolla saa mukaan.

hmm... itse olen huomannut, että nuorena on helpompi mennä jopa paikkaan, jossa on vähän korkeampi ikäraja. k-18 -paikoissa papereita syynätään aina todella tarkkaan, kun taas olen ihan tosta vaan kävellyt monta kertaa (täysikäisenä tosin) k20 eller k-22 ikärajan baareihin.

Ja klubbarin kalenteriahan kannattaa katsoa :piis:

Originally posted by armand
MUISTAKAA KAIKKI PUB PETE!
Joo, muistetaan...

"Onks teillä jotain syyötävää?"

"On meillä toasteja, mutta en suosittele."

Well, on sen pakko olla hyvä paikka kun kaikki ammattilaiset kerääntyvät sinne. Tosin en ole vuosiin paikassa käynyt, ehkä ne ovat jo kuolleet pois.

Jos raskaampi musiikki kiinostaa niin Kantiksen alakertaan vain(lähinnä black/death ja tietenkin pakolliset maidenit, priestit, manowarit jne.), ja tietenkin Corner bar, jossa tosin äärimmäisen epäystävällinen henkilökunta. Tuntuu lähinnä statushuorien näyttäytymispaikalta. Myös highlightin alakerta tarjoilee raskasta metallia, vaikkei heti uskoisikaan. Erittäin pieni paikka tosin, jossa kompastelee helposti sammuneeseen demonos sovaan(barathrum)).

Pompsautetaanpa ylöspäin..
Pitäisi keksiä joku mukava paikka jonne viedä englantilaisia + skandinaavisia duunikavereita parille maanantai- ja tiistai-iltoina.

Yleensä jengi on viihtynyt teatteri/kalle tyylisissä mestoissa mutta noi on yleensä alkuviikosta ihan tyhjiä. Kysymys kuuluukin, missä viilettää stadin hippakansa alkuviikosta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom