Helsingin Nosturi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Olen lähiaikoina menossa tuonne katsomaan yhtä keikkaa ja olisi mukava kuulla Nosturista vähän enemmänkin. Saako tuoda omat juomat sisälle? Onko sisällä alkoholitarjoilua ja kuinka suolaisia ovat hinnat? Löytyykö narikka?

Ja sitten myös niitä keikkakokemuksia Nosturista tänne, kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kokemukseni perustuu vain kyseisessä paikassa pidettäviin elektronisen musiikin erikoistapahtumiin mutta, ei saa tuoda omia juomia - onhan kysessä "ravintola", toki paikassa on alkoholimyyntiä olettaen että kyseessä on K-18 tapahtuma ja takinkin jopa saa narikkaan.. =)

Kiitos vastauksesta, JLO.

Olen tulossa Turusta bussilla Helsinkiin ja nyt tuli sellainen kysymys mieleen, että
miten kannattaisi Helsingin bussipysäkiltä jatkaa? Kävellen vai bussilla?

Angelos sanoi:
Olen lähiaikoina menossa tuonne katsomaan yhtä keikkaa ja olisi mukava kuulla Nosturista vähän enemmänkin. Saako tuoda omat juomat sisälle? Onko sisällä alkoholitarjoilua ja kuinka suolaisia ovat hinnat? Löytyykö narikka?

Ja sitten myös niitä keikkakokemuksia Nosturista tänne, kiitos.
Narikka löytyy ja se on muistaakseni maksanut 1,5-2 euroa.
Itselläni on helvetin hyviä kokemuksia Nosturista. Se on tarpeeksi pieni paikka, joten tunnelma on erittäin tiivis.

Angelos sanoi:
Kiitos vastauksesta, JLO.

Olen tulossa Turusta bussilla Helsinkiin ja nyt tuli sellainen kysymys mieleen, että
miten kannattaisi Helsingin bussipysäkiltä jatkaa? Kävellen vai bussilla?

Ratikka nro. 6, jäät Hietalahden torilla pois. Siis jos nyt kyseisenä päivänä HKL ei ole lakossa.

Tosin jos Turun bussit pysähtyvät lähellekään keskustassa niin äkkiä tuosta käveleekin, ei Nosturiin montaa kadunväliä Mannerheimintieltä ole.

Eiköhän omat juomat saa tuoda sisälle, jos on muutama bisse sinne reppuun vielä sattunut jäämään, mutta ne pitää jättää sinne narikkaan. Olipas taas valaiseva postaus. Mutta näin.

Kerran kävin nosturissa kaverin seurana Impaled Nazarenea kattomassa, vaikken siitä musiikista pidäkkään. Mukavan karu paikka vaihteeksi ei mitään lasipöytiä ja neovaloja. Karun mustat seinät. Ei saa ottaa omia juomia. Kaverilla oli vettä siideripullossa narikassa ja poke meinasi siitäkin hermostua. Muutama nuori jätkä kun moshasi vielä tukalla niin siitä sai päivän huumoriannoksenkin.

treenaisko sanoi:
Kaverilla oli vettä siideripullossa narikassa ja poke meinasi siitäkin hermostua.

Mulla ne tutki kerran röökiaskin läpi ja poke löysi sitten sen mielestä epäilyttävän tupakan mistä puuttu vähän puruja ja sanoi että en pääse sisään, siinä piti sitten aloin selitelemään ettei se mikään jointti ole ja sen on pakko päästää sisään. onneks päästi. Tuskin mitään tommosta kuumotusta/ihmisten leimaamista poket harrasta metalli tapahtumissa, mutta arkipäivää tekno-tapahtumissa että tulitikku askit ja kännykän akut irrotetaan ja etsitään "terä-aseita". :D

Suositut

Back
Ylös Bottom