Helsingin kuntosalit

Metrolla ruoholahteen ja mayorsille? btdn;
tänään jumppailin kämpillä, mutta huomenna voisin koittaa selviytyä sinne siis kiitos vinkistä!(:
(oisko joku joka haluis tulla 21v löysän jampan kanssa jalkajumpalle huomenna mayorssille about 14.00 kun respa aukee??)
ekaa kertaa big city niin pelottaa yksin mennä:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jees elikkäs jotain punttisalia läheltä Hakaniemeä? Vasta 26.9.2015 aukeaa Fitness 24/7 tohon hakaniemenrantaan, mutta onka kellään kokemuksia tuosta 24/7? Frendi asuu malmilla ja kertomuksen mukaan on aika ruuhkaista + maahanmuuttaja vetoista. Hinta + sijainti tietenkin houkuttelevat tuossa 24/7.

No on siinä Hakaniemen kulmilla ainakin Solana Fitness ja Silver Gym. Kummastakaan en omaa kokemuksia, mutta kuvien perusteella molemmat hyviä treenisaleja. Toki vähän kalliimpia kuin tuo 24/7.

Hei!

En pysty tekemään jalkakyykkyjä, joten jalka/pakaraprässi istuen on ehdoton. Suurimpaan osaan laitteista en ole kuitenkaan tyytyväinen. Hyvää jalkaprässiä istuen ei tahdo löytyä. Helsingissä olen testannut Töölö Gymin, Kampin Motivuksen, Kampin Fressin, City Gymin, Silver Gymin, Kisiksen ja Mäkelänrinteen Uimahallin kuntosalit.

Onko kenelläkään havaintoa Gym80 Sygnumin jalkaprässistä (istuen)? Kokemukseni mukaan se on paras ainakin itselleni, olen käyttänyt sitä muualla Suomessa. Kuva löytyy täältä: http://www.fysioline.fi/collections/gym-80-sygnum/products/gym80-jalkaprassi-istuen-sygnum Eli oletko törmännyt tähän laitteeseen jossain pääkaupunkiseudun kuntosaleista? Jos se jostain salista löytyy, niin kyseinen paikka saa minusta heti asiakkaan...

Suuret kiitokset jo etukäteen! :)

Viimeksi muokattu:
^ Viikin (Latokartanon) Puls& Träningistä löytyy kyseinen vempele. Ei sitten muuten hirveästi laitteita löydykkään, kun on aika pieni sali. Avoimet ovet taitaa olla toistaiseksi ke ja to 17-19 jos haluat ilmaiseksi käydä vähän kinttuja reenailemassa :)

Ainakin "omalla" Elixiallani on moinen masiina. Voipi olla siis kaikilla.

En osaa valita. Solana, Töölö Gym, Mayor's vai joku muu? Kaikissa noissa saa varmaan mavetella ihan rauhassa ilman, että tullaan huomauttelemaan hallitsemattomasta alaslaskusta? Solana olis sijainniltaan paras, Töölö Gym ja Mayor's molemmat 20min matkaamisen päässä. Kampin Elixiakin kävis, mut siellä on käsipainot vain 40kg asti...

Prässistä: Ainakin Sats Leppävaarassa ja Pitskussa on Technogymin samanlainen prässi. Sellon Elixian prässiä en muista, mutta se oli mun mielestä erilainen kun en saanut itse siinä samaa tuntumaa kuin Satsin prässissä.

Mun kaveri käy 24/7:n saleilla. Ei suositellut mulle kun mä käyn arki-iltaisin ruuhka-aikaan. On kuulemma ihan liikaa porukkaa. Kaveri itse käy öisin, silloin on kuulemma ihan kivasti tilaa. :D

Näytti olevan tuo prässi Kampinkin Elixiassa. 24/7 oli ainakin Pitskussa tosi pieni ja tukossa heti, jos oli vähänkin lössiä. Aamullakin oli yllättävän paljon jengiä heilumassa. Kyykkypaikan alla oli vielä jotain aika paksua mattoa, joka jousti. Saahan siinä tietty tasapainotreenin samaan...

Hei kävin tänään Sellon Elixiassa ja tsekkasin tuon jalkaprässin. On juuri tuo Sygnumin gym80. Eli käyhän tutustumassa ja testaamassa. Siinä vieressä on myös saman valmistajan "hack-prässi" ja muutenkin näytti laitteet olevan tuota gym80-sarjaa. :) Tuntuma tuossa gym80:n prässissä on tosiaan hieman eri kuin Technogymissä, itse saan paremmin tuntumaa ahteriin Technogymin prässillä, tuo gym80 ottaa mulla enemmän etureisiin.

Millanenhan toi sörkkään avattava Fresh Fitness on? Kukaan käyny kurkkimassa niitä tiloja? Vilhovuorenkatu 6 avataan 2.11. Hintataso on luokkaa F24S, toivottavasti laatu ja ilmapiiri ei oo kuitenkaan samaa. Ajattelin että vois kokeilla ku tarjouksena jäsenyyden sais 2 ekaks kuukaudeks 9,90€/kk. Pääsee siitä sitten eroon jos ei miellytä. :D

Käykö kukaan Sats/Elixia -mestoissa, mikäs noista Helsingin paikoista olis suositeltavin? Sali siis kiinnostaa, ryhmäliikuntatunnit ei. Jatkossa firma tarjoaa ilmaisen jäsenyyden noille, joten voisi varmaan hyödyntää. Toki myös mahdollinen treeniseura joskus voisi kiinnostella myös.

Käykö kukaan Sats/Elixia -mestoissa, mikäs noista Helsingin paikoista olis suositeltavin? Sali siis kiinnostaa, ryhmäliikuntatunnit ei. Jatkossa firma tarjoaa ilmaisen jäsenyyden noille, joten voisi varmaan hyödyntää. Toki myös mahdollinen treeniseura joskus voisi kiinnostella myös.
Saatko kortin yhdelle salille vaan? Jotkut tarjoaa henkilökunnalleen koko pääkaupunkiseudun kattavaa versiota, kun hinnassa ei nyt niin paljon eroa ole. Helsingissä saleja on 9, joten valinnanvaraa on. Ihan keskustassa oon Elielissä ja Alexiumissa piipahtanut, mutta hieman sokkeloisia olivat mun makuun, vanhoissa taloissa kun ovat. Avarampi yhtenäinen tila miellyttää jotenkin paljon enemmän. Varustukseen en ole juuri kiinnittänyt huomiota, kun ohjatuille tunneille oon ollut kummassakin paikassa menossa. Muut treenit hoituu sitten kotisalilla Espoon puolella. Siihen lähelle aukeaa myös ihan uusi Elixia Citycenter ensi vuoden alkupuolella.

Siitä vaan testailemaan kaikki läpi :). Samantyyppisiä tietty ovat kaikki vaikka jotain eroa on vielä SATS vs Elixia.

Itiksen Elixialla tuli jossain vaiheessa treenailtua ja siitä ainakin tykkäsin, oli avaraa, kaikki yhdessä kerroksessa ja tilaa tehdä. Monella muullakin ketjun saleilla tuli ainakin käytyä, mutta omaan makuun tuo oli mukavin (ja tietty sijainti ratkaisi). Joskus muinaismenneisyydessä treenailin pitempään Pitskun Satsilla ja sekin oli ihan toimiva ja tilava. Tosin silloin tuli vapaisiin painoihin koskettua korkeintaan hauiskäännön merkeissä, että vaikea sanoa, miten sitten kunnollisempaan treeniin toimii :oops:

Tattikset! En tosiaan tiedä vielä pääseekö kaikille saleille, kun tuli alustavasti aika hintsusti tietoa. Pitää kysellä lisää, muakin kyllä kiinnostaa avarammat salit enemmän kuin sokkeloiset tai muuten tunkkaiset kiparit.
Täytyy tosiaan varmaan testailla mestat läpi, tosin uskoisin Elielin olevan mulle ainakin sijainniltaan paras :)

Millanenhan toi sörkkään avattava Fresh Fitness on? Kukaan käyny kurkkimassa niitä tiloja? Vilhovuorenkatu 6 avataan 2.11. Hintataso on luokkaa F24S, toivottavasti laatu ja ilmapiiri ei oo kuitenkaan samaa. Ajattelin että vois kokeilla ku tarjouksena jäsenyyden sais 2 ekaks kuukaudeks 9,90€/kk. Pääsee siitä sitten eroon jos ei miellytä. :D
Tätä itsekin olen katsonut nyt kun nurkalle on tulossa. Joutuu vaan liittyä ennenkuin pääsee näkemään paikan, mikä on vähän epäilyttävää. Suht tilava ainakin pitäisi olla ja kuvien perusteella vaikuttaa hyvältä. Mutta joka tapauksessa vaikea on perustella miksi maksaa ahtaasta Silver Gymistä 60€/kk näistä Sörnäisten kuntosaleista.

Viimeksi muokattu:
Tätä itsekin olen katsonut nyt kun nurkalle on tulossa. Joutuu vaan liittyä ennenkuin pääsee näkemään paikan, mikä on vähän epäilyttävää. Suht tilava ainakin pitäisi olla ja kuvien perusteella vaikuttaa hyvältä. Mutta joka tapauksessa vaikea on perustella miksi maksaa ahtaasta Silver Gymistä 60€/kk näistä Sörnäisten kuntosaleista.

ja kun avajaistarjous on noin halpa niin onkohan mesta täpöten täynnä?
muutenki ärsyttää ku ei pääse tsekkaa paikkaa mut kuvat kyl näytti hyvält.

Suositut

Back
Ylös Bottom