- Ikä
- 38
Oon nyt käynyt salilla noin 3+ kuukautta yhteen menoon (aiemminkin olin käynyt aktiivisesti mutta se lopahti kesällä) ja tulokset on noussu ja ojentajat ja habat on kasvanut (varsinkin ojentajat) ovat kasvaneet ihan mukavasti. Jaloissa on ihan hyvin lihasta myöskin. Seuraava askeleeni tulee olemaan tämän ruokavalioni korjaus.
Nykyään se menee yleensä näin:
Aamupala: mysliä, hedelmä ja joskus leipää (ruis tai valee, pitäis kai olla ruis aina)
Lounas: Riippuu ihan päivästä, jos on aikaa kunnon ateria mutta jos ei niin jotain kaupan lihapiirakoita tai pasteijoita
Koulun jälkeen: Leipää tai jogurttia ja hedelmä
Päivällinen: Mitä tahansa on pöydässä (sali päivinä teen nuudeleita + tonnikalaa) :D
Iltapala: jogurttia tai leipää ja hedelmä
Suurin ongelma mulle on toi luonas, muut voin vaihtaa parempaan melko helposti. Monena päivänä viikosta joudun ostamaan vaan jotain lihapiirakoita kun ei ole aikaa kunnon lounaaseen. Mikä olis sellanen helppo ja nopea ruoka tilalle? Mikro on käytössä + vettä. Oon aatellu noita valmisruokia mutta mieluummin se olisi sellainen jonka voi syödä kylmänä ja käsin. Nirso en ole eli kaikenlaista ehdotusta peliin (tai no ehkä mä en ihan viiti vauvanruokia koulussa syödä ).
Onko ehdotuksia? (myös yleisesti tohon ruokavalioon)
edit: Oliskohan tää sittenkin pitäny laitta alottelijoiden puolelle?
Nykyään se menee yleensä näin:
Aamupala: mysliä, hedelmä ja joskus leipää (ruis tai valee, pitäis kai olla ruis aina)
Lounas: Riippuu ihan päivästä, jos on aikaa kunnon ateria mutta jos ei niin jotain kaupan lihapiirakoita tai pasteijoita
Koulun jälkeen: Leipää tai jogurttia ja hedelmä
Päivällinen: Mitä tahansa on pöydässä (sali päivinä teen nuudeleita + tonnikalaa) :D
Iltapala: jogurttia tai leipää ja hedelmä
Suurin ongelma mulle on toi luonas, muut voin vaihtaa parempaan melko helposti. Monena päivänä viikosta joudun ostamaan vaan jotain lihapiirakoita kun ei ole aikaa kunnon lounaaseen. Mikä olis sellanen helppo ja nopea ruoka tilalle? Mikro on käytössä + vettä. Oon aatellu noita valmisruokia mutta mieluummin se olisi sellainen jonka voi syödä kylmänä ja käsin. Nirso en ole eli kaikenlaista ehdotusta peliin (tai no ehkä mä en ihan viiti vauvanruokia koulussa syödä ).
Onko ehdotuksia? (myös yleisesti tohon ruokavalioon)
edit: Oliskohan tää sittenkin pitäny laitta alottelijoiden puolelle?