help!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Ikä
37
joo tota ois ellane kysymys näille pumpuille jotka tietää salijutuist vähä enemmän ku miä, et tota mitä mieltä ootte mun reeni ohjelmast ja onks se liikaa mulle ku oon 17v, 185cm,75kg....
oon kuitenkii käyny salil vast vuoden..ois hyvä tietää etten revi itteäni hengiltä tai tee muuta tyhmää...

täs ois ohjelma:
MA:lepo
ti:rinnat(penkki,vinopenkki,pechdeck,penkkii käsipainoil)
ke:selkä/olkapäät(maastaveto,taljat,niskantaakse pystypunnerrus,vipunostot sivulle..)
TO:ojentajat(dippi,kapeapenkki,ranskalainen,taljassa,käsipainoil)
PE:haukka(skottilainen,käsipainot,taljassa,myötäotteella,suoratanko)
LA:jalat(kyykky,prässi,pohkeet)
SU:lepo

plus muuta urheilua....kiitos jo etukätee....

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Sulla on vähän huonosti kolme peräkkäistä päivää missä on punnerruksia. Laitappas rinnan kanssa samaan olkapäät ja treenaa ojentajat hauiksien kanssa.
Jalkatreenistä uupuu kokonaan takareidet, tee niitä ainakin 6 sarjaa, mieluummin vielä eri päivänä kuin etureidet.

Ihan hyvä pohja sinulla on. Takareidet tosiaan puuttuvat ja treenijaksotus voisi olla parempi. Kokeile vaikka niin, että teet selän ja hauiksen yhtenä harjoituksena, ojentajat ja olkapäät toisena, rinnan kolmantena ja jalat neljäntenä treeninä.

Treenijaksotus vaikkapa näin:

MA:lepo
Ti:rinta
Ke:jalat(etureisi+takareisi+pohkeet)
To:lepo
Pe:ojentajat+olkapäät
La:selkä+hauis
Su:lepo

Tuossa saat viikkoon vielä yhden tärkeän lepopäivän. Muista syödä hyvin ja otathan treenin jälkeen sen palautumisjuoman! Et ole repimässä itseäsi hengiltä, vaan ihan hyvältä näyttää!!! :)

oho, tost jalka ohjelmast puuttu viel hack-kyykky ja taka- ja etu reidet reisikoneessa...sit tota ois viel pari muut alisä kysymystä... tää voi olla aika tyhmä kysymys mut ku ei tiiä ni ei tiiä...eli tota kattelin noit sivuja ja siel oli toi supersarja juttu eli et tehää reenis lihas ja sen (vastalihas) esim haukka ja ojentajat, niin tuota tehäänkö toinen lihas ryhmä(hauis) ensin ja sitte vast ojentaja vai vuorotellen..ku kuulin vaa et noi on aika tehokkaita

joo mut kuitenkii kiitti paljo noist vinkeist..pitää alkaa treenaa vähä eritavalla nyt...on se hyvä et joku tietää näist jutuist mutta ehkä/toivottavasti minäkin joskus.....

ja PowerBoy meinaatko tolla palautusjuomalla proteiini/hiilari/kreatiini juomilla?

eli tota kattelin noit sivuja ja siel oli toi supersarja juttu eli et tehää reenis lihas ja sen (vastalihas) esim haukka ja ojentajat, niin tuota tehäänkö toinen lihas ryhmä(hauis) ensin ja sitte vast ojentaja vai vuorotellen
Vuorotellen. Esim. 1 sarja hauiksia, heti perään 1 sarja ojentajia, tauko. Ja uudestaan.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Sellaistapa hyvinkin, ja jos siihen vielä lisäät glutamiinin, niin kokonaisuuden pitäisi olla kunnossa! Mielestäni voit unohtaa myös supersarjat ja muut "erikoistekniikat", koska olet vielä niin alussa harrastuksessasi, että normaalit harjoitukset toimivat vielä erinomaisesti pitkän aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom