HellCity vol.1 - Escape

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
En malta odottaa mahdollisia tappelukohtauksia. Tuolla tekniikalla varmasti mahtavan näköistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvännäkönen toteutus, todellakin! Jatkoa innolla odotellessa...

mä voisin tulla tohon nyyssärin pikkuveljeks:D:D:D:D ei vaitiskaa:D ihan älyttömän hyvä idea teillä tosa sarjakuvan tekemisessä luin ton varmaa sata kertaa läpi... tai kattosin ainakin kuvat:D pukkua teille..

Tosi siistin näköistä settiä! Tulee sama fiilis ku pelasi joskus Max Paynea, sekä värit että tunnelma on lähellä Remedyn tyyliä!

juliste1.jpg

Heh, tälläiset ovat aina kivoja. :)

ei aivan uutuus idea (mutta hyvä silti), paria tälläistä sarjakuvaa on tullut seurattua. tohon englantiin saatatte vaan upota jossain vaiheessa :)

lissöö!

Tämmöselle vastarannan kiiskille tekee tiukkaa antaa samanlaista palautetta kuin muidenkin, mut ei voi mitään: Hienoa, luovuutta jatkossakin odottaen.

T: Hernekeppi

Hienoa jälkeä! Empä olisi muutama vuosi sitten uskonut, että Pakkiksella tullaan vielä näkemään tällaistakin. Way to go M&M. :thumbs:

On kyllä pirun komeasti tehty, itse diggailen ihan pirusti niin Sin Citystä kuin Max Paynestäkin, joten tästä ei voi muuta kuin pitää.
Mielenkiinnolla odotan, että mitä M&M jatkossa tämän suhteen kehittää :)

Loistava idea ja toteutus on hienoa!

Toivon silti, että teksteihinkin kiinnitetään huomiota: tässä ensimmäisessä stripissä ne eivät ainakaan säväyttäneet.

-kyllä ei ideat lopu isännillä kesken,,huh huh..
-TODELLA HIENOA!! JA UUUTTAA SIISTII JUTTUA KERRANKIN ..T PAHIS!! :) (mika tietää..)

Hieno idea on ja näytti hyvältä!

Mä ehdottaisin sitä, että sarjis on omassa ketjussaan (johon ei kukaan pysty kommentoimaan), ja kommentointiketju voisi olla erikseen.

Jokainen jakso tulee omana ketjunaan ja jokaista jaksoa saa sitten kommentoida sen omassa ketjussa.

edit: tai sitten pitääkin kelaa vähän miten tuon tekee, kommentoinnit vippaa ketjujärjestyksen perseelleen. Pare varmaan pitää omana ketjunaan sarjis ja kommentointi toisessa ketjussa.

Uu! Hienoa jälkeä! Mahtavaa et team M&M onnistuu yllättämään aina vaan. Emmä tämmöstä ois voinu millään kuvitella. :worship:

P.S. Statistin/sivuroolin esittäjä ilmoittautuu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom