HellCity vol.1 - Escape

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Team M&M aloitti uuden megaprojektin, joka vedetään läpi sarjakuvamaisesti. Uusi ennennäkemätön oikeilla ihmisillä kuvattu sarjakuva keskittyy Hellcityyn, kaupunkiin joka joskus oli kaunis idyllinen kaupunki, mutta muuttui sattuneesta syystä(selviää myöhemmin) painajaismaiseksi kaupungiksi.

Sarjassa tulee vierailemaan tuttuja pakkislaisia, pääosassa Mika Nyyssölä as Dan Steele.

Pilottijakso on tässä. Olkaapa hyvät.

juliste1.jpg

------------------------------------------------------------

VOL01.jpg

VOL02.jpg

VOL03.jpg

VOL04.jpg

VOL05.jpg

VOL06.jpg

VOL07.jpg

...to be continued...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ohhoh!

Enpä ois uskonu et Pakkis laajenee sarjiksiin. Eipä siinä. Mieluiten miten vaan!

Uii serbi!! :hyper: Iha perhanan komee sarjis!!

Toi sankari heittää vielä veivinsä junan alle, jos se tohon pyörtyy, kai Mike tulee ja pelastaa sen? :D

Milloinkas on seuraava jakso luvassa? Tuskin maltan vartoa!

oli niin komeeta jälkeä että ekalla kerralla ei pystyny keskittymään lukemiseen,katto vaan kuvia niinkuin pikkulapsi :D toisella kerralla jakso jo lukeakin.kaikkea ne keksii...

Siisti sarjakuva:). Tätä lisää.

Max Payne tuli mieleen myös ja Max Payne tyylisestä kerronnasta pidän. Sellainen tyly ja rosoisen fiilis, Sin City:ssä tämän tyylinen rosoinen kerronta osittain.

No Hoplaa!

On kyllä tosi hienon näkönen! Miten toi on tehty? Onko joka kuva kuvattu oikeasti ja sitten kikkailtu ton näköseks? On kyl upee...

WAU, kerrassaan upeaa työtä! :worship: Toivottavasti nää hienot ideat ja tätä myötä projektit ei lopu ikinä.

Kuvat on todella käyty kuvaamassa aidoissa paikoissa, aidoilla ihmisillä! Ja tullaan myös kuvaamaan jatkossakin! Team M&M:llä ei ideat lopu kesken.... Nyt vain halukkaita mukaan tähän projektiin. Me tarvitsemme paljon uusia kasvoja eli sivuosien esittäjiä ja statisteja! Juonikuviot tulevat kasvamaan suhteellisen suuriin mittasuhteisiin.;):)

Kuvat on todella käyty kuvaamassa aidoissa paikoissa, aidoilla ihmisillä! Ja tullaan myös kuvaamaan jatkossakin! Team M&M:llä ei ideat lopu kesken.... Nyt vain halukkaita mukaan tähän projektiin. Me tarvitsemme paljon uusia kasvoja eli sivuosien esittäjiä ja statisteja! Juonikuviot tulevat kasvamaan suhteellisen suuriin mittasuhteisiin.;):)

Hep, mä voin esittää sitä deekua joka on sammunut roskisten väliin ja olen nähnyt joitain tärkeää.

Pakkis sen ku laajentaa reviiriään. :D
On kyllä hienoo miten jotkut jaksaa tuottaa koko ajan uutta materiaalia tänne.:worship: Innolla odotan seuraavaa osaa.:hyper:
Kysymystä vähän Mikelle, onkos sulla paljon tälläsiä sarjis/muita projekteja kehitteillä? Suunnitteletko pitkälle eteenpäin nämä kuvauspaikat ja sarjiksen tapahtumat vai teetkö päätökset lennosta?

Vielä kerran täytyy sanoo miten hienoo on että jaksatte tehdä tänne haastatteluita, muita kuvauksia ja nyt vielä sarjiksia. :worship:

Siis tämä homma on täysin Nyyssiksen ja mun ideoima, ei todellakaan pelkästään mun. Nyyssäri kun on päähahmona, niin sen duuni on kirjoitella, mä sitten ehdottelen kaikkea sinne, kelailen hahmoja ja mietin toteutusta(kuvat ja kuvakulmat sekä casting). Eli yhteisprojekti on. Juuri tossa sain kässärin seuraavaan osaan Nyyssikseltä ja sen suunnittelu alkoi jo.

Krediitit siis kummallekin ja etenkin Mikalle, joka tässä päähahmona on. Meillä on yhdessä aina niin hauskaa ja ollaan tästä proggiksesta ihan tulessa. Ideoita on vaikka kuin.

Ollaan menossa jo pitkällä edessäpäin juonessa noin yleisen suunnittelun tasolla.

Minä haluan olla hömelö sidekick, jolle aina sattuu jotain hassua ja jää tarinan loputtua henkiin. ;D

Aivan helvetin tyylikkäästi tehty :thumbs: Lisää vain :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom