Helenius vs Chisora 3.12.2011 Hartwall Arena *Spoilerit*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Push-Up
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Se ei oikeastaan riipu siitä nettinopeudesta, ellei ole alle 1 mbit nopeus...jos esim maikkarin maximi nopeus on 3mbit, niin se on ihan sama, onko sulla 3 vai 200mbit nopeuss...(Luulen olevani oikeassa..)

Mutta joo, löytyiskö jostain ilmaista streamia? ::)

Tällä netillä lataa UFC-eventin su-aamuna viidessä minuutissa, eli ei netistä oo kiinni. Ei oo kyllä pätkinytkään ainakaan 20 minuuttiin. Toivottavasti ei pätki enää.

Itelläni 10/10 netti ja aika paskaa tää aina välil on. Kuitenkin luulis maksullisen palvelun olevan vähän parempi, mut näillä mennään.

ei ole pätkinyt kertaakaan. Selain on chrome, uusin firefox on aikamoista paskaa ja pätkii nettisurffaamisessakin. Kokeilkaa vaihtaa selainta.

Täällä pätkii sekä streami että Maxin kautta tuleva töllölähetys, samaa vikaa useammalla kaverilla. Netissä on nopeutta vähintään tarpeeksi ja telkkarista näkyy jokainen muu kanava (myös maikkarin) kunnolla ilman pätkimistä. :rolleyes:

Streamin ostin koska tuo maxi ei suostunut näkymään kuin diaesityksenä ja halusin kuitenki katsoa ottelut. Toivotaan että jompikumpi korjaantuu illan mittaan.

Nyt on pakko tunnustaa että olen kehitysvammainen. Ostin striimin 9 egellä katsomosta ja minulla on mtv3 kanavapaketti ja se tulee mtv3 maxilta. Saisin KAKSI kebabia sillä rahalla. Juon tämän tyhmyyden takia itseensä känniin tänään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuvittelenko vaan, vai onko Amin oppinut puhumaan uudestaan? :D

Näyttää paremmalta. Varmaan sparrin ja ottelemisen lopettaminen vaikuttaa? En nyt halua dissata Aminia, hieno mies.

no se oli nopee... :D

No nyt ei oo pätkiny puoleen tuntiin. Toimii mainiosti, vissii kestää hetken ennen ku lähtee toimimaan. Hyviä matseja!

Katsomo ei pelitä

Vaan onko mitään muita streamejä tiedossa? Ja selitys jo valmiiksi: Katsomo vaatii uudemman silverlightin, jota en saa tähän duunikoneeseen asennettua. Se on sitä tietoturvaa nääs, ettei pysty printtaamaan kotona, tai avaamaan windowsin kalenteria, kun ei oo tunnuksissa voimaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom