Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heleniuksen aamulenkki pisti silmään, eli 12-km alle tunnissa. Luulisi että noin pitkä lenkki on haitaksi lihasmassalle ja sitä kautta nopeudelle, mutta hyvinhän se on näköjään toiminut. Ilmeisesti Heleniuksen kestävyys olikin aika suuri tekijä ottelussa Brewsteriä vastaan.
Hienoa, että Suomesta löytyy Heleniuksen kaltaisia iskijöitä, hän voi hyvinkin vielä voittaa jonkun suuren liiton vyön. Esim. Valujevin kaltaisen kävelevän hiekkasäkin Helenius voittaa kaikilla osa alueilla.
Kerro toki minulle tietämättömälle mitä tekemistä lihasmassalla ja nopeudella on keskenään? Eikös nämä kevyempien sarjan kaverit nimenomaan ole huomattavasti nopeampia?
Kerro toki minulle tietämättömälle mitä tekemistä lihasmassalla ja nopeudella on keskenään? Eikös nämä kevyempien sarjan kaverit nimenomaan ole huomattavasti nopeampia?
Ilmeisesti et ole koskaan katsonut 100m juoksua. MM-finaalissa yleensä on kasa maailman nopeimpia ihmisiä ja ei mitään kovin lihattomia ole. Tosin tällä ei ole mitään tekemistä nyrkkeilyn kanssa mutta nopeus/voima/räjähtävyys harjoittelulla on jotain tekemistä ihmisen lihaksiston vahvistamisen kanssa.
Tai sanotaanko näin että nopeutta/voimaa treenatessa saattaa vahingossa jäädä lihaa kroppaan.
Fysiikka on fysiikkaa. Se miten tullaan Heleniuksen kaltaiseksi huippunyrkkeilijäksi onkin avain eri juttu.
Kiitti kovasti
Ei joku sankari saisi tätä nettiin vielä suomiselostuksilla?
kukas sen on suomeksi selostanut? :D
Mie voin tulla selostaa jos kaljat tarjoot.
Tuli FST-vitoselta. Kommentaattorina oli Pekka mäki. Mut kukahan sen selosti ?
Edit: Selostus Christer Sarlin
Nyrkkeilyä
FST5 Klo: 23.20 Pvm: 30.01.2010
Ammattilaisottelu Robert Helenius (Suomi) vastaan Lamon Brewster (Yhdysvallat). Selostus Christer Sarlin. Neubranderburg, Saksa.
no ainakin mun telkkarista se tuli på svenska,siksi tuo kysymys
no ainakin mun telkkarista se tuli på svenska,siksi tuo kysymys