Helenius vs Brewster 30.1.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jam99
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On tuo FST5:llä ilmeisesti suoralähetys, kun kerran täälläkin alkamisaika on 23:15. Siellä ylhäällä on se TIMEZONE ja Suomen aika on +2.

juuri nyt menossa ensimmäinen erä Dettweiler-Gerber ottelusta,Helenius-Brewster on tän matsin jälkeen

juuri nyt menossa ensimmäinen erä Dettweiler-Gerber ottelusta,Helenius-Brewster on tän matsin jälkeen

tuo matsi loppu tokaan erään.nyt ilmeisesti tauko paikalla,jonka jälkeen Helenius-Brewster

ilmeisesti junnumiddlet onkin seuraavaksi,ja helenius vasta sitten...ota tästä nyt selvää
alunperin ton piti vissiin olla viimosena mutta kun matsit loppunu niin lyhyeen niin se tulee ilmeisesti tähän väliin

mistä tätä voi seurata..missään normistreamissa ei näy mitään vielä...
siellä on tauko menossa,ilmeisesti puolelta jatkuu.
itse kattelen sport.ro:lta (romanialainen tv),ihan hyvälaatusta streamia tähän asti

Kyllä mä uskon, että tuo matsi tulee yle:ltä suorana. Yleensä ilmoittavat, jos näyttävät koosteen. Käsipallo on varmaan laitettu ohjelmaan sen takia, koska ei nyrkkelymatseista ikinä tiedä, kauanko ne kestää.

Kyllä mä uskon, että tuo matsi tulee yle:ltä suorana. Yleensä ilmoittavat, jos näyttävät koosteen. Käsipallo on varmaan laitettu ohjelmaan sen takia, koska ei nyrkkelymatseista ikinä tiedä, kauanko ne kestää.

njet,alkaa puolen tunnin päästä.
tauko oli ainoastaan lähetyksessä,alemman keskisarjan jätkät läiski oman matsinsa pois,nyt tauko paikalla ja sitten helenius-brewster

Toivotaan tasaista ja ennen kaikkea tasokasta matsia. S(u)omal(a)i(nen) voittaa aina! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytyy kyl kaupasta kävästä ostamassa jotain juotavaa ja syötävää tohon matsiin!! Toivottavasti ei käy kun Asikaisen matsissa viimeks. Vähän myöhästyin alusta ja kun avasin kanavan ja istuin sohvalle nii Asikainen keräs ja ottelu oli siinä. ROOBERTTI VOITTOON TÄNÄÄ!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom