hekottaja kuntoon 2005-2006

eli laittakaa aloittelijoiden osastolle jos sinne teistä kuuluu.

Olen nyt tahkonnut kesän tahattomalla dietillä 74kg:sta-70kg. Hyvä puoli on että treenasin hyvin ja söin liian vähän kaloreita, mutta riittävästi proteiineja. Lihaksia ei lähtenyt nimeksikään, vaan rasvaprosentti tippui. :D

Noh nyt taas ketuttaa tällainen pieni ja kireä ninja-look (en ollut ennekään iso, mutta nyt en ole sitäkään mitä olin). Tavoitteena on saada 80kg painoa ensi toukokuuksi, siis 10kg, 8kk! rasvat tiputan sitten touko-kesäkuussa rantakuntoon.

Laitan ruokailu- ja treeni periaatteita nyt tänne, kommentoikaa, mitä voisin tehdä toisin.

Ruokailuni: aamupala: 3dl kaurahiutaleita, 4dl maitoa, sokeroitu viili. prot. 35g, hiil. 120g, rasv.15g kcal=700

kouluruoka: ruoka vaihtelee, yritän syödä hiilaria 50-70g prot. vähintään 20g. rasvaa sitten sen mikä tulee. Kcal n. 400-500

välipala: ehrman, 2dl jugurtia, 2dl maitoa. prot.40g hiil.55g rasva.5g, kcal.420

päivällinen: esim risotto, yritän saada proteiinia 40g, hiilaria 50-100g (riippuu treeneistä) rasvaa sen mikä tulee. kcal n. 500

iltapala1: esim tonnikalaleipiä, (purkki tunaa, kaksi reissumiestä,3dl maitoa) prot. 40g hiil. 60g, rasvaa 10g, kcal 500

iltapala 2: ehrman, lasi maitoa, 30g kinkkua: prot: 40g hiil. 20g noin 240kcal

Kebabbia ym. paskaa syön about kerran/viikko. silloin kalorit noin 4000

prot=215g, hiil=n.400g rasvaa n.70g kcal 2800.

Treenaan yleensä la-su-ke: la: yläkroppa: ke:koko keho, su:jalat.

Väännän vain perusliikkeitä. teen lauantaina 4sarjaa rintaa, 6sarjaa yläselkää, yksi alaselkää, 4vatsoja. sunnuntaina 4 reisille (kyykky) ja 3 pohkeille. Koko kroppa päivänä 3 sarjaa edellämainituille ryhmille. En treenaa hauisia, ojentajia ym. erikseen vaan ne rasituvva tarpeeksi noissa treeneissä.

ti ja to pidän kovan aerobisen treenin.

Mitä mieltä, pääsekö ikuinen pikkujätkä miehen mittoihin tällä suunnitelmalla?

Treeniä on aikapaljon ja tavoitteena reilu massan lisäys. Viikolle voisi olla ehkä muutama sata kcal enemmän. No koikeilemalla ton näkee.

Jos mahdollista niin kokeile jaottelua pe,la,ma punttitreni ja ke toi kova aerobinen.Tulee vähän enemmän lepoa ja ainakin oma kokemus on että toi pe ja la treeni toimii hyvin koska vkl saa levättyä ja syötyä paremmin ja silloin on yös se ns mässypäivä,jolloin siitä mässäämisestä on ns hyötyä kun on kova treeni alla.jos toi aerobinen ei mielestäsi riitä niin kokeile tehdä treenin perään esim 30 min nopea tempoista mutta matalavastuksista kunto tai norm fillarointia,nauti palautusjuoma kuitenkin ennen kuin rupeat polkemaan.Itse olen nyt tehnyt tolla systeemillä ja on ollut ihan toimiva juttu,lähtee kivasti kuona aineet liikkeelle.

hekottaja sanoi:
prot=215g, hiil=n.400g rasvaa n.70g kcal 2800.

Jotenkin kuulostaa aika vähäiseltä tuo energiamäärä, jos aiot saada noin paljon massaa lisää. Itse veikkaisin, että energiamäärä ainakin treenipäivinä tulisi olla päälle 3000 kcal:n.

Hekottaja?
Hetkinen...
siis olet vastuussa siitä kuuluisasta "esimerkkibulkista", joka on saanut sadat pakkislaiset mättämään itsensä ähkyyn viljatuotteilla ja haistattamaan pitkät kasviksille ja hedelmille? Eli juuri niille tuotteille, joista keho saa ne tärkeimmät mikroravinteet? Siis ne mikroravinteet, jotka oikeasti imeytyy kehoon, yhdessä kuitujen, kasvisterolien, antioksidanttien, fytonutrienttien ja luoja ties minkä muiden elämää tukevien välttämättömyyksien kanssa, jotka kertovat keholle sen omalla kielellä että "nyt voit hyvin, näytä se kaikille"?
Se Hekottaja?

Karmapoliisi saa sinut kiinni.
Olet tuomittu kireäksi ninjaksi loppuiäksesi.
:jahas: ;)

Belmondo sanoi:
Hekottaja?
Hetkinen...
siis olet vastuussa siitä kuuluisasta "esimerkkibulkista", joka on saanut sadat pakkislaiset mättämään itsensä ähkyyn viljatuotteilla ja haistattamaan pitkät kasviksille ja hedelmille? Eli juuri niille tuotteille, joista keho saa ne tärkeimmät mikroravinteet? Siis ne mikroravinteet, jotka oikeasti imeytyy kehoon, yhdessä kuitujen, kasvisterolien, antioksidanttien, fytonutrienttien ja luoja ties minkä muiden elämää tukevien välttämättömyyksien kanssa, jotka kertovat keholle sen omalla kielellä että "nyt voit hyvin, näytä se kaikille"?
Se Hekottaja?

Karmapoliisi saa sinut kiinni.
Olet tuomittu kireäksi ninjaksi loppuiäksesi.
:jahas: ;)

Kalorit ovat alhaiset koska nyt juuri mahani ei vedä enempää, jatkossa nostan.

Enhän minä ketään kiellä syömästä vihanneksia, päinvastoin. En nyt vain nähnyt hyöytyä (joka siis on olemassa) sanoa aloittelijoille että vihanneksia (50kcal/100g) kannattaa syödä. Aloittelijan pitää saada ensin suunta ruokamääristä. :D sitäpaitti mitä vikaa kaurahiutaleissa on? Ehkä jotain koska minä en ole kasvannut vaikka niitä syönkin paljon. :D

Ja olen minä ajatellut että ehkä valmentaminen olisi minun alaa. En itse omaa sopivaa fysiikkaa tai tahdonvoimaa täydelliseen kehonrakennukseen. Oikeita ruokia en ehdi syömään, treeneihin en jaksa mennä aina. Osaan kyllä antaa hyviä vinkkejä niille jotka viitsivät ja pystyvät niitä noudattamaan. Minä en :rolleyes: :lol2:

Ps. Minut on joku erottanut pakkiksen suuresta kasvottomastaeiviphekkottajatym.massasta. Se on hienoa ;)

Edit. I am sorry jos olen pilannut jonkun aloittelijan elämän. :itku: :)

En itse omaa sopivaa fysiikkaa tai tahdonvoimaa täydelliseen kehonrakennukseen. Oikeita ruokia en ehdi syömään, treeneihin en jaksa mennä aina. Osaan kyllä antaa hyviä vinkkejä niille jotka viitsivät ja pystyvät niitä noudattamaan. Minä en

:whip:
eipäs luovuteta!

Belmondo sanoi:
eipäs luovuteta!
I´m aint giving up!! Siksi pyysinkin vinkkejä. Uskon että saan kyllä itsestäni naturaaliharjoittelullakin jonkun verran ison. Nimi on "hekottaja kuntoon".

Jos mahdollista niin kokeile jaottelua pe,la,ma punttitreni ja ke toi kova aerobinen.Tulee vähän enemmän lepoa ja ainakin oma kokemus on että toi pe ja la treeni toimii hyvin koska vkl saa levättyä ja syötyä paremmin ja silloin on yös se ns mässypäivä,jolloin siitä mässäämisestä on ns hyötyä kun on kova treeni alla.jos toi aerobinen ei mielestäsi riitä niin kokeile tehdä treenin perään esim 30 min nopea tempoista mutta matalavastuksista kunto tai norm fillarointia,nauti palautusjuoma kuitenkin ennen kuin rupeat polkemaan.Itse olen nyt tehnyt tolla systeemillä ja on ollut ihan toimiva juttu,lähtee kivasti kuona aineet liikkeelle.

Aerobinen on koululiikka ja se on ti ja to. Treenaan nimen omaa la ja su koska haluan treenata viikonloputa em. syistä.

Back
Ylös Bottom