Heikotus->Vitutus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xtreme
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Xtreme sanoi:
lisätäkseni vielä noihin oireisiin niin salilla sarjojen välillä usein haukotuttaa, eikö aivoihin riitä happea?

Mullakin ollut tota haukottelua,aikas jännä juttu. en oo tota pistäny merkille mutta aika usein mua rupee vaan haukotuttamaan kesken treenin, vaikka en olisi edes erityisen väsynyt.Ja tota poissaolevuutta myös että sarjojen välillä voin olla ihan muissa maailmoissa ja sitä vaan yht äkkiä havahtuu että mitäs tässä oltiin taas tekemässä. Toi kyllä on tuntunu johtuvan siitä että jos oon väsyneen menny salille.

pöö

saattaa mennä vähän offtopic, mutta kysyn oman kysymyksen täsä samassa :P Itellä on sellane probleema, että kyykätessä 10 toiston sarjaa ~6. kohdalla alkaa huipata :rock:. Pitää seisoskella ja puuskuttaa perkuleesti ja yrittää vetää loput neljä aika nopeesti :lol2: . Selässä ei ole kyllä kyykkyyn tarpeeksi muhvia eli pitää käyttää pyyhettä tangon alla. (kyse ei ole siitä, että nakkaisin tangon niskan päälle :P oon jo vuoden säätäny ja kokeillu eri tyylejä vaan ei auta). Voisko tuo olla sitä, että tanko painaa yläselkää/hartioita niin paljon ettei happi eksy aivoihin asti? Oikeesti olo voi olla jo lähellä pyörtymistä (kerran koettu, ei kivaa).

Boheema sanoi:
Voisko tuo olla sitä, että tanko painaa yläselkää/hartioita niin paljon ettei happi eksy aivoihin asti? Oikeesti olo voi olla jo lähellä pyörtymistä (kerran koettu, ei kivaa).
Siis oot pyörtyny kyykkytanko niskassa? :eek: Ei varmaan sattunu?

Muistatko hengittää kunnolla sarjan aikana? En usko, että tanko voi painaa niin pahasti, ettei veri kulkisi 10 toiston sarjan ajan riittävästi. Koita saada veri kiertämään ennen sarjaa. Itseänikin saattaa heikottaa, jos istun lattialla kaikki palautukset ja nousen siitä nopeasti ylös. Aerobisen kunnon kohennus varmaan auttaisi paljonkin.

Niin siis sain lekurilta semmosta infoa, että kyllä sinne päähän pitäisi aina veri riittää jos vaan viitsii hengittää, kerran kuitenkin isot suonet menee tuossa kaulassa, eikä niitä paljon lihasjumi haittaa...noh sain nyt ainakin lähetteen jonnekkin luunmusertajalle, kun oli tohtorinkin mielestä jotain jumia niskassa ja yläselässä...katsellaan auttaako vai tutkitaanko lisää

pori1980 sanoi:
mulla on nyt vähän samaisia oireita, kohteena vaan on ylä/ristiselkä. hengittäminen on joskus hankalaa jne. sain työlekurilta lähetteen OMT-terapeutille (5 hoitokertaa) ja jos se ei auta niin sitten omasta pussista kiropraktikolle.

Xtreme sulla voi olla samaisia oireita ja joskus paikat on niin lukossa että norm. hieroja ei niitä auki saa.
tuomio: välilevyn pullistuma, opetti pari liikettä miten korjata asia. heti jo parempi :piis:

Suositut

Back
Ylös Bottom