Heikotti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaki_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Powerhousu sanoi:
Ei paljoo hengittäminen auta, jos aivoihin ei mene verta joka kuljettaa sitä happea.

Ei taida auttaa, meinasinkin että koittaa hapettaa niitä aivoja
ennen nousemista jos auttaisi hieman.

Mulla on koko ikäni ollut noita tajunnan pätkimisiä kun nousen nopeesti jostain.
Kakarana porukat löysi mut usein tajuttomana kylppärin lattialta kun olin lähtenyt käymään veskissä keskellä yötä. Nyt vanhempanakin tulee erittäin säännöllisesti näitä "sohvalta ylös ja näkö lähtee " - kohtauksia.

Sätkimisestä sen verran että mä sain samanlaisia kohtauksia tuossa kaksi kappaletta menneen vuodeen aikana. Diagnoosi; ei epilepsiaa mutta kasvanut herkkyys epilepsiakohtauksille, eli aivosähkökäyrä oli epätasainen.
Rankka valvominen ja syömättömyys altistaa. Epilepsiahan ei ole joko tai sairaus, vaan joka kymmenes täysin tervekin aikuinen saa yhden kohtauksen elämässään. (by neurologi)

Eka kerralla olin ohjaajakoulutuksessa kun olin alkanut heilumaan tuolillani, vieruskaveri oli katsonut että reilustipa keinuu melkein kaatuu kunnes tipuin lattialle ja purin kielestä palan irti ja veri vaan valui poskea pitkin.
Eka muistikuva kun ambulanssimies sanoo että me tästä mennäänkin. Olin siis jo vastaillut lomakkeisiin ja kaikkea, ei mitää kuvaa.. No ompahan virallinen todistus et mun tajunnan taso on 2/6 :hyper:

Tokalla kerralla muistan kotona yksin ollessa että tuli hetkessä sairaan huono olo, yritin ehtiä sänkyyn mutta sitten filmi poikki. Heräsin 2 tuntia myöhemmin keskeltä huonettani oikea olkapää sijoiltaan. Ja kyllä oli ihanaa laittaa se paikoilleen :wall:

Eli lääkäriin siitä mars mars, ei tuo pelkällä verenpaineella selity.

Back
Ylös Bottom