heikko 21-vuotias..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hyrre sanoi:
Eli miehen, jolla on maastavetomaksimi 100kg ja miehen, jolla se on 400kg, täytyy psyykata samalla tavalla nostoon?.. Enpä sanoisi näin. Loukkaantumisriskin tiedostus noilla raudoilla ja pelkkä ajatus niinkin suuresta kilomäärästä kuin 400kg alkaa käymään järjen päälle. Kun tietää nostavansa ihmiskehon äärirajoilla verrattuna siihen sataan kiloon, siinä on vissi ero.

Mikä on ihmiskehon ääriraja? 400 vuoden päästä joku hikinen 400kg on sen ajan tekijämiehille lämmittelypaino. :david:

Samalla lailla se alkaa käymään sen satasen miehenkin järjen päälle tai kenen tahansa joka tekee itselleen tärkeää nostoa, on se sitten ennätys tai kilpailunosto.
Vai oletko sitä mieltä että esim naisten sarjassa 45kg mimmi joka nostaa 100kg penkiltä ei ajattele noston olevan kovinkaan kummoinen... :jahas:

Pitihän sitä rautalankaa käyttää.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
sss sanoi:
Mikä on ihmiskehon ääriraja? 400 vuoden päästä joku hikinen 400kg on sen ajan tekijämiehille lämmittelypaino. :david:

Samalla lailla se alkaa käymään sen satasen miehenkin järjen päälle tai kenen tahansa joka tekee itselleen tärkeää nostoa, on se sitten ennätys tai kilpailunosto.
Vai oletko sitä mieltä että esim naisten sarjassa 45kg mimmi joka nostaa 100kg penkiltä ei ajattele noston olevan kovinkaan kummoinen... :jahas:

Vai että 400 vuoden päästä.. :david:
Ei minulle käy järjen päälle, jos lähden 200 kiloa maasta vetämään, mutta 400 tuntuu jo niin uskomattomalta luvulta ihmiskeholle.
En tietenkään kiistä sitä, etteikö kaikkien pitäisi omalla tapaa latautua kilpailumaksimiinsa, kun tuntee rajansa, oli maksimi sitten 100 tai 400kg, mutta mitä isompi rautamäärä, sitä vaikeampaa se on. Siis samalle henkilölle, ei nyt verrata niitä 45kg naisia ja 130kg miehiä :jahas:
Ja kuten Krusifiksi tuossa sanoi, veto ja kyykky vaativat aivan eri latauksen kuin penkki.

sss sanoi:

Vääntäisitkö vielä ratakiskosta. :)
Olen muiden kanssa samaa mieltä. Oli sitten penkki, kyykky tai veto kyseessä, niin kyllä nykyinen kuntokin (vaikka paska onkin) vaatii päältä paljon enemmän kuin esim alkuaikojen räpellykset.

sss sanoi:
eiffel sanoi:
Ookkonaa ihan tosissas? Ja viela 140kg :rock:

Kylä mie oon ihosen tosissaaan :david:

140 ei ole maksimi, mutta ei ollut tuollekaan toi veto maksimi.

Samassa suhteessa sekä toi, että heikompi kaveri joutuu itsestään ottamaan kaiken irti maksiminostoja tehdessä.

Joku sanoi että tollainen nosto vaatii jo päätakin, ihan samalla lailla mikä tahansa maksiminosto vaatii suorittajaltaan päätä. Toisilla ne raudat vaan on suuremmat ja toisilla pienemmät. Samalla lailla joudutaan uhmaamaan painovoimaa ja tavoitteena molemmilla on saada raudat ylös.

Toivon että en joudu vääntämään teoriaani rautalangasta...
sss sanoi:
Mikä on ihmiskehon ääriraja? 400 vuoden päästä joku hikinen 400kg on sen ajan tekijämiehille lämmittelypaino.

Vai oletko sitä mieltä että esim naisten sarjassa 45kg mimmi joka nostaa 100kg penkiltä ei ajattele noston olevan kovinkaan kummoinen...

Tunnut olevan ihan tosissaan. :david:

Kyllahan asian taytyy nain olla,kuten kerrot? Mutta voisitko tosiaan kayttaa sita rautalankaa?
Ei ymmarra!

Olen tässä asiassa "muiden" kannalla. Ennen kun olin vielä nuorempi ja esim. penkkimaksimi oli luokkaa 50kg, pystyi yrittämään maksimia vaikka ilman lämmittelyjä tuosta vaan, milloin vaan. Nyt kun ovat tulokset nousseet joutuu ainavaan laittamaan kovemman latauksen maksimi yritykseen.

Zone-sarja -42%
eiffel sanoi:
sss sanoi:
sss sanoi:
Mikä on ihmiskehon ääriraja? 400 vuoden päästä joku hikinen 400kg on sen ajan tekijämiehille lämmittelypaino.

Vai oletko sitä mieltä että esim naisten sarjassa 45kg mimmi joka nostaa 100kg penkiltä ei ajattele noston olevan kovinkaan kummoinen...

Tunnut olevan ihan tosissaan. :david:

Kyllahan asian taytyy nain olla,kuten kerrot? Mutta voisitko tosiaan kayttaa sita rautalankaa?
Ei ymmarra!

Jaahas, meni sitten "eipäs juupas" linjalle joten päätän omalta osaltani keskustelun tähän.

Olen eri mieltä asiasta. Jos otetaan esimerkiksi iänikuinen penkki. Aion omalta osaltani kokeilla uutta ennätystä kesällä. Henkisen valmistautumisen sekä fyysisen valmistautumisen olen aloittanut jo kauan sitten. Ja jokaisessa rintatreenissä ajattelen asiaa. Ravintoasiat olen yrittänyt laittaa kuntoon, silmälläpitäen tulevaa koitosta(toki myös muutakin kehittymistä ajatellen) varten. Treeniin on tullut lankkupenkit jne muut ihmeellisyydet. Ja treenaan niin kovaa kuin se mahdollista on omalta osaltani.

Edelleenkään ennätysnostoni ei ilmeisesti vaadi valmistautumista :david:
Pääni ei ole kovilla :david:
En liiku oman kroppani äärirajoilla :david:
Muutenkin koko nosto on yhtä räpellystä ja oikeastaan ihan vitun naurettavaa :david:

Ei ymmärrä mitä eroa noissa on, mutta eipä sillä ole väliäkään. Nostan nostoni ja takuulla olen yhtä tyytyväinen(hetken aikaa) kuin tuo videolla esiintyvä karjuva einari.

The end.

sss sanoi:
Ei ymmärrä mitä eroa noissa on, mutta eipä sillä ole väliäkään. Nostan nostoni ja takuulla olen yhtä tyytyväinen(hetken aikaa) kuin tuo videolla esiintyvä karjuva einari.

The end.
Mutta ajattele sitä tilannetta, kun se maksimi on jo vaikka 240kg. Olet tehnyt viisi vuotta töitä sen eteen. Tiedät pärjääväsi kisoissa sillä tuloksella ym.

sss sanoi:
eiffel sanoi:
sss sanoi:
Jaahas, meni sitten "eipäs juupas" linjalle joten päätän omalta osaltani keskustelun tähän.

Olen eri mieltä asiasta. Jos otetaan esimerkiksi iänikuinen penkki. Aion omalta osaltani kokeilla uutta ennätystä kesällä. Henkisen valmistautumisen sekä fyysisen valmistautumisen olen aloittanut jo kauan sitten. Ja jokaisessa rintatreenissä ajattelen asiaa. Ravintoasiat olen yrittänyt laittaa kuntoon, silmälläpitäen tulevaa koitosta(toki myös muutakin kehittymistä ajatellen) varten. Treeniin on tullut lankkupenkit jne muut ihmeellisyydet. Ja treenaan niin kovaa kuin se mahdollista on omalta osaltani.

Edelleenkään ennätysnostoni ei ilmeisesti vaadi valmistautumista :david:
Pääni ei ole kovilla :david:
En liiku oman kroppani äärirajoilla :david:
Muutenkin koko nosto on yhtä räpellystä ja oikeastaan ihan vitun naurettavaa :david:

The end.

Kylla joo,selvasti tuot esille henkista tilaasi ja kylla varmasti paasi on kovilla.
En itsekkaan halua turhaa vaittelya ja kerroit jo tarpeeksi.
Tsemppia uuteen enkkaan,mika ikina sitten onkaan? :worship:

Hauska keskustelu. sss ei tainnut alunperin käsittää sitä suhdetta kevyen näköisen noston ja kamalan psyykkaamisen välillä, eikös se näin ollut? Onpa vaan itsellenikin käynyt niin, että maksimirauta osoittautuikin yllättävän kevyeksi ja lisää sai laittaa. Toisilla kuitenkin maksiminostot tulevat aina nopeasti ylös, varsinkin maastavedossa. Ei absoluuttisen maksimin aina tarvitse olla hidas nosto

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
RRKalle sanoi:
Se on hyvä että noin lahjakas kaveri ottaa kunnon tavotteita, maailmanennätys eka, sitten 1000 paunaa, sen jälkeen vaan tavotteeksi 500 kiloa. Ei mitään helvetin hyssyttelymeininkiä vaan tavoitteet omille äärirajoille.

By the way, saako sitä tankoa rullata tolla tavalla kaikissa kisoissa? Eikö joidenkin liittojen säännöissä puhuta liikkumattomasta tangosta?

IPF:ssä saa rullata tankoa maassa ennen nostoa.

beginner sanoi:
Hauska keskustelu. sss ei tainnut alunperin käsittää sitä suhdetta kevyen näköisen noston ja kamalan psyykkaamisen välillä, eikös se näin ollut? Onpa vaan itsellenikin käynyt niin, että maksimirauta osoittautuikin yllättävän kevyeksi ja lisää sai laittaa. Toisilla kuitenkin maksiminostot tulevat aina nopeasti ylös, varsinkin maastavedossa. Ei absoluuttisen maksimin aina tarvitse olla hidas nosto

Hyvä pointti. Sillon kun penkkimaksimini oli 135kg, tuli se nopeasti ilman mitään ongelmia ja kun lisättiin 137,5kiloon, ei tullut sitten millään. Johtuneeko hitaiden lihassolujen hallitsevuudesta?

Kuukkeli sanoi:
Muuten, ihan tosi off topic äskeisestä postistani, täl kaveril on parin viikon päästä kisat. Toi 410kg on sen avaus. Yrittää kaikkien aikojen parasta 425kg ja sen jälkeen 455kg, 1000lbs.

Onkos kellään tietoa miten nuo kisat menivät, vai olivatko ne edes vielä?

edit: ei näköjään ollu onnistunu 425 kilossa :(

Aattelin että ei viitti tehä yhden videoklipin takia uutta threadia (vai olisko pitäny?), joten tässä olis 425kg maastaveto by Andy Bolton ja perään hyvä yritys 455 kilosta. Puuttuiko tuolta maailmanennätykseen tarvittavat tuomarit vai miksi irongamellaki vielä ilmotetaan maven ME:ks 423kg?

Aika lyhyt on painoisekseen.

First Name: Benedikt Surname: Magnusson
Date of Birth: 4 (Day) 6 (Month) 1983 (Year)
Age of time competition: 21 (Years)
Place of Birth: Iceland (Country) Reykjavik (Town)
Nationality: Icelandic
Occupation: Postman
Marriage status: Married
Name of Partner/Wife: Jóna Ósk Jónasdóttir
Children: none

SIZE CHART
Height: 1.8 Metres
Weight: 145 Kg
Chest: 140 Cm
Waist: 112 Cm
Biceps: 50 Cm
Overall Size: ??
Shoe Size: 47 European

On kyllä hurja äijä! :eek: Mahtaakohan olla ketään muuta hänen ikäistään, kuka nostelisi edes lähelle samaa roju määrää?

o_O sanoi:
On kyllä hurja äijä! :eek: Mahtaakohan olla ketään muuta hänen ikäistään, kuka nostelisi edes lähelle samaa roju määrää?

Sanoisin, että samana vuonna syntynyt -83 Ukrainan Yevgen Yarymbash on myös erittäin kova. Painoa oli 125.2kg ja kyykky 407,5kg, penkki 320kg ja veto 347,5kg.. YT 1075kg..

Tuokin saisi vedon sinne 400 paikkeilla myös, niin YT alkaa olemaan aika kovaa jälkeä.

se ukrainalainen pekonov oli kans kova vetämään. 25v ikää ja muistaakseni 454kg veti remmeillä. omapaino oli muistaakseni sillä noin 180kg. ei ollut mikään virallinen mave vaan se tehtiin jossain ukrainan vahvamies kisoissa tai vastaavissa ja painoina tangossa oli jotkut helvetinmoiset renkaat.

lähtihän se veto muutaman sentin ylempääkin kuin oikeassa mavessa mutta varmasti vetää normi mavessakin järkyttävät romut ilmaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom