Heikki722 treenivideo Hauis

kyllä jos joku kynäniska aloittelija olisi vetänyt videolla tolla tekniikalla (heijaamista ja kyynärpäät välillä aikas paljon irti kyljistä) olis se kyllä haukuttu pystyyn. mut mikäs mä oon sanoon, kyllä näyttää toimineen tuollakin tekniikalla:worship:

JomBa sanoi:
kyllä jos joku kynäniska aloittelija olisi vetänyt videolla tolla tekniikalla (heijaamista ja kyynärpäät välillä aikas paljon irti kyljistä) olis se kyllä haukuttu pystyyn. mut mikäs mä oon sanoon, kyllä näyttää toimineen tuollakin tekniikalla:worship:
No eipäs kyniska ole treenailut 17 vuotta ja saanut kokemusta vuosien aikana. Eli kukin tyylillään, mutta kannattaa tehdä leveämmällä otteella ellei tee scotissa ja tietenkin Juntunen on aivan eri tapaus. Miehellä on sen verran kokemusta, että siihen on vähän paha sanoa juuta taika jaata.:D

Tosta scott-hauiskäännöstä kysäisisin, että pitääkö se tehdä kuten videolla, eli kyynärpäät aivan pehmusteen yläreunassa. Itse olen tehnyt sen siten, että kainalot tulevat tuohon pehmusteen kulmaan ja ihan hyvän tuntuman olen saanut. Vai onko asian pohtiminen kenties vain turhaa pilkun nussimista? Sama juttu keskitetyssä hauiskäännössä: eli pitäsikö kyynärpään olla reiden päällä vai pohjetta vasten?

Jurppa sanoi:
Tosta scott-hauiskäännöstä kysäisisin, että pitääkö se tehdä kuten videolla, eli kyynärpäät aivan pehmusteen yläreunassa. Itse olen tehnyt sen siten, että kainalot tulevat tuohon pehmusteen kulmaan ja ihan hyvän tuntuman olen saanut. Vai onko asian pohtiminen kenties vain turhaa pilkun nussimista? Sama juttu keskitetyssä hauiskäännössä: eli pitäsikö kyynärpään olla reiden päällä vai pohjetta vasten?

Tee vaan niinkuin olet tähänkin asti tehnyt. Tuota videota ei tehty Timban kanssa opetus tai esimerkkitarkotuksella, vaan ihan viihteeksi. Siihen, miksi treenaan miten milloinkin treenaan, on omat syynsä, mallia ei kannata välttämättä ottaa.

Ja muistakaa, että nää tällaset hienosäätöhommat ei ratkaise kenenkään kehittymistä. Se ratkaisee, miten kova selkäranka on pitää ravintopuoli kunnosssa, lipsumatta.

NGV sanoi:
Se "ruipelo" taisi olla meidän oma moderaattori Timba79. Äläkä sano sitä ruipeloksi se on kehittynyt!;)

Niimpä, ei saa Timbaa ruipeloksi sanoa, se on minun förstini täällä aina ollu! : )

Back
Ylös Bottom