Hei.

Tälläisenä uuden harrastuksen löytäneenä haluaisin saada tietoja teiltä kokenemmilta harrastajilta.
Mä vedän päivän aikana n. 2-3 kertaa heraa (n.1dl) sekotettuna 500 ml vettä ja sit treenien jälkeen palkkariks fast muscle+ n.1dl ja myös 500 ml vettä sekaan. Mitä muita mun kannattais syödä noiden lisäksi. Toki siis normi ruokailut siin ohella. Tarkoituksena olis saada lihasmassaa kasvamaan ja parempia/isompia tuloksia salilla. Myös olis kiva saada ylimääräinen rasva pois kehosta.
Käyn noin 3-4 kertaa salilla viikossa ja tehään aina eripäivin eri lihasryhmät. Välipäiviä siis on kyllä, mutta tuntuu että lihakset palautuu tosi nopeeta treenien jälkeen koska ei juuri poltetta tunnu enään seuraavana päivänä hirveästi. Ja kyllä tehään raskailla painoilla. lihasryhmissä nostetaan aina hieman painoja seuraavalla kerralla. Samojen lihas treenien väliks tulee se noin 2-3 päivää.
Tarkoitus olis keskittyä enimmäkseen yläkroppaan. Toki siis alakroppaakin tehään myös. Onko ihan mahdollinen tavoite jos koittaa saada 100kg tämän vuoden loppuun mennessä rikki? Nyt menee siis 67,5 kerran ja 60 toistoja. Oon käyny vasta parisen kuukautta salilla ja oon huomannu jotain kehitystä.:dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerta kehitystä tulee jatkuvasti, niin miksi hamuat jotain muuta, kerta toi toimii sulla?

Kaikenmaailman litkuja voi vetää parin tunnin välein, mut kuhan itse ruokavalio perus safkasta on kunnossa niin se muutos ja työ tehdään siel salilla. Eli panosta vain treeneihisi täysillä!

Ajattelin jos olisi vielä jotain tapaa saada isompia tuloksia aikaseks laillisilla tuotteilla? Onko ihan suotavaa ottaa vaikka kreatiinia lisäks vielä? Onko siitä jotain hyötyä?

Kreatiinilla voi saada 10 toiston sarjaan 1 tai 2 toistoa enemmän eli kyllä se kannattaa ottaa kun nykyään nii halpaaki.

Tälläisenä uuden harrastuksen löytäneenä haluaisin saada tietoja teiltä kokenemmilta harrastajilta.
Mä vedän päivän aikana n. 2-3 kertaa heraa (n.1dl) sekotettuna 500 ml vettä ja sit treenien jälkeen palkkariks fast muscle+ n.1dl ja myös 500 ml vettä sekaan. Mitä muita mun kannattais syödä noiden lisäksi. Toki siis normi ruokailut siin ohella. Tarkoituksena olis saada lihasmassaa kasvamaan ja parempia/isompia tuloksia salilla. Myös olis kiva saada ylimääräinen rasva pois kehosta.
Käyn noin 3-4 kertaa salilla viikossa ja tehään aina eripäivin eri lihasryhmät. Välipäiviä siis on kyllä, mutta tuntuu että lihakset palautuu tosi nopeeta treenien jälkeen koska ei juuri poltetta tunnu enään seuraavana päivänä hirveästi. Ja kyllä tehään raskailla painoilla. lihasryhmissä nostetaan aina hieman painoja seuraavalla kerralla. Samojen lihas treenien väliks tulee se noin 2-3 päivää.
Tarkoitus olis keskittyä enimmäkseen yläkroppaan. Toki siis alakroppaakin tehään myös. Onko ihan mahdollinen tavoite jos koittaa saada 100kg tämän vuoden loppuun mennessä rikki? Nyt menee siis 67,5 kerran ja 60 toistoja. Oon käyny vasta parisen kuukautta salilla ja oon huomannu jotain kehitystä.:dance:

Vastaus pelkkään boldattuun. Ruokaa. Tietty tuota ehdottamaasi kreatiinia voi laittaa mukaan, mutta eipä sitten kamalasti mitään erikoisempia tuotteita ole joilla tuloksia saat huomattavasti nousemaan.

Ja sitten nuo boldatut ja alleviivatut kohdat... Ne eivät onnistu samaan aikaan. Eli joko kerätään lihasmassaa syömällä enemmän kuin kuluttaa tai sitten poltellaan rasvaa ja yritetään ylläpitää sitä kerättyä lihasmassaa syömällä vähemmän kuin kuluttaa. Tietty kunto voi alkaa näyttää kireämmältä, jos lihasta kertyy kehoon, mutta rasvanmäärä pysyy pienenä. Tässäkään tapauksessa ei silti rasvapala vaan sitä ei tule lisää tai tulee niin marginaalinen määrä. Mutta aina, kun syödään yli kulutuksen, pukkaa sitä fläsääkin tulemaan.

Elikkäs välipäivinä vaan aerobista treenii sitten et saa tuon fläsän pois.Kiitoksia vastauksista kovasti. Ajattelin koittaa joitain pillereita tuossa rasvanpoltossa joita meen salinomistaja suositteli mulle. Jotain sellasii mitä otettiin 7 aamulla ja 7 päivällä. Nimeä en kyllä yhtään muista :D

Lihas kasvaa levossa, eli juurikin niinä välipäivinä. Ajatustasolla varmaan hyvä idea bulkata treenipäivät ja laihduttaa välipäivät, mut ei se vaan oikein toimi niin. Bulkkaa tai laihduta, valitse toinen. Sitä vaikka kuukauden päivät ja sitten vaihto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom