HeadBlade - käyttökokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja biggie
  • Aloitettu Aloitettu
Rakkaat HeadBladerit! Ja myös Te, HeadBladen verviholliset! Kertokaa miten on mennyt. Oletteko te ollut tyytyväisiä vai hämmentyneitä peilin edessä outo miniruoholeikkuri kädessä? Threadille on Miken lupa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama meininki täällä kuin fRiGilläkin, tilaukseen menee jos tulee paljon kehuja.

Kuten jo tuonne kaljun leikkaus- ja ylläpito -topiciin kirjoittelin, minusta tuo vekotin näyttää siltä että se haukkaa tommoseen pikkusen paksumpaan sänkeen kiinni verisin seurauksin. Lisäksi ajaessa tuota joutuu varmaan kääntelemään käsissä koko ajan jos haluaa vastakarvaan ajaa?

Sama vika. 6 vuotta kaljuilua ja pitkään jo odotellut jotain "helpompaa" keinoa.. Tuo vois noiden muutamien kommentien pohjalta lähteä jo tilaukseen, mutta taidanpa odotella hetken vielä..

Tilasin oman headbladen n 3viikkoa sitten. Täytyy sanoa että laite on todellakin suunniteltu myötäilemään pään muotoja! Ensimmäisen kerran laite tuntui hieman oudolta, mutta nykyään ajaminen sujuu helpommin kuin mach3:ella. Käden asento on se joka tekee siitä erillaisen. Suosittelen!

Käytetty pari vuotta, toimii todella hyvin jos jaksaa muutaman päivän välein ajella, pidemmällä siilellä gillette kätevämpi, HB terät suht hinnakkaita.

Ei ainakaan mulla pelittänyt. Hyvin lyhyt sänki ja terä meni tukkoon eka vedolla, eikä saanut huuhtelullakaan kunnolla putsattua. Ei hyvä tai en vaan tajuu miten pitäis ajaa.:down:

Nimimerkki: gilletellä loput

Eka ajo takana ja kehuja tulee. Tuntui luonnolliselta kädessä ja ajo meni näin aamutuimaan ja ekaksi kerraksi todella nopeasti ja luonnikkaasti. Ainoastaan korvien läheltä oli hankalahko ajaa, ne vetelin Giletellä mutta eiköhän tuokin niihin taitu - nyt ei ollut aikaa säätää.

Lisätilaukseen lähtee heti se HB:n (kiitos näytteistä) menthol shaving cream - helvetin hyvää!

Ei ainakaan mulla pelittänyt. Hyvin lyhyt sänki ja terä meni tukkoon eka vedolla, eikä saanut huuhtelullakaan kunnolla putsattua. Ei hyvä tai en vaan tajuu miten pitäis ajaa.:down:

Nimimerkki: gilletellä loput

Veditkö vastakarvaan? Mulla oli sama ongelma kun vetelin vastakarvaan, mutta kun vedän nykyään ensiksi myötäkarvaan ja sitten vastakarvaan, niin ei samalla tavalla tukkeudu.

Miten tuo HeadBladen terä käytännössä eroaa Gilletten terästä? Mitä olen kuvia nähnyt, niin ne näyttävät aika samanlaisilta. Kyllähän Gilletten terääkin täytyy huuhdella monta kertaa sheivauksen aikana, mutta aika helpostihan sen saa putsattua...

Miten tuo HeadBladen terä käytännössä eroaa Gilletten terästä? Mitä olen kuvia nähnyt, niin ne näyttävät aika samanlaisilta. Kyllähän Gilletten terääkin täytyy huuhdella monta kertaa sheivauksen aikana, mutta aika helpostihan sen saa putsattua...
Melko samantasoiselta (lue: hyvä) tuo tuntuu Gilletten kanssa - molemmat käytössä. Ennen vetelin Gillettellä kaljunkin mutta nyt sen korvaa HB, Gillettehän on muuten ihan mainio mutta ranne joutuu ajossa koville. HB:n kanssa ei sitä ongelmaa enää ole.

Kolmiteräinen on. Pakkauksessa neljä kpl ja pari adapteria. Kiitoksia muuten Pakkotoiston väelle! Elokuun tarjous tyhjensi meidän varaston, toivottavasti HB USA selvittää omat toimitusongelmat pian niin saamme lisää tavaraa sisään.

Kolmiteräinen on. Pakkauksessa neljä kpl ja pari adapteria. Kiitoksia muuten Pakkotoiston väelle! Elokuun tarjous tyhjensi meidän varaston, toivottavasti HB USA selvittää omat toimitusongelmat pian niin saamme lisää tavaraa sisään.

mites biggie ku mä kuumeisesti venailen omaa HB:ia, tilasin sen siis jo viime keskiviikkona, ja maanantaina tuolla teidän sivuilla tilausseurannassa luki et tilaus on postitettu? tuli vain pelko persiiseen et eihän vaan menny mullakin odotteluks, et Ameriikan sedät saa toimitettua lisää terää pohjolaan?:wtf:

..kaiken järjen mukaanhan tuo tarkoittas et mun HB tulis himaan huomenna? eiks niin?:rock:

mites biggie ku mä kuumeisesti venailen omaa HB:ia, tilasin sen siis jo viime keskiviikkona, ja maanantaina tuolla teidän sivuilla tilausseurannassa luki et tilaus on postitettu? tuli vain pelko persiiseen et eihän vaan menny mullakin odotteluks, et Ameriikan sedät saa toimitettua lisää terää pohjolaan?:wtf:

..kaiken järjen mukaanhan tuo tarkoittas et mun HB tulis himaan huomenna? eiks niin?:rock:

Näin se on. Jos imoitus tulee että tilaus on käsitelty ja postissa, sen pitäisi olla sulla parin päivän jälkeen.

Tilasin oman headbladen n 3viikkoa sitten. Täytyy sanoa että laite on todellakin suunniteltu myötäilemään pään muotoja! Ensimmäisen kerran laite tuntui hieman oudolta, mutta nykyään ajaminen sujuu helpommin kuin mach3:ella. Käden asento on se joka tekee siitä erillaisen. Suosittelen!

Komppaan, tänään hain postista ja heti kokeilin.
Aluks tuntu hieman ns. vaikealta mutta alko sitten skulaamaan ja sileää jälkeä teki:thumbs:

Suosittelen myös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom