HeadBlade - käyttökokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja biggie
  • Aloitettu Aloitettu
Vihdoin sain ajoiksi testata tuota jonka eräs pakkislainen minulle testeriksi lähetti. Kiitos vain! Olen ehkä vähän huono testaaja/kommentoija koska olen käyttänyt 6 vuoden ajan Gillette Mach III Turboa itse ja tykkään siitä tosi paljon.

Tämä uusi vehje ei oikein istunut käteen ja terä tuntui tylsältä. Terä meni myös välittömästi tukkoon eikä lähtenyt "auki" kraanan alla huuhtelemalla. Asetteleminen päänahkaan oli hankalaa, mutta sehän on vain totuttelukysymys. Jaksoin tuolla jotain 4 vetoa vedellä, dumppasin vehkeen mäkeen ja otin vanhan tutun Mach III:sen taas käyttöön.

Ei soveltunut minulle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse testailen parhaillaan tuota Headlube lotion mattea eikä toistaiseksi ole pahaa sanottavaa. Kallistahan tuo kyllä on...

Jees, onko toi niinku ihan normaali kosteusvoide tms, joka vaa sipastaan päähän ja annetaan olla siinä ja imeytyä. Vai sipastaanko päähän ja pyyhitään pois sitten?

Kuinkas kauan btw. ajelette per terä, eli kauan yksi terä kestää, viikon, kaksi, kolme? Ja kuinka usein sheivaatte?

Annoit kaikkesi. :rolleyes:

Ei varmaan vituta yhtään sitä, joka sulle tuon lähetti ilmaiseksi. Jotain 5 euroa veto.. :hyvä:
No tuotteen edustaja se taisi olla. Tuskin sitä päähän ottaa.
6 vuotta vedelty Gilletellä, hankala se on uutta opetella. Suurin miinus oli se että terä meni tukkoon eikä sitä saanut helposti huuhdeltua auki.

No tuotteen edustaja se taisi olla. Tuskin sitä päähän ottaa.
6 vuotta vedelty Gilletellä, hankala se on uutta opetella. Suurin miinus oli se että terä meni tukkoon eikä sitä saanut helposti huuhdeltua auki.

Toi terän tukkoon meno on kyllä aika vittumaista, tuntuu että terät menee ns. hukkaan sen takia, eli terävä on, mutta tukossa. Oisko kellää jotain hyvää kikkaa, jolla se pysyy auki ?

Ite oon käsisuihkulla paineella siihe ampunu vettä ni aukeaa vähä, mut aina sinne jää hiuksia/sitä vaahtoa vähän väliin junttaamaan.

Ainoa miinus omasta mielestä on tuo tukkoon meno, muuten kyllä helvetin hyvä vehje. Pitäis tilailla terii lisää jossain välykses.

Jees, onko toi niinku ihan normaali kosteusvoide tms, joka vaa sipastaan päähän ja annetaan olla siinä ja imeytyä. Vai sipastaanko päähän ja pyyhitään pois sitten?

Kuinkas kauan btw. ajelette per terä, eli kauan yksi terä kestää, viikon, kaksi, kolme? Ja kuinka usein sheivaatte?

Itse olen ainakin sipassu päähän ja antanut olla. Eipä tuo niin järisyttävän erilaista ole verrattuna normaaliin kosteusvoiteeseen, tällä pitäis vaan saada mattapinta. Pitääpä muuten kysäistä muijalta että olenko ollut viime aikoina mattapintaisempi päästä kuin ennen.:D

Mulla kestää tuollainen mach 3-terä noin 3-4vk ja ajan joka aamu sängen pois. Uuden terän kun ottaa pakasta niin minusta se on alkuun liiankin terävä kun joka aamu ajelee, meinaa päänahka mennä araksi. Noin viikon käytössä ollut terä on parhaimmillaan.

Toi terän tukkoon meno on kyllä aika vittumaista, tuntuu että terät menee ns. hukkaan sen takia, eli terävä on, mutta tukossa. Oisko kellää jotain hyvää kikkaa, jolla se pysyy auki ?
Olen kaksi konstia oppinut itse:
1)Ajele suihkussa ollessasi
2)Kaivele nuppineulalla töhnät terästä ja huuhtele sitten vedellä

Tuo toka keino on siis todellakin aikaa vievä ja turhauttava. Itse olen pari kuukautta nyt headbladea käyttänyt ja viimeisen terän käytettyäni siirryn taas höylään. Muuten tuo on pätevä laite, mutta netistä tilaaminen tukkeutumisen ohella turhauttaa.

Mä ainakin itse teen niin että ihan sormella terän menosuuntaan pyyhkäsen ylimääräiset karvat pois samalla kun huuhdelen. Oon sitä tehnyt joka valmistajan terän kanssa, ja sillä nopeasti saa terät pelikuntoon.
Kosteusvoide on ihan normi, laita vain päälle ja se imeytyy nopeasti.
Hinta on aina mielenkiintoinen keskusteluaihe :) Vaikka HeadBladin tuotteet eivät ovat halpimmasta päästä, mulla on ollut sama pullo Slickia ja Mattea käyttössä toukokuusta lähtien, ja mä ajan joka toinen päivä. Eli tavara riittää yhdessä pullossa.

Mitenkäs te, jotka kyseistä härveliä käytätte, niin oletteko kokeilleet näitä tuotteita ja miten toimivat?

http://www.headblade.fi/product/14/headshead-lotion-pieni
http://www.headblade.fi/product/9/headlube-lotion-matte (Sekä Glossy)
Nyt on nuo kaikki testattu kerran. Voin kyllä suositella. Kaikkea kolmea pieni puteli tuli maksamaan posteineen n. 15e, joten kannataa testata. Tollannen pieni pullokin riittänee pitkään, sillä noita mömmöjä ei paljoa tarvitse kertaa kohden.

Juu, löytyy minultakin nykyisin iso pullo Mattea, sekä Head Sheadia muutama pullo, kun isoja ei ollut saatavilla. Tilasin ensin pienet ja testasin toki, että kannattaako.

HeadBladen tuotteissa on kyllä hyvä tuo homma, että ne kestää pirun pitkään.

Tilasin juuri lisää headlube lotion mattea, täytyy kyllä sanoa että tyytyväinen olen ollut ko. tuotteeseen. Aiemmin tässä ketjussa kitisin että kallista on, mutta niinkuin lumbago yllä tuumaa, purkki kestää yllättävän pitkään! Mulle tuo isompi purkki tuli joskus lokakuun 1. päivän tienoilla ja vieläkin sitä on vähän jäljellä vaikka melkein melkein joka ikinen päivä olen sillä kuulaa rasvannut. Ei huonosti!

Head shed meni nyt myös kokeiluun.

HeadSheadii pitäis hommaa lisää meiksin, 1 purkki jäljellä. Isoja pulloja eli Lotion Mattea ja sitten tuota Shave Creamia on jäljellä paljonkin, vaikka joka päivä tosiaan ajankin. Mitähän arvioisin.. Iso pullo kestää jonkun 4-5kk ja pieni varmaan pari kolme ?

Tekis kyl mieli saada se S4 Shadow vai mikälie musta kone onkaan, on aika päheen näkönen :P Muistaakseni oli Limited edition myös. Sais Suomen kauppaa tulla kyllä ne muutkin tuotteet myyntiin minun mielestä, jotka on ulkomaan sivulla myynnissä.

Itse en nykyään aja edes ilman head sheadia, sillä huomasin ensimmäisestä kerrasta lähtien, että terä slaidaa päätä pitkin paljon paremmin eikä takkua missään kohdassa, kun päästä on ensin kuorittu kuollut ihosolukko pois. Eli headshead päähän, hankailee tovin, huuhtelee pois, cream päähän ja sheivaamaan. Viimeiseksi Lotion Mattea sinne niin voíla.

Hei kaverit, kiitos kaikille, hommia tehdään koko ajan, kesäksi voin luvata uusia tuotteita, mun mielestä ainakin se HeadLube SPF 30, Sunscreen ja HeadWipes olisi järkevä tuoda. Yrittimme tuoda S4:kin maahaan, mutta mielenkiintoa ei ollut tarpeeksi silloin :(

8 päivää viipyny paketti tuolta, onkohan jääny matkalle?
Eipä kannata huolestua tuosta, itselläkin meni pari viikkoa ennenkuin paketti kotiin pärähti!

Tosiaan aivan loistavia tuotteita, ainut miinus joka itseä ärsyttää suunnattomasti on juuri tuo terän tukkoon meneminen!

Eipä kannata huolestua tuosta, itselläkin meni pari viikkoa ennenkuin paketti kotiin pärähti!

Tosiaan aivan loistavia tuotteita, ainut miinus joka itseä ärsyttää suunnattomasti on juuri tuo terän tukkoon meneminen!

Ekan kerran vetelin tuolla eilen. Neljän päivän sänki (ja oli alkujaan koneleikkauksen jäljiltäkin varmaan puoli milliä pitkä eli joka vedon jälkeen piti terä huuhtasta mutta ei se kyllä kertaakaan niin tukkoon menny että olis pitäny jollain tikulla alkaa kaivamaan hiuksia pois. Hyvä vehjes toi on. Toimitus oli tosiaan vähän hidasta, pitää teriä varmaan tilata hyvissä aijoin sit kun alkaa paketti loppumaan.

Onkohan noista rasvoista ym tököteistä samppeleita jaossa kun ei viittis summissa ostaa kallista putelia jos jää käyttämättä...?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom