HBO Nordic

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Kova tuo Tsernobyl, nyt on lasten kanssa katsottu kaksi jaksoa. Itse -80 luvun lapsena/nuorena pääsen palaamaan samalla niihin tunnelmiin mitä silloin oli.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Odottavan aika on pitkä.



20190919_182134.jpg
 
Lopetin Netflixin alkukesästä ja vaihdoin HBO:hon. Netflix ei antanut enää oikein mitään, huomasin että maksu juoksee mutta ei tullut enää katseltua.

HBO:lla paljon hyvää, tuntuu ettei katsomalla lopu.

Erikoinen ja hyvä löytö: The Deuce
Hyviä näyttelijäsuorituksia, paljon eri henkilöhahmoja ja syvyyttä, jokaiselle kehittyy tarinaa. Wiressä on paljon samaa ja muuten samoja näyttelijöithän tässäkin on. Maggie Gyllenhaal on karismaattinen ja todella hyvä naisnäyttelijä. Katsoin maratonilla tätä ja otin kiinni, nyt odotellaan aina tiistaisin uutta jaksoa.

Nyt sitten aloin katsomaan sarjaa nimeltä Game of Thrones.
Saa nähdä nappaako, paljon olisi jaksoja katsottavana, tästä se matka alkaa
 
Liittynyt
6.4.2014
Viestejä
2 479
Kaupunki
Espoo
Uusi komediasarja tulossa satiirin mestarilta Armando Iannuccilta. Avaruusristeilijä joutuu pahaan pulaan harhauduttuaan kauas reitiltään. Eli hieman tulee Voyager-fiiliksiä kuvauksesta, mutta hankalien turistien läsnäolo ja komedia tyylinä tekevät tästä omaperäisemmän.

 
^ Ehdottomasti pitää tsekata, vaikuttaa juuri minulle sopivalta. Ja bonus: Hugh Laurie on tietenkin aivan ihana! :)
 
HBO:n Succession -satiirista perhedraamaa mediaimperiumissa- voitti sekä parhaan draamasarjan että parhaan miespääosan Golden Globet, joten pitänee vihdoin testata tämäkin.
 
HBO:n Succession -satiirista perhedraamaa mediaimperiumissa- voitti sekä parhaan draamasarjan että parhaan miespääosan Golden Globet, joten pitänee vihdoin testata tämäkin.

Tän viestin innoittamana tuli sarja aloitettua, ja kohta katsottu kummatkin kaudet.... on erittäin hyvä.
Suosittelen.
 
Nyt sitten aloin katsomaan sarjaa nimeltä Game of Thrones.
Saa nähdä nappaako, paljon olisi jaksoja katsottavana, tästä se matka alkaa

Katselin tämän sarjan maratonilla läpi syksyllä, tahtiin joka ilta neljä tuntia.

Aikamoinen matka! Olin säästellyt tätä sarjaa pitkään ja nyt vihdoin katsoin. Sarjan loputtua iski masennus kun uppouduin siihen niin :D Harmillisesti tämä Game of Throneskaan ei ollut ikuinen. Tämä olisi voinut olla päättymätön sarja, eli tuottaisivat vain lisää ja lisää uutta kautta. Olisiko siinä uutta juttua tulevaisuuteen, että hyvät sarjat vain jatkuisivat ja jatkuisivat.
 
Tämmönen Kingin kamaan perustuva alkoi juuri, pari jaksoa pihalla.


View: https://www.youtube.com/watch?v=eNDKWr3Xmjk

Viisi jaksoa tullut itse katseltua tätä, eilinen jakso vielä katsomatta. Varsin mielenkiintoinen sarja, ja voin suositella ainakin pari jaksoa tsekkaamaan jos rikosmysteerit kiinnostaa. Toki Kingin materiaali, niin odotettavissa vähän vinksahtanutta rikosmysteeriä.

Enemmän tämä kolahtaa kuin Castle Rock kausi 1, jos nyt mietitään näitä Stephen King tekeleitä.
 
Törmäsin lupaavaan scifi sarjaan, raised by wolves, jonka pitäisi kai tulla meille joulukuussa. Youtubesta löytyy ainakin pätkiä kohtauksista.
 
Törmäsin lupaavaan scifi sarjaan, raised by wolves, jonka pitäisi kai tulla meille joulukuussa. Youtubesta löytyy ainakin pätkiä kohtauksista.
On jotenkin hämmentävää että tämä ei ole heti meillä HBO:lla.
Se on HBO Max sarja.

Mut juu, kiinnostaa kyllä nähdä. 8.5 IMDB ja Ridley Scott on yksi tuottajista. Ohjasi myös pari ekaa jaksoa.
Traileria jos ei ole nähnyt:


View: https://www.youtube.com/watch?v=rE92bDAlPXI
 
HBO Maxin pitäisi tulla Euroopan nykyisiin HBO-maihin ensi vuonna.
Samaa olen kuullut, mutta en silti tiedä mitä vaikutusta sillä olisi tänä vuonna julkaistuun HBO Max sarjan näkyvyyteen meillä, kun HBO ainoa vaihtoehto. :D

Melko pitkä aika pantata sarjaa, jos vasta sitten tulisi tänne kun HBO Max. Varmaan me ollaan muutenkin taas vaihteeksi joku viimeinen maa mihin HBO Max tulee.

Siinä mielessä odotan HBO Max:ia, että tulisi samalla uudet softat. On toi HBO Nordic vaan heittämällä huonoiten toimiva näistä kaikista.
 
Oliko kellään käryä milloin Walking Deadin 10. kausi ja Fear the Walking Deadin 6. kausi olivat tulossa HBO:lle? Muistelisin nähneeni jostain päivämääriä lähiajoille, mutta nyt en googlella löyränyt tai olen vain sokea tuli Foxilta tullessa missattua tuo kymppikausi, niin pääsisi viimeinkin katsomaan.
 
Oliko kellään käryä milloin Walking Deadin 10. kausi ja Fear the Walking Deadin 6. kausi olivat tulossa HBO:lle? Muistelisin nähneeni jostain päivämääriä lähiajoille, mutta nyt en googlella löyränyt tai olen vain sokea tuli Foxilta tullessa missattua tuo kymppikausi, niin pääsisi viimeinkin katsomaan.
HBO Nordicilla The Walking Dead kausi 10 alkaa 8.10. ja Fear the Walking Dead kausi 6 alkaa 12.10.

Näemmä TWD 4 päivää sen jälkeen kun kausi on loppunut jenkeissä eli FOX sai ensiesitykset alta pois, ja toi toinen näyttää tulevan päivän viiveellä jenkkitahdista.
Ehkä tästä päivämäärät bongasit, varmaan samat infot ollut muissa noiden someissa sekä uutiskirjeessä:


View: https://www.facebook.com/HBOFinland/photos/a.578470902165296/3741210175891337/
 
HBO Maxin pitäisi tulla Euroopan nykyisiin HBO-maihin ensi vuonna.
No nyt lävähti ensimmäistä kertaa ihan faktaa että tulee myös meille ensi vuonna.

SUOMESSA toimiva suoratoistopalvelu HBO Nordic tiedotti torstaina, että kaikki HBO:n Euroopan suoratoistopalvelut muuttuvat vuoden 2021 loppupuoliskolla HBO Max -suoratoistopalveluksi.


Hienoa, saadaa tänne oletettavasti paremmin toimivampi palvelu.
 
Back
Ylös Bottom