Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi yllättävän hyvä on Barry, kertoo palkkatappajasta joka haluaakin alkaa näyttelijäksi. Kekseliäs ja hauska sarja. Bill Hader on tuottanut ja kehittänyt sarjan sekä näyttelee pääosaa.
Nyt kun on 8 jaksoa takana kolmatta kautta, on kyllä todella heikkoa.The Handmaid's Tale jatkuu taas, kantsii katsoa.
Harmi. Kolmoskausi on mulla vielä aloittamatta, mutta alkuun siitä kyllä kuului positiivisia arvioita.Nyt kun on 8 jaksoa takana kolmatta kautta, on kyllä todella heikkoa.
Kyllähän tämä kolmas kausi loppuun pitää katsoa mutta plaah...
Sinänsä erikoista, koska sarja perustuu kirjaan eli ehkä kuvittelisi olevan koko juoni tiedossa. Vai onko sarja vaan lähtenyt omille raiteilleen.
Ai, luulin että toki oot katsonut julkaisutahtia kun yllytit katsomaan. :DHarmi. Kolmoskausi on mulla vielä aloittamatta, mutta alkuun siitä kyllä kuului positiivisia arvioita.
Okei, no tämä kyllä näkyy nyt rajusti.Kirja on ihan huippu ja eka kausi kertoo sen tarinan. Sen jälkeen sarjan tekijät ovat jatkaneet juttua itse.
Toinen aika kuumottava oli kun oli 90 sekuntia aikaa siivota grafiittia katolta; kello käy, ja heppu kompuroi siellä rojun seassa,Katselin sen Tsernobylin ja olipas helvetin kova minisarja. En ole hetkeen ollut niin turhautunut ja ärsyyntynyt kuin tätä sarjaa katsoessani. Välillä tuntui että säteily tulee tv:n ruudusta läpi, varsinkin kakkosjakson lopussa. Pikku kuumotukset siinä kun ne äijät kahlaa siellä vedessä ja taskulamput alkavat hyytyä, samalla kun mittarit huutavat hoosiannaa. Hyvää näyttelyä kautta linjan. Menee sinne kovimpien sarjojen listoille.