Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla tuo sama ongelma hyvin usein telkkarista (LG) katsoessa, korjaantuu ainakin omassa telkussa kun stoppaa, menee back nappulalla takaisin ja starttaa ohjelman uudestaan. 99% kerroista äänet on synkassa uusintastartissa.Sarja vaikutti erittäin mielenkiintoiselta ja meinasin ruveta seuraamaan, mutta tässäkin sarjassa sama ongelma mikä monessa muussakin hbo sarjassa, äänet tulee noin sekunnin etuajassa. On sen verran häiritsevää ettei pysty katsomaan.
On telkkari päivitetty, hbo päivitetty, mutta ei auta. Asetuksistakaan ei äänten ajoitusta pysty säätämään.
LG mullakin. Kiitti vinkistä, täytyykin kokeilla tota.Mulla tuo sama ongelma hyvin usein telkkarista (LG) katsoessa, korjaantuu ainakin omassa telkussa kun stoppaa, menee back nappulalla takaisin ja starttaa ohjelman uudestaan. 99% kerroista äänet on synkassa uusintastartissa.
Sama homma itsellä LG:n kanssa. Uusintakäynnistyksellä synkkaa äänet. Aika usein ollut kyllä ekalla yrityksellä viturallaan.Mulla tuo sama ongelma hyvin usein telkkarista (LG) katsoessa, korjaantuu ainakin omassa telkussa kun stoppaa, menee back nappulalla takaisin ja starttaa ohjelman uudestaan. 99% kerroista äänet on synkassa uusintastartissa.
Elokuun 21 päivä saapuu. Saa nähdä minkälainen tarina kerrotaan. Toivottavasti käsikirjoitus on 1-6 GoT tasoa
View: https://www.youtube.com/watch?v=Wg86eQkdudI
Tismalleen samat fiilikset, hieman jopa yllätyin.House of the Dragon ensimmäinen jakso katsottu, ihan asialliselta tuntui, katsotaan miten lähtee etenemään.
Näin. Positiivinen yllätys oli. Lopussa jo vähän kylmiä väreitä.Tismalleen samat fiilikset, hieman jopa yllätyin.
Mielenkiinnolla odotellaan jatkoa.