HBO Nordic

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, itse aktivoin jo HBO Nordic tilini eli käytännössä kirjautumalla vain sisään samoilla tunnuksilla.
Toisaalta tuolla ei liene mitään väliä etenkin kun kuitenkin kaikki katseluhistoriat ei siirtynyt.
Eli peruu tilauksen ja luo uuden tilin.... kuulemma jopa sama maksukorttikin käy ongelmitta.

Tuntuu vaan jotenkin pöllöltä, miksi ei vain saman tien tarjota sama setti Nordicista siirtyville.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1635243749877.png

Hienolla printillä löytyy aina tarkemmat tiedot. Tuskin pysyy 2-3 vuotta kauempaa.
Peruin HBO Nordic ja tilasin HBO Max

hbo max.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Mitenkäs tämä käytännössä onnistuu?
Mulla jatkuu tuo normaali 8,99€ tilaus kun peruutan ja tilaan uudestaan.
Tein uuden tilauksen tuon tarjouksen kautta, siten että käytin eri sähköpostia.
Tai sitten jos sinne sun HBO Nordic sähköpostissa, käyttämällesi sähköposti tilille, on tullut tuo tarjouslinkki, josta se myöskin onnistuu tehdä.
Ei taida suoraan HBO Max sivuilla onnistua tilauksen tekeminen. Sitten näkee sieltä tililtä, tilaus kohdasta ->

hbo max1.png
Kai tuon niinkin voisi tulkita, että se on myös -50% korkeammasta hinnasta.
Joo, kaiketi 🤷‍♂️
Aivan loistava tarjous kyllä. Ihan tämän tarjouksen takia, jos hinta pysyy samana, voin pitää HBO Max vaikka loppuelämäni.
 
Viimeksi muokattu:
Kellään tietoa miten pystyy vaihtamaan tekstityksen koon isommaksi?
Itse en löytänyt mitään asetuksia appista.
Omassa profiilissa pitäisi olla jotain kuulovammaisten tekstityksestä. Ei voi tarkistaa sanamuotoilua, kun en ole tilaaja vielä, ootan pahimpien ongelmien korjaamista eka...
 
Ihan jees vaikuttaa Peacemaker, kiva kun tuli kolme jaksoa ulos kerralla. Tsekkasin niin suomi subit skulaa, ei tule itse niitä käytettyä kun suomentajilla tulee järjestäen lapsuksia käännösten suhteen.
 
Back
Ylös Bottom