Haussa tyylikäs puinen viinipulloteline

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miqsu
  • Aloitettu Aloitettu
Eli mielellään siro, n. 4-6 pulloa pitävä teline, materiaalina oltava ehdottomasti puu. Puulla ei niin väliä, mutta tukevaa ja mielellään väriltään tummaa telinettä haetaan. Laadukas oltava, ei mitään ikeabongauksia, kiitos...

Ei tunnu vain löytyvän näinkin vähillä vaatimuksilla. Laadukas, tummaa puuta, siro(siis ei mikään hylly, vaan tosiaan teline).

Iso kiitos hyvän vinkin postaajalle!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipas härö juttu :D
Kai joku puuseppä tai muu alan ammattilain osas tämmösen taikoo?

Mitäs häröä tässä on? Itelläkin olisi jokin tyylikäs/laadukas viiniteline haussa. Useimmat tuntuvat vain olevan melko kämäsiä.

Ymmärsin lukemani, eli etsit ehdottomasti puista viinipullotelinettä... mutta en ole nähnyt puisia viinipullotelineitä ihan noin vähälle määrälle tai en ainakaan muista nähneeni.

Eikö joku musta takorauta-puu -yhdistelmä kiinnosta yhtään? Niitä on enemmän saatavilla ja vieläpä ihan tukevia ja laadukkaan näköisiä.

Mä olen nähnyt niitä sellaisissa sisustusliikkeissä, joissa myydään "vanhahtavaa" tavaraa. Ne ovat sellaisia vanhahtavia, joissa saattaa joku "kädensija" olla tummahkoa puuta, mutta ovat muuten mustaa takorautaa. Itse en tykkää sellaisista hepposista, vaan sellaisista tulevista.

Mulla ja exällä oli aikoinaan sellainen hyvännäköinen, mutta exä vei sen mennessään, eli ei ole edes laittaa kuvaa. Se ostettiin aikoinaan Itäkeskuksen kauppakeskuksesta, mutta sitä sisustusliikettä ei enää ole. Viimeksi näin sellaisen viime kesänä Tammisaaressa yhdessä sisustusliikkeessä.

Mistäs päin oot itse?

Ja sit niitä voi teetättää sellaisissa paikoissa, joissa tehdään takoraudasta tavaroita. Muun muassa joissain vankiloissa voi teetättää.

Kyseinen teline on helpohko tehdä itsekkin vaikka ei suurempia puusepäntaitoja omaisikaan. Näin saisi myös mittojen mukaan tehdyn telineen.

Suositut

Back
Ylös Bottom