Haussa proteiinijauhe!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei!

Nyt kun aloin ns. kunnolla puntilla käymään voimaa ja massaa kehittääkseni, niin haussa olisi nyt prodesäkki tai -purnukka.

Edellytyksenä jauheseokselle on hyvä sekoittuvuus hanaveteen. Koululla pääsääntöisesti treenaan päivien jälkeen, kun koulu moisen mahdollisuuden tarjoaa. Täten juoman sekoituksen tulisi onnistua käytännössä shakerissa ravistamalla. Voisin jotenkin kuvitella, että tämä olisi jokseenkin jo itseisarvo, mutta täysin ummikkona ajattelin varmuuden vuoksi mainita.

Lisäksi annoksen tulisi olla silkan massan lisäämisen sijasta keskittynyt myös palautukseen. Pari kertaa viikossa päiväohjelmaan kuuluu vielä puntin jälkeen judotreenit, jossa keskityn nopeuteen ja tekniikkaan. Luontainen palautumiseni on verrattain hyvää, eikä toistaiseksi ole ollut tämän järjestelyn kanssa ongelmia, kun vain nesteytyksen on pitänyt kohdillaan.

Mikä tahansa jauhe varmaankin täyttäisi tarkoituksensa näillä kriteereillä, mutta ajattelin nyt kysyä kerralla kunnon aineet rahan säästämiseksi. Kokemuksia erilaisista jauheista ja niiden liukoisuuksista? Suosittelisitko jotain tiettyä merkkiä, vai oletko itse tykästynyt johonkin merkkiin ominaisuuksiensa vuoksi? Onko tullut vastaan jauhetta, joka ei tahdo sekoittua sitten millään, ja tulisi täten välttää?

Lisätoivomuksena esittäisin pyynnön: ei mielellään mansikan makuista, paitsi jos muita makuja ei ole tarjolla.

Kiitos.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Star nutritionin recovery pro on itelläni ainaki hyvin toiminu, suklaan ja minttusuklaan makuseen menee ihan hyvin ja sekottuu myös ihan jees. Minttusuklaa ehkä ihan vähän liian makea makuuni. Tuote ei ole hinnalla pilattu ja sisältää aika hyvin tärkeimmät lihaskasvatuksessa tarvittavat aineet. Suosittelen tätä tuotetta jos et itse halua alkaa eriksee sekottelemaa palkkaria.

Itse luotan Mass:in ja mannisen protskuihin. Ostat ihan perus WHEY purkin ja vedät kylkeen karkkia tai vaikka banaania jos tuntuu että hiilaria haluat palautumiseen mukaan.

Fitnestukun paskanmakusia pulvereita tilasin viimevuonna niin piti väkisellä juua, meni yksi säkki roskiin.

Fastin prodet on kyllä kans hyviä mutta sika kalliita, että suoraan vaan tilaat netistä pari 4kgn sammiota niin ei lopu heti kesken, muistat myös käyttää runsaasti kun tuskin prodea saat aloittelijana ruuasta likimainkaan tarpeeksi.

Hyvänmakuinen toimiva edullinen prode, Mass whey suklaa 4kg

Itse luotan Mass:in ja mannisen protskuihin. Ostat ihan perus WHEY purkin ja vedät kylkeen karkkia tai vaikka banaania jos tuntuu että hiilaria haluat palautumiseen mukaan.

Fitnestukun paskanmakusia pulvereita tilasin viimevuonna niin piti väkisellä juua, meni yksi säkki roskiin.

Fastin prodet on kyllä kans hyviä mutta sika kalliita, että suoraan vaan tilaat netistä pari 4kgn sammiota niin ei lopu heti kesken, muistat myös käyttää runsaasti kun tuskin prodea saat aloittelijana ruuasta likimainkaan tarpeeksi.

Hyvänmakuinen toimiva edullinen prode, Mass whey suklaa 4kg

Tässä näkee, että makuja on monia. Itse käytän pelkästään ftukulta saatavaa star nutritionin protskua/palkkaria ja on mun mielestä todella hyvää (suklaa ja minttusuklaa).
Fastin tuotteita (suklaa/mansikka) ostin ennen. Kalliita ja maistuu aivan järkyttävälle paskalle.

Zone-sarja -42%
Ite sekottelen töissä kans hanaveteen. Starnutritionin Whey-80 on kyllä kaikkein paskinta kaikista käyttämistäni jauheista sekottumaan. Lisäksi se ei oikein sekoitu maitoon tai mehuunkaan, tai pitää ainakin sekoituksen jälkeen antaa shakerin seisoa 5-10 minuuttia ja sitten ravistaa uudestaan jotta kikkareet menee rikki. Olen käyttänyt maustamattomana, maullisista ei kokemusta.

Omien kokemusten mukaan Leaderin tuotteen sekoittuu todella hyvin ihan mihin tahansa eikä vaahtoile, oli kyseessä soija- tai heraproteiini. Maustamattomina monikäyttöisiä, voi tunkea vaikka ihan normaalin maidon/mehun/kaakaon sekaan maun kärsimättä.

Äskettäin erehdyin ostamaan mansikanmakuista Fastia töihin - hyi *aatana mitä paskaa maultaan (sekoittuu kyllä tosi hyvin, joskin veteen yhdistettynä vaahtoaa niin perkeleesti). On ruvennut parin ensimmäisen käyttökerran jälkeen etomaan niin pahasti, että ei tota pysty kyllä loppuun syömään.

Kunhan tosta 4 kg Starnutriotionista saan syötyä vielä viimeiset muutama sata grammaa mitä on jäljellä, niin sen jälkeen en osta mitään muuta kuin Leaderin Whey 100:sta. Kivempi tiskata shakeri, kun ei ole kikkareita shakerin kylki, ritilä ja kansi täynnä, eikä tarvi vaahtoa juoda.

Mitään eroa missään vaikutuksissa en ole kyllä huomannu, eli sinänsä halpa Starnutritioniki ajanee asiansa.

Kyllä toi Star Nutritionin protsku ihan hyvin sekoaa maitoon ja veteen. 5dl vettä ja kolme scooppia protskua, vähän ravistelee ja sitten vain kurkusta alas. Kannattaa jättää sheikkeristä se ritilä pois, se tuntuu niitä paakkuja sinne luovan.

Kyllä toi Star Nutritionin protsku ihan hyvin sekoaa maitoon ja veteen. 5dl vettä ja kolme scooppia protskua, vähän ravistelee ja sitten vain kurkusta alas. Kannattaa jättää sheikkeristä se ritilä pois, se tuntuu niitä paakkuja sinne luovan.

Ei mulla ainakaan mitään paakkuja tule. Reipas 1 mitallinen jauhetta + 2dl vettä. Niinja reipas 1 mitallinen hiilareita ofc.

Mitä väliä vaikka vähän paakkuuntuisikin? En itse ainakaan protskudrinkkiä pidä minään makuelämyksenä muutenkaan, sama se on onko siellä paakkuja vai ei, samaa kamaa se on kuitenkin.. ei niihin paakkuihin kuole ;)

Ei mullakaan paakkuile. 60g jauhoja ja n.3dl vettä ja kerran ku on ravistanut, niin odottaa hetken ja ravistaa uuelleen, niin ei ensinmäistäkään paakkua.

Suositut

Back
Ylös Bottom