Hauskoja ihmisten nimiä

Häh? I don't get it.

Ron%20Jeremy.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaveri kertoi vähän vastaavanlaisen jutun kauppakorkeakoulun nimenhuudon yhteydestä. Jokainen huusi omia nimiään järjestyksessä ja sitten tuli ujon tytön huutamana: "Nännipiha". Luennoitsija stoppaa nimenhuudon ja kysyy vielä uudestaan: "Että mikä?" ja tyttö vastaa taas vienolla äänellä: "Nännipiha". Tässä vaiheessa sitten vielä muu porukka repeää nauramaan. Luennoitsija tokaisee vaan kovalla äänellä: "Ohhoh, onpas erikoinen sukunimi"... ja homma jatkuu. Pohdittiin kaverin kanssa, että luennoitsija olisi ehkä voinut käyttää pelisilmää ja kysyä vaikka luennon jälkeen nimeä uudelleen.

Vrk:n mukaan tollasta sukunimeä ei kellään ole Suomessa koskaan ollutkaan. (Ja aika harvoin yliopistojen luennoilla on muutenkaan nimenhuutoja.) Nännimäisiä sen sijaan näyttää olevan.

Töissä yhen miehen sukunimi on Melamies. Mun on vaikee pitää pokkaa.

Otin töissä varausta vastaan:
- Sanotko nimen vielä jolla laitan varauksen.
- Joo, eli Väljä, Satu.

Oli hilkulla etten todennut että "sehän on ikävää" tms.

Entisessä duunissa kassallani asioi pikimusta mies, jonka sukunimi oli Kalupala :D

Eilen kun ampumahiihtoa seurasin, niin törmäsin venäläiseen hiihtäjään jonka sukunimi oli Shipulin. Koomisinta tässä oli se, että olin sitän ennen pilkkonut ruokaan sipulia :D

Vrk:n mukaan tollasta sukunimeä ei kellään ole Suomessa koskaan ollutkaan. (Ja aika harvoin yliopistojen luennoilla on muutenkaan nimenhuutoja.) Nännimäisiä sen sijaan näyttää olevan.
Jep, no voi hyvinkin olla että nimi oli tuo "Nännimäinen" kun tosta on kuitenkin useampi vuosi aikaa. Enkä tosiaan tiedä nimenhuudoista tarkemmin kun en ole kyseisessä laitoksessa opiskellut. Ehkä mulle vaan kerrottiin ajankuluksi hyvä tarina. :D

Syksyllä laivan bingossa oli joku sukunimeltään Kyrpänen. Siinä kyllä yleisö vähän repesi ja kun tämä Kyrpänen tuli hakemaan palkintoaan, kuulutti laivaisäntä uudelleen tämän henkilön koko nimen. :hyper:

E: Väestörekisterikeskus ei annakkaan tietoja tällaisesta sukunimestä. Hmh, olin varma että se nimi oli joku sellainen.

Täällä oli jo yhdessä postissa viitattu näihin, mutta siis sisarukset:

Liila-Iiris Mailiina
Rallamaija Neilikka
Mirumaru Ailiina Mansikka
Nerilla Nea Kattiina
Neo Roni Mustikka
Jyly Monse Rokki

On varmasti mainittu jo mutta Takalo Kari on aika huvittava. Sukulaismies on tuolla nimellä siunattu ja sattuu vieläpä olemaan autokauppias :D

Syksyllä laivan bingossa oli joku sukunimeltään Kyrpänen. Siinä kyllä yleisö vähän repesi ja kun tämä Kyrpänen tuli hakemaan palkintoaan, kuulutti laivaisäntä uudelleen tämän henkilön koko nimen. :hyper:

E: Väestörekisterikeskus ei annakkaan tietoja tällaisesta sukunimestä. Hmh, olin varma että se nimi oli joku sellainen.

Onhan se voinut risteilyn kunniaksi vähän hassutella ja kirjoittaa lappuun nimekseen Kyrpänen.

luulin että anu saukkonen olisi hauska, mutta tätä hauskempaa ei ole eikä tule
mike_litoris.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom