Hauskoja ihmisten nimiä

katsotaanpa ottaisiko tämmöinen threadi tuulta alleen. haussa on siis semmoisia hauskoja ihmisten nimiä joita porukka on kuullut. Itse voisin heittää tähän yleisurheilija Miina Kentän. Olen kuullut myös seuraavista nimistä:
Siiri Hiiri
Ani Harva
Heli Kopteri
nuo nimet ovat siis ilmeisesti ihan oikeita ihmisten nimiä. Siskoni kanssa samaan aikaan kirjoitti muuten ylioppilaaksi eräs poika jonka sukunimi on Lerssi:)
Mikäli tulee mieleen vastaavia hauskoja nimiä niin kertokaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uhkasin avokkia, et jos joskus satutaan saamaan yhteinen miespuolinen mukula ni annan sille nimeksi Torsti Jorma Pentele *Sukunimi*. Ei se suostunu.

pointtina tässä on se että henkilöt on siis oikeasti olemassa eivätkä nimet ole vain urbaaneja legendoja. kanssani samalla yläasteella olivat myös veljekset ernesti ja ruurikki. olen kasikakkonen

Miina Harava
Sini Taivas

ja sitten (etunimi) Jormanainen
... miten kenenkään sukunimi voi olla JormaNainen? tai Jortikka... :D

Pink Spider sanoi:
Miina Kenttä. Ja ihan aito nimi.

Mä muutes tunnen yhden.. Osaa onneksi ottaa nimensä huumorilla tyyliin "Hei, olen Miina Kenttä, mutta en räjähdä." :)
En ymmärrä vanhempia, jotka antaa lapsilleen tuollaisia nimiä. :rolleyes:

miettiiköhän vanhemmat ollenkaan kun ne kiusaa lapsiaan tuollasilla nimillä että niitä lapsia saatetaan kiusata vähän koulussa sen nimen takia:david:

Jaffa Veripää.

Ja on myös ihan aito. Asui joskus ainakin Tampereella.

Joskus kavereitten kanssa oikeen etittiin noita hauskoja nimiä puhelinluettelosta, mutta ei nyt tuu muita mieleen.

Pilvi Piri oli kerran yhdessä paketissa vastaanottajana. Ja Miina Kenttä on kans olemassa, sitä ei kai kukaan vielä maininnut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom