hauskin leffa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dynion
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun listalla:

Very Bad Things
Pulp Fiction
Something About Mary
Liar Liar
Dogma
Jay and Silent Bob Strike Back
Ford Fairlane
Ace Venturat

Kai niitä on muitakin, joille on naurettu, mutta yleensä komediat eivät tunnu kestävän katselukertoja. Lisäksi ne vaativat erityisen mielentilan. Mahtuipa listaan muutama ei-komediakin.

Paljon hauskoja, mutta ekana nyt tulee mieleen

- Monty Pythonin hullu maailma
- Avaruusboltsit

Olihan niissä Hot Shots -leffoissa myös joskus hetkensä. "Eagle River???"

Hyvä threadi, laittakaas sit samalla leffojen alkuperäset nimet messii jos vaan muistatte nii voi "lainata" niitä helpommi netistä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:worship: Kummeli tuotanto:worship:

Muita loistavia elokuvia kyllä löytyy mut ei vain muista oikein englannin kielisiä nimiä.

Jim Abrahamsin ja David & Jerry Zuckerin ohjaamat/tuottamat/kirjoittamat leffat on huippuja, siis
Airplane ja Naked Guns -trilogia
Saman tiimin Top Secret! on kans hauska. Hyviä roolinimiä, mm. Deja Vu, Latrine, Chocolate Mousse ja Albert Potato.

Sitte Hot Shotsit on kans hyviä. Lloyd Bridges naurattaa aina. "Here´s the target area."
"Sir, that´s Minnesota." jne..

Animal House. Loistava. John Belushi ja muu Delta -jengi rulettaa.

Mutta missä on Bean ja etenkin Stan Laurelin ja Oliver Hardyn (Tunnetaan Suomessa nimellä 'Ohukainen ja Paksukainen') vanhat, ihan perkeleen hauskat mustavalkopätkät? Olenko minä niiden ainoa fani :confused:

Originally posted by Zonked
Mutta missä on Bean ja etenkin Stan Laurelin ja Oliver Hardyn (Tunnetaan Suomessa nimellä 'Ohukainen ja Paksukainen') vanhat, ihan perkeleen hauskat mustavalkopätkät? Olenko minä niiden ainoa fani :confused:

Et ole ainoa L&H fani. Omalla koneella esim. 46 kpl vanhoja legendaarisia leffoja aina mykkäpätkistä lähtien (lälläl lää...). Tein jopa yläasteella äidinkielentunnille sellasen... mikä se nyt oli, tutkielman Stan Laurelista (Arthur Stanley Jefferson). Oon kattonu pätkät varmaan kymmenia kertoja, niistä oon tykänny koko pienen ikäni. Itsellä saattaisi olla mahikset päästä Sons Of The Desertiin jäseneksi, kunhan vain muistaisi joskus tehdä asialle jotain. Tämähän on siis L&H:n virallinen, maailmanlaajuinen faniklubi ja muutama vuosi sitten Suomeenkin perustettiin oma "Tent", nimeltään Below Zero. Klubia johtaa pari vanhaa käpyä, hyviä tyyppejä. Ei ne edes päästä klubiin jäseneksi ellei todella ole vannoutunut fani, ihan oikeesti.

Mut kyllä, minä annan tässä threadissä ääneni myös L&H:lle, vaikka muitakin ehdokkaita on paljon...
:thumbs:

Originally posted by leoko
Saman tiimin Top Secret! on kans hauska. Hyviä roolinimiä, mm. Deja Vu, Latrine, Chocolate Mousse ja Albert Potato.
That... Is NOT Mel Tormé! :lol2: Top Secret on kyllä yksi näiden kreisikomedioiden kantaisistä, unohtamatta tietenkään Hei me lennetään -leffoja...

Originally posted by Sale
Hyvä threadi, laittakaas sit samalla leffojen alkuperäset nimet messii jos vaan muistatte nii voi "lainata" niitä helpommi netistä :D

Tokihan leffan alkuperäisen nimen pystyy suomenkielisen nimen avulla selvittämään.... ylläri ylläri imdb:stä ;)

http://akas.imdb.com

Back
Ylös Bottom