Originally posted by muffy
Et ole ainoa L&H fani. Omalla koneella esim. 46 kpl vanhoja legendaarisia leffoja aina mykkäpätkistä lähtien (lälläl lää...). Tein jopa yläasteella äidinkielentunnille sellasen... mikä se nyt oli, tutkielman Stan Laurelista (Arthur Stanley Jefferson). Oon kattonu pätkät varmaan kymmenia kertoja, niistä oon tykänny koko pienen ikäni.
Panes ne pakettiin ja levitykseen tännepäin . Mulla on niitä aika paljon VHS-sinä, mutta mahdollisuudet niiden katsomiseen on heikot (Ei omia videoita eikä omaa telkkaria.). Pari vuotta sitten muuten kusin kultaa, kun Laurelin ja Hardyn kaikkein vanhimmat leffat pyöri Helsingissä Elokuva-arkistossa, kävin katsomassa kaikki. Aiheutti hervottomia naurukohtauksia.
Originally posted by muffy
Itsellä saattaisi olla mahikset päästä Sons Of The Desertiin jäseneksi, kunhan vain muistaisi joskus tehdä asialle jotain. Tämähän on siis L&H:n virallinen, maailmanlaajuinen faniklubi ja muutama vuosi sitten Suomeenkin perustettiin oma "Tent", nimeltään Below Zero. Klubia johtaa pari vanhaa käpyä, hyviä tyyppejä. Ei ne edes päästä klubiin jäseneksi ellei todella ole vannoutunut fani, ihan oikeesti.
Päästääkö vaimo? :lol2:
Ja btw, eikö ole teidän mielestä yhtään komediallista arvoa? David on vitun rohkea mies.