hauskin leffa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dynion
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by muffy
Et ole ainoa L&H fani. Omalla koneella esim. 46 kpl vanhoja legendaarisia leffoja aina mykkäpätkistä lähtien (lälläl lää...). Tein jopa yläasteella äidinkielentunnille sellasen... mikä se nyt oli, tutkielman Stan Laurelista (Arthur Stanley Jefferson). Oon kattonu pätkät varmaan kymmenia kertoja, niistä oon tykänny koko pienen ikäni.

Panes ne pakettiin ja levitykseen tännepäin :). Mulla on niitä aika paljon VHS-sinä, mutta mahdollisuudet niiden katsomiseen on heikot (Ei omia videoita eikä omaa telkkaria.). Pari vuotta sitten muuten kusin kultaa, kun Laurelin ja Hardyn kaikkein vanhimmat leffat pyöri Helsingissä Elokuva-arkistossa, kävin katsomassa kaikki. Aiheutti hervottomia naurukohtauksia.

Originally posted by muffy
Itsellä saattaisi olla mahikset päästä Sons Of The Desertiin jäseneksi, kunhan vain muistaisi joskus tehdä asialle jotain. Tämähän on siis L&H:n virallinen, maailmanlaajuinen faniklubi ja muutama vuosi sitten Suomeenkin perustettiin oma "Tent", nimeltään Below Zero. Klubia johtaa pari vanhaa käpyä, hyviä tyyppejä. Ei ne edes päästä klubiin jäseneksi ellei todella ole vannoutunut fani, ihan oikeesti.

Päästääkö vaimo? :lol2:

Ja btw, eikö :david: ole teidän mielestä yhtään komediallista arvoa? David on vitun rohkea mies.

Happiness - Onni
Falling Down - Rankka päivä

siinä pari ehdotonta suosikkia.

Täältä löytyy myös ohu ja pahu fani, pitääkin koittaa noita saada koneelle..

Originally posted by Zonked
Panes ne pakettiin ja levitykseen tännepäin :).

Itsellä kyllä käytössä DC++ ja soulseek. Niiden kautta voisi helposti sharettaa ne sulle/teille. Voin kyllä laittaa johonkin sopivaan sydeemiin mistä saat/saatte ne sit ottaa? Leffathan on kooltaan about 200-700mb kipale....

Clerks :thumbs:

ja samaan sarjaan:

Mallrats
Jay and Silent Bob Strike Back

mutta mustavalkoinen ja "pienellä" budjetilla toteutettu Clerks ehdottomasti Kevin Smithin paras. 7,9/10 imdb:ssä eikä turhaan.
:5:

Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa (Fear and loathing in Las Vegas), koskaan en oo nauranu niin paljon muille leffoille kun tälle. Oon kattonu sen ainaski 40kertaa...

1. T-3
2. T-2
3. T-1

Kolmosessa repeilin pahiten Arskan legendaarisille kommenteille :D "talk to the hand" :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom