haukseen jotain kehitystä..!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite huomasin kuukausi sitten, että 40cm tumppu on selvästi heikoin lihasryhmäni. Tai no ojentaja on kunnossa, mutta hauis ei todellakaan.

Tyttöystävän pikkuveli ( 7.v ) oli meillä kylässä ja sanoi, että tyttöystävälläni on isompi hauis ku mulla (jep se on punttimimmi!). Silloin päätin, että jotain on tehtävä! No oon nyt kuukauden päivät treenannut hauiksen jokaisessa treenissä. Treenaan n. 4 kertaa viikossa!! Joka toinen hauistreeni on keposempi!

Tulosta on tullut. Sentteinä ei vielä, mutta selvästi hauis on paremman muotoinen ja erottuu selvemmin... Ajattelin vielä kuukauden jatkaa näin ja sitten epäkkäät samaan käsittelyyn.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Saa olla kyllä aika perkeleen kova mimmi jos yli 40cm haba on. Muotoon/erottuvuuteen ei vaikuta ku jos rasvat ja nesteet lähtee. Ei nimittäin 40cm tumppu mikään pieni oo ellet oo ihan perkeleen pitkä tai läski

mun tarvis varmaan pistää noi safkat ekaks kuntoon ja sen jälkeen ottaa habat tohon samaan käsittelyyn ja sitten epäkkäät. Paskimmat lihas ryhmäni...
muissa lihaksissa jopa näkyy jo jotain kasvua :hyper:

tirvakkaa sanoi:
Hauis on sen verran pieni lihas, että ainakin itselläni se palautuu edellisestä treenistä hyvin nopeasti -> voisit testata lisätä treenikertoja hauikselle kahteen tai jopa kolmeen lyhyeksi aikaa.

Miten lihaksen koko vaikuttaa siihen, miten nopeasti se palautuu?

Ikää sulla on vasta 16, kyllä se tummpu siitä lähtee kasvamaan. Itse teen haukkarit seuraavanlaisesti:

z-tangolla seisten 3* (toistoja 6-8)
Käsipainoilla hauiskääntö 2* (sama)
suoratangolla 2* (sama)
taljassa narulla 3* (sama)

Toimii mulla, ei välttämättä kaikilla.

ps. Hanska 44cm :D

pikku mies sanoi:
riippu nälästä.
Jos sä odotat aina siihen asti,että on jo nälkä niin sä olet pahasti myöhässä.
Silloin keho on jo säästöliekillä ja sä vain surkastut,no can do.
Syö säännöllisesti,paljon ja vedä koulussa välipalaa koska päivät on pitkiä.

Hih. Mulla on tullu joku reilu 5cm hauikseen vuodessa, tässä mun taktiikat:
- pari lyhyttä, kovaa sarjaa, loppuun muutamia negatiivisia toistoja
- muutamia pitkiä väsytyssarjoja eri liikettä, niin että paino ei vaan tule enää ylös
- välillä edellämainíttuja supereina, lisäksi pakkotoistoja, rest-pausea jne

Liikkeinä mm. hauiskääntö suoralla tangolla, hammerkääntö, hauiskääntö käsipainoilla (välillä ulkokierrosta), hauiskääntö taljassa. Hyvin tuntuu erikoistekniikat purevan, kunhan niitä nyt ei aivan joka kerta tee eikä varsinkaan kaikissa liikkeissä.

EDIT: Niin joo, olen tosiaan nainen, että en tiedä miten paljon vaikuttaa tohon palan kasvamiseen.. muuta kuin että jos oisin mies, niin varmaan ois tullu muutama sentti lisää tossa ajassa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
5senttiä vuodessa on paljon, mutta tokihan se alussa nopeesti se pala kasvaakin ja sitten kun näitä mittamiehiä/naisia on vähän joka lähtöön ja tietty se riippuu lähtö tasostakin.
PS: paljoko se hanska sitten nyt on.

En jaksanu lukee yo. viestejä, että en oo varma onko joku jo sanonut, mutta selkä ja hauis eripäiville jos meinaat saada siihen käteen massaa. Ainakin itellä ei riitä enää potkua kunnon haba treeniin jos vedän selän siihen ekaks.

neutraali sanoi:
5senttiä vuodessa on paljon, mutta tokihan se alussa nopeesti se pala kasvaakin ja sitten kun näitä mittamiehiä/naisia on vähän joka lähtöön ja tietty se riippuu lähtö tasostakin.
PS: paljoko se hanska sitten nyt on.

No aika vähän. Ite oon alusta asti mitannu, eli pitäis olla kai ihan vertailukelpoisia noi mittaustulokset. Treenin jälkeen näytti tällä viikolla olevan 31.5cm. Ja tosiaan, viimesen vuoden ajan treenaus on ollut jokseenki tavoitteellista, mutta keväästä asti vasta voisin sanoa treenanneeni oikeasti oikein ;) Kyllä se tästä hidastuu, tiedän!

neutraali sanoi:
hauikset:
tangolla 2x6-8
käsipainoilla istuen vuorotahtiin 2x6-10
keskitetty tai scott käsipainolla 2x6-12
Mun silmään tuo näyttäisi pirun hyvältä. Itse en tekisi hauiksille yli kuutta sarjaa kun silläkin ne saa hirveeseen pumppiin ja ainakin kahdeksi päiväksi kipeäksi.
neutraali sanoi:
Mikä on typo? Pila?
Typo=kirjoitusvirhe

Zone-sarja -42%
neutraali sanoi:
Mikä on typo? Pila?

TYPO = Tuhdin Yhdynnän Pumppaama Orgasmi. Joskun sitä sanotaan kirjoitusvirheeksi häveliäisyyssyistä, vaikka kyse onkin nussimisesta. Esim. "oho, tulipa kunnon typot!!"

Jokatapauksessa kyse on siis naisten jutuista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom