haukat...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ArSka87
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mun haukat on kipeet 2 päivää ja puutuvat selkätreenissä 4päivän päästä. esim ohjelma mitä käytän: hauiskääntö taljassa: 3x12: uksi suora sarja, yksi rest pause ja yksi negatiivinen. kesk. hauiskääntö 3x10 ja loppuun hammer 2x12 :5:

Koetan aina vähän vaihdella ja muutella hauistreenejä parin, muutaman viikon välein. Viimeksi treenasin hauikset superina. Liikkeet oli hauiskääntö tangolla ja käsipainoilla. Lihakset oli normaaliin tapaan kipeät seuraavana parina päivänä. (muutama setti triploja voisi olla myös kokeilemisen arvoinen)

Pudotussarjat on myös mukavaa vaihtelua ja yksi kokeilemisen arvoinen juttu on osatoistot, jossa pidetään koko ajan lihasta jännittyneenä. Peak Contraction on myös perusjuttuja hauistreeneissä.

Erikoistekniikoissakin on ihan ok pitää joku roti, eikä niitä aina kaipaakaan. Kova "perustreeni" toimii edelleen. Lihaskipukaan ei ole kehityksen kannalta välttämätöntä, mutta jos ei käsi meinaa kasvaa ja "kaikkea muuta on yritetty", niin tässä muutama kokeilemisen arvoinen vinkki.

kokeilkaapa ihan muuten vaan Zottmanin hauiskääntöä eli käsipainoilla ihan normaalisti paino ylös ja ylhäällä käännetään se käsipaino eli vastaote--->myötäote ja näin se lasketaan alas jolloin forkkujakin tulee vähän. ei ehkä paras mahdollinen liike, mutta vaihtelu virkistää

Mulla on kanssa ongelmana se että hauikset on tosi pienet ja niitä ei tunnu saavan kipeiksi millään, vaikka treenaan niitä kovaa ja ne väsyy treenin aikana aina, kipeiksi niitä ei saa sitten millään. Pumppiin ne saa kyllä aina myös lyhyillä sarjoilla. Vähän aikaa sitten otin ohjelmaan mukaan noi vasarakäännöt, se autto vähän ja seuraavana päivänä haukat oli jopa pikkasen kipeet... Tietenkin toi käsien pituus varmaan vähän vaikuttaa tohon nitten kokoon, mutta helvetin pienet ne silti on, kohta varmaan ojentajat alkaa olla isommat ku habat...

Rakkikoira sanoi:
kohta varmaan ojentajat alkaa olla isommat ku habat...
Voisin vaikka lyödä vetoa, että sun ojetajat on haboja suuremmat. Ojentaja antaa käsivarren koosta ~ 2 kolmasosaa ja hauberista tulee se yks osa. :thumbs:

Toi oli jonkinlaista huumoria... Mut vois olla aika hauskan näköstä jos jollain oikeesti olis isommat ojentajat ku haukat :D

Rakkikoira sanoi:
Toi oli jonkinlaista huumoria... Mut vois olla aika hauskan näköstä jos jollain oikeesti olis isommat ojentajat ku haukat :D

Ei muuten ole hjuumoria. Ojentaja on ihan aikuisten oikeesti paljon suurempi lihaskokonaisuus.

Itse olen siunattu varsin hyvillä haukendaaligeeneillä. Ähäkutti. :)

Joo tottakai ojentaja on isompi. Viddu mitä mä taas oon kirjotellu :david:
Idiootti mikä idiootti. Lukihäiriökin alkaa vaivata...

Mun milestä toimisi ihan perus treeni kerran viikossa eli:

Hauiskääntö suoralla tangolla 3x8-10
Hauiskääntö vinopenkissä käsipainoilla tasatahtiin 3x12
Hammer/scott käsipainoilla 2x12

That`s it!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ihan vaan näin näkökulmaa: jos TTT:llä saa sentin lihasta viikossa niin sittenhän 55cm pullahanska olis jokasella joka olis viittiny käydä 6 kuukautta salilla... :hyper:
pistäkää kuvia tuleen kehityksestänne TTT:llä

Ei kannata välittää noista mun viesteistä... Kännissä tuli kirjotettua kaikkea paskaa :nolo: Eli mulla todellakaan ei oo isommat hauikset ku ojentajat... Pitää piilottaa modeemin johto seuraavan kerran kun kännää... Mulla näyttää ohjelma muuten melko samanlaiselta kun toi Tziisuksen, paitsi otan hammeriakin kolme sarjaa. Välillä treenin jälkeen hauikset on vähän kipeet, mutta tosi harvoin seuraavana päivänä. Pitäsköhän jotain ottaa vielä tohon lisäksi jotain? Toisaalta ei viittis ihan koko treeniä hinkata hauista, ei se kumminkaan ihan kaikkein tärkein lihas ole. Teen hauiksen samana päivänä kun yläselän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom