- Ikä
- 48
Oon aika hiljan salitreenistä innostunut kundi, joka eksyi tänne lukemaan vinkkejä hauistreenistä. Noita threadejä kun kävin läpi, niin vaikutti siltä että vallalla on (ainakin) kahta eri koulukuntaa mitä tulee treenaamiseen. Toiset ovat sitä mieltä että:
* 2-3 eri liikettä joissa
* 4-6 toiston sarjoja on
* 2-3 riittää, kun taas toiset tuntuvan uskovan:
* about 5 liikkeeseen joissa
* 10-12 toiston sarjoja on
* 3-4.
Mitä kukin on asiasta mieltä, millaista treeniä kannattaisi suosia kun hauikset treenaa kerran viikossa ja tavoitteena olis saada lisää sekä kokoa että voimaa samassa suhteessa? Nyt oon tehny viittä eri liikettä, joissa noin kympin sarjoja neljä. Yleensä kolme liikkeistä on raudoilla ja kaksi koneissa/taljoissa, riippuen hieman treenikerrasta. Ojentajat treenaan samalla kertaa kun hauikset.
* 2-3 eri liikettä joissa
* 4-6 toiston sarjoja on
* 2-3 riittää, kun taas toiset tuntuvan uskovan:
* about 5 liikkeeseen joissa
* 10-12 toiston sarjoja on
* 3-4.
Mitä kukin on asiasta mieltä, millaista treeniä kannattaisi suosia kun hauikset treenaa kerran viikossa ja tavoitteena olis saada lisää sekä kokoa että voimaa samassa suhteessa? Nyt oon tehny viittä eri liikettä, joissa noin kympin sarjoja neljä. Yleensä kolme liikkeistä on raudoilla ja kaksi koneissa/taljoissa, riippuen hieman treenikerrasta. Ojentajat treenaan samalla kertaa kun hauikset.